ΑφιερώματαΘΕΜΑΤΑ

10 πράγματα που μας έμειναν το 2017 – Η κόντρα TV, σινεμά καλά κρατεί

okja-social

Την ώρα που όλο και λιγότερα στούντιο παίρνουν το ρίσκο να εμπιστευτούν το όραμα σκηνοθετών, όλο και περισσότεροι απογοητευμένοι σκηνοθέτες στρέφονται προς την μικρή οθόνη. Νόα Μπάουμπαχ και Μπονγκ Τζουν Χο γύρισαν τις ταινίες τους μέσω Netflix, ενώ και το στούντιο του Amazon έχει μπει δυνατά στο «παιχνίδι» της παραγωγής.

Καθώς στόχος είναι η πληθώρα επιλογών, δεν γίνονται όλες οι ταινίες με κριτήρια ποιότητας (βλέπε το πρόσφατο Bright του Γουίλ Σμιθ), ενώ ειδικά το Netflix συγκεντρώνει τα πυρά κινηματογραφιστών και σινεφίλ επειδή αρνείται να δείξει τις ταινίες του σε κινηματογραφική αίθουσα -πέρα από το πλαίσιο ενός Φεστιβάλ.

Δεν έχει και τόση σημασία το εάν θα υπάρξει νικητής σε αυτή τη διαμάχη. Νικητής θα πρέπει να είναι το σινεμά και οι καλές ταινίες και αν οι συνδρομητικές υπηρεσίες εγγυόνται ότι κάποιοι σκηνοθέτες θα κάνουν τις ταινίες που έχουν φανταστεί, όπως ακριβώς τις έχουν φανταστεί, τότε το να τις δεις στη μικρή οθόνη μοιάζει μάλλον μικρό τίμημα…

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *