Αγόρια της διπλανής πόρτας: μια αμήχανη στιγμή
Η ταινία αφηγείται την ιστορία τριών φίλων στην Νέα Υόρκη. Ο Τζέισον και ο Ντάνιελ δουλεύουν σε εκδοτικό οίκο ως σχεδιαστές εξωφύλλων ενώ ο τρίτος της παρέας ο Μάικ είναι γιατρός. Όταν ο Μάικ που είναι και ο μόνος παντρεμένος χωρίζει οι τρεις φίλοι βγαίνουν έξω για να το διασκεδάσουν. Εκεί συναντούν την Τσέλσι,την κολλητή του Ντάνιελ και αρχίζουν να διασκεδάζουν. Ο Μάικ συναντά ένα κορίτσι που φοράει γυαλιά,ο Τζέισον συναντά την Έλι και περνάει το βράδυ μαζί της. Επηρεασμένος από ένα άρθρο που έχει διαβάσει,νομίζει ότι είναι πόρνη και φεύγει άρον άρον από το διαμέρισμα. Ξαναβρίσκει τους δύο φίλους του και δίνουν όρκο να μείνουν εργένηδες αλλά λίγες μέρες αργότερα ο Τζέισον συναντά ξανά την Έλι, λύνεται η παρεξήγηση και αρχίζουν μια σχέση. Παράλληλα ο Ντάνιελ και η Τσέλσι τα φτιάχνουν ενώ ο Μάικ ξαναζεί έντονες στιγμές με την πρώην γυναίκα του.Ο καθένας από την πλευρά του προσπαθεί να κρύψει την σχέση του από τους άλλους δυο.
Η ταινία ανήκει στο είδος που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε κωμωδία ενηλικίωσης. Κοινώς παίρνουμε τρεις ή και παραπάνω αιώνιους έφηβους και τους τοποθετούμε σε ένα κρίσιμο κομμάτι της ζωής τους όπου θα πρέπει να πάρουν αποφάσεις που αφορούν την αισθηματική τους ζωή. Το εν λόγω εύρημα είναι απλά μια δικαιολογία για ένα είδος ανθρωπολογικής κατασκοπείας: μια υποτιθέμενη ματιά στα μυστικά της ζωής του ετεροφυλόφιλου άνδρα που ζει και εργάζεται σε μια μεγαλούπολη. Και σε αυτό ακριβώς το σημείο η ταινία παρουσιάζει τις περισσότερες αδυναμίες. Πρώτα από όλα η ιδέα που έχει ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος για τις σχέσεις μοιάζει να ξεπήδα από την δεκαετία του 80 και οι στιγμές μεγάλης επιφοίτησης, στυλ «ναι και τα αγόρια μπορούν να αγαπήσουν», σε κάνουν να σκέφτεσαι ότι μπροστά σε αυτό το σενάριο οι ρομαντικές κωμωδίες με την Κέιτ Χάντσον μοιάζουν με εξεζητημένα ευρωπαϊκά δράματα. Για ταινία η οποία μιλάει για σεξ είναι πολύ σεμνότυφη, δεν ξεφεύγουμε μάλιστα από την χρήση του μαγικού σεντονιού (ξέρετε τώρα αυτό που καλύπτει το στήθος της πρωταγωνίστριας και αφήνει σε δημόσια θέα τους κοιλιακούς του ανδρός) ενώ πέφτουν βροχή τα αστεία και οι κωμικές καταστάσεις που θυμίζουν χιούμορ της κάτω κοιλιακής χώρας.
Οι χαρακτήρες της ταινίας είναι σχηματικοί.Οι άντρες μιλούν με παράτολμη αυτοκυριαρχία,ο Τζέισον δεν διστάζει να δηλώσει είμαστε η γένια των εγωιστών, πίνουν χωρίς αυτό να έχει αρνητικές συνέπειες και ζουν σε διαμερίσματα που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά. Οι γυναίκες αναπαριστούν τα γνωστά κλισέ: άπιστη σύζυγος,εκκεντρική καλλιτέχνιδα που σε κάνει να αλλάξεις την ματιά σου για τον κόσμο και η κολλητή που σε βοηθάει να ψαρέψεις γκόμενες αλλά κατά βάθος είναι ερωτευμένη μαζί σου. Το μόνο συμπαθητικό στοιχείο στην ταινία είναι οι ερμηνείες των πρωταγωνιστών εκτός του Ζάκ Έφρον που παλεύει ακόμα να ξεφύγει από το στυλ ερμηνείας του High School Musical. Σε κάνουν να τους λυπάσαι που είναι εγκλωβισμένοι σε μια συμβατική και χωρίς φιλοδοξίες ταινία.