BABYGIRL
Η Ρόμι είναι μια επιτυχημένη CEO, σύζυγος ενός θεατρικού σκηνοθέτη και μητέρα δύο κοριτσιών. Σε μία ομάδα ασκούμενων στην εταιρεία που διευθύνει θα γνωρίσει τον Σάμιουελ έναν κατά πολύ μικρότερο της άνδρα, ο οποίος θα καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον της με έναν πολύ περίεργο τρόπο. Ανάμεσα τους θα δημιουργηθεί μία σχέση εξουσίας ολίγον διαφορετική και η ισορροπία της οικογενειακής της ζωής θα ανατραπεί, γνωρίζοντας η ίδια πτυχές του εαυτού της που είχε καλά κρυμμένες ακόμα και από τον ίδιο της τον εαυτό.
Η ταινία ξεκινάει με έναν γυναικείο οργασμό και τελειώνει με τον ίδιο τρόπο. Μόνο που ο πρώτος είναι προσποιητός ενώ ο τελευταίος αληθινός. Το τι έχει μεσολαβήσει είναι το σενάριο της σκηνοθέτιδας Χαλίνα Ρέιν που κατάφερε να παραδώσει ένα ερωτικό, τολμηρό και πανέξυπνο ερωτικό ψυχογράφημα μίας γυναίκας της σύγχρονης εποχής που συνδυάζει την επιτυχία στην δουλειά της, την ονειρική οικογενειακή ζωή αλλά ο αληθινός εαυτός της ζητάει και κάτι άλλο πέρα από αυτό. Να επιβεβαιώσει δηλαδή την σπουδαιότητα όλων αυτών διακυβεύοντας τα, αλλά και να κάνει την δική της σεξουαλική επανάσταση. Είναι ίσως η επιθυμία μίας καριερίστας η οποία ντρέπεται κατά βάθος να εκπληρώσει όλες τις επιθυμίες της.
Κρατώντας επιτυχημένα απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στο ερωτικό θρίλερ και στο δράμα, το BABYGIRL διαθέτει μία ”παιχνιδιάρικη” διάθεση στην οποία ο θεατής μπαίνει από τα πρώτα λεπτά της ταινίας και αυτό δεν είναι μόνο επιτυχία του σεναρίου αλλά και του κεντρικού ρόλου. Και εκεί έρχεται η Νικόλ Κίντμαν που με την πλήρη ερμηνευτική της ωριμότητα καταφέρνει τα μέγιστα και αποδεικνύει πως το BABYGIRL είναι ο ρόλος που εσωκλείει όλη της την μέχρι τώρα πορεία, έχοντας περάσει με επιτυχία από κάθε είδος (κωμωδία, δράμα, θρίλερ, μιούζικαλ) και εδώ με την σωστή καθοδήγηση της σκηνοθεσίας, ”εκτελεί” ακόμα και τις πιο δύσκολες και άβολες σκηνές (και είναι αρκετές) με τον πιο φυσικό τρόπο, που ίσως μία άλλη ηθοποιός και με άλλη σκηνοθετική οδηγία θα έβγαιναν στην καλύτερη περίπτωση κιτς και πρόστυχες. Και εκεί βρίσκεται η δύναμη της ηθοποιού και κάνει την ερμηνεία της σπουδαία.
Στον ρόλο του συζύγου ο Αντόνιο Μπαντέρας κάνει μερικά βήματα πίσω για να δώσει τον απαραίτητο χώρο στην ηθοποιό και ακόμα και αυτό αποτελεί σωστή σεναριακή και σκηνοθετική οδηγία. Η ερμηνεία του στην σκηνή της σύγκρουσης σκιαγραφεί με τον καλύτερο τρόπο την ψυχοσύνθεση του σύγχρονου επίσης συζύγου, επιβεβαιώνοντας και εκεί τον όρο ”μοντέρνα” ταινία. Ο Χάρι Ντίκινσον στον ρόλο του αυθάδη και ολίγον συμπλεγματικού νεαρού, στέκεται επάξια δίπλα στην Κίντμαν, μετατοπίζοντας με άνεση το ”κέντρο ελέγχου και εξουσίας” ακόμα και στο μυαλό του θεατή. Ποιος χρησιμοποιεί ποιον και που θα καταλήξει όλο αυτό;
Τολμηρό και μοντέρνο, απόλυτα ισορροπημένο και χωρίς να πέφτει σε καμία παγίδα κινημάτων και παραγγελιών, το BABYGIRL είναι η ταινία που φέρνει τα κινηματογραφικά ερωτικά και σεξουαλικά μπερδέματα στην νέα εποχή, το είδος της ταινίας σε μια νέα κινηματογραφική τροχιά και που προσθέτει στην καριέρα της Νικόλ Κίντμαν έναν ωραίο ρόλο και μία εξαιρετική ερμηνεία.
Η ταινία κυκλοφορεί 26 Δεκεμβρίου σε διανομή TANWEER