ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινε-προτάσειςΣινεμά

Μόνο εσένα βλέπω (All I See is You)

one-half-popcorn

H Τζίνα και ο Τζέιμς έχουν έναν υπέροχο γάμο. Μετά από ένα ατύχημα που της στέρησε γονείς, αλλά και την όρασή της, η Τζίνα εξαρτάται ολοκληρωτικά από τον άντρα της  και αυτή η εξάρτηση φαίνεται πως κρατάει σταθερή την σχέση τους. Όλα κυλούν όμορφα, μέχρι τη στιγμή που η Τζίνα αποκτά ξανά την όρασή της και αρχίζει να βλέπει τον κόσμο μέσα από τα δικά της μάτια.  Σύντομα, θα καταλάβει πως η ζωή της είναι πολύ διαφορετική απ’ ό,τι πίστευε.

alliseeisyou

O Μαρκ Φόρστερ επιστρέφει με την νέα του ταινία, ένα δράμα που κρύβει λίγο μυστήριο μέσα του, αλλά και λίγο ερωτισμό. Από την αρχη κιόλας της ταινίας καταλαβαίνουμε πως πρόκειται για ένα ευτυχισμένο ζευγάρι, που η τύφλωση της πρωταγωνίστριας δεν αποτελεί πρόβλημα, ώστε να τους αποκόβει κοινωνικά. Ώσπου, η πρωταγωνίστρια βρίσκει την όρασή της και όλα παίρνουν μια διαφορετική τροπή, που κανένας από τους δυο δεν περίμενε.

Ο σκηνοθέτης, θέλοντας να δώσει στον θεατή τον κόσμο μέσα απο τα μάτια της Μπλέικ Λάιβλι, το παρακάνει με την θολή όραση, αλλά μας αποζημιώνει -έστω και λίγο- όταν γεμίζει την εικόνα με όλα εκείνα τα χρώματα της φύσης. Και ύστερα, μαζί με την όραση, ο Φορστερ μεταμορφώνει την Λαιβλι εντελώς, κάτι που δεν αρέσει καθόλου στον σύζυγό της.

Θεωρώ ότι δεν υπήρχε κάτι το ιδιαίτερο στη σύνθεση των πλάνων, του ήχου ή την επιλογή της μουσικής. Ο Μαρκ Φόρστερ φαίνεται πως είχε στα χέρια του μια ωραία ιστορία, στην οποία δεν κατάφερε να δώσει το σασπένς που χρειαζόταν.

636444599699705274-adjust-353270-AISIY

Στο ερμηνευτικό κομμάτι, η Μπλέικ Λάιβλι είναι καλή, αν και ως τυφλή δεν εντυπωσιάζει και τόσο, καθώς δεν πείθει τον θεατή ότι υπάρχει όντως πρόβλημα με την όρασή της.  Από την αλλη, ο Τζέισον Κλαρκ προσπαθεί να σταθεί αξιοπρεπώς στον ρηχό ρόλο που του δόθηκε. Οι χαρακτήρες δίνουν την αίσθηση πως δεν μπορούν να εξελιχθούν παραπάνω, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα τις χαμηλές υποκριτικές επιδόσεις των δύο πρωταγωνιστών.

Το «Μόνο εσένα βλέπω» θα μπορούσε να ήταν ένα πολύ καλό θρίλερ αν είχε δοθεί μια άλλη προσέγγιση από τον Φορστερ. Και φυσικά αν είχε κάνει μια άλλη επιλογή ηθοποιών, που θα έπειθαν περισσότερο τον θεατή!

Κατερίνα Σιδηροπούλου

Οι πρώτες ταινίες ήταν τα κλασικά κινούμενα σχέδια της Disney. Έπειτα ήρθε η «Ελισάβετ» και τότε μπήκε δειλά στον κόσμο του κινηματογράφου. Ώσπου, στο πανεπιστήμιο ήρθε ο καλός βωβός κινηματογράφος και άλλα αριστουργήματα της έβδομης τέχνης. Και κάπως έτσι, ξεκίνησε ο κινηματογραφικός της εθισμός!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *