Box officeΕΠΙΚΑΙΡΑ

Box Office: Η αόρατη κλωστή αποδείχτηκε…χρυσή!

Το κομψοτέχνημα του Πολ Τόμας Άντερσον στην κορυφή αυτό το weekend

Γράφει ο Τάσος Ντερτιλής
(το κείμενο δημοσιεύτηκε στο grandmagazine.gr)

Ήρθε σαν άνεμος, μας παρουσίασε την τελευταία του ταινία, επιτέλεσε το φιλανθρωπικό του έργο και φεύγοντας… πήρε μαζί του τις εισπράξεις! Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις αυτοπροσώπως ήταν η καλύτερη διαφήμιση για την Αόρατη Κλωστή μια υποβλητική ταινία, σχεδόν εποχής, που κατέκτησε με άνεση την κορυφή του Box Office με τον ικανοποιητικό μέσο όρο 550 θεατών ανά αίθουσα. Μέτρησαν βέβαια και οι 6 οσκαρικές υποψηφιότητες αλλά και ο ρομαντισμός του θέματος οπότε το 1968, νικητής της προηγούμενης εβδομάδας, αναγκάστηκε να υποχωρήσει στη 2η θέση. Δεν ήταν και τόσο μεγάλη η κάμψη (40%) για το δεύτερο weekend μιας ταινίας που αρέσει, συγκινεί και κατάφερε να πλασαριστεί σε πολύ ευρύτερο κοινό από το άμεσα ενδιαφερόμενο για τα σπορ και την ΑΕΚ. Με ένα σύνολο 74 χιλιάδων θεατών σε 11 ημέρες, η συνέχεια προβλέπεται τουλάχιστον ενδιαφέρουσα. Να μην ξεχνάμε εξάλλου ότι η Αλκυονίδα της Πλατείας Βικτωρίας έχει δηλώσει επίσημα ότι θα την προβάλλει καθημερινά μέχρι την 31 Δεκεμβρίου με την ευκαιρία του εορτασμού 50 χρόνων από το άνοιγμά της το 1968!

Στην 3η θέση ανέβηκαν (από την 5η) οι συγκλονιστικές Τρεις Πινακίδες που έφθασαν ήδη τους 45 χιλιάδες εντυπωσιασμένους θεατές και έχουν ακόμη μέλλον.

Στην 4η θέση υποχώρησε η Πιο Σκοτεινή Ώρα με το οσκαρικό φαβορί Γκάρι Όλντμαν να κρατά σε εγρήγορση τους θεατές, ανεβάζοντας το σύνολο σε 85 χιλιάδες σε 18 ημέρες. Η όχι και τόσο μεγάλη κάμψη 43% επιβεβαιώνει το γεγονός ότι η ταινία θα ξεπεράσει τελικά τους 100 χιλιάδες θεατές.

Με κάμψη 43% στο δεύτερο weekend, ο νέος Λαβύρινθος βρέθηκε στην 5η θέση με ένα σύνολο 47 χιλιάδων θεατών, στα αναμενόμενα για τη σειρά πλαίσια.

Στην 6η και 7η θέση άνοιξαν με μέτρια, εντός του αναμενόμενου, αποτελέσματα το συμπαθές stop motion animation Ο άνθρωπος των σπηλαίων και ο Άνθρωπος που έριξε το Λευκό Οίκο με τον Λίαμ Νίσον να επιχειρεί ένα πιο ποιοτικό ερμηνευτικό βήμα μακριά από το action.

Στην 8η θέση υποχώρησε με περαιτέρω κάμψη 57% το The Post του Σπίλμπεργκ. 143 χιλιάδες θεατές σε 25 ημέρες είναι ένα ικανοποιητικό νούμερο για μια τόσο εξειδικευμένη θεματικά ταινία που απευθύνεται σε μεγαλύτερο κοινό.

Στην 9η θέση υποχώρησε η Ληστεία του Αιώνα ωστόσο και πάλι με μια μικρή κάμψη 29% έφθασε τους 44 χιλιάδες θεατές.

Από τα 2 δύο υποψήφια για Oscar animation, o Φερδινάνδος μπόρεσε να κρατηθεί στο Top 10 φθάνοντας τους 132 χιλιάδες θεατές και αφήνοντας στην 11η θέση το Οσκαρικό φαβορί Coco με ένα σύνολο 121 χιλιάδων θεατών. Αυτό το τελευταίο όμως, μόλις μάζεψε και ένα ρεκόρ 11 βραβείων Annie (τα εξειδικευμένα βραβεία για το χώρο του animation) αφήνοντας μπουκάλα τον συνυποψήφιο Φερδινάνδο.

Παρακάτω δεν σημειώνεται κάτι αξιόλογο πέρα από τα 231 χιλιάδες εισιτήρια που κατάφερε να μαζέψει το εγχώριο Bachelor 2 (14η θέση), το οποίο οσονούπω ξεπερνάει τον Καζαντζάκη του Σμαραγδή.

Κατά τα λοιπά, πτώση και πάλι των συνολικών εισπράξεων (από 176 σε 157 χιλιάδες περίπου) ενώ οι Οσκαρικές ταινίες συνεχίζουν να παίρνουν σειρά για να προβληθούν. Ήδη την επόμενη εβδομάδα παίρνει σειρά (καθυστερημένα) το ρομαντικό και ιδιαίτερο Να με φωνάζεις με τα όνομά σου (4 υποψηφιότητες) τις εισπράξεις όμως θα κλέψει η Τρίτη και φαρμακερή συνέχεια των 50 αποχρώσεων του γκρι.

Ακολουθεί ο αναλυτικός πίνακας:

ΤΙΤΛΟΣ

ΔΙΑΝΟΜΗ

ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Μ.Ο.Α/ΑΙΘΟΥΣΑ

4ΗΜΕΡΟ

ΣΥΝΟΛΙΚΑ

1 PHANTOM THREAD

UIP

1

550

40.184

40.184

2 1968

FEELGOOD

2

266

19.653

73.766

3 THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI

ODEON

3

293

12.878

45.479

4 DARKEST HOUR

UIP

3

234

12.876

85.240

5 MAZE RUNNER: THE DEATH CURE

ODEON

2

256

12.043

47.362

6 EARLY MAN

ODEON

1

112

9.158

9.158

7 MARK FELT: THE MAN WHO BROUGHT DOWN THE WHITE HOUSE

SPENTZOS

1

233

6.987

6.987

8 THE POST

ODEON

4

187

6.918

142.694

9 DEN OF THIEVES

ODEON

3

217

6.496

43.819

10 FERDINAND

ODEON

7

102

5.825

132.499

11 COCO

FEELGOOD

8

94

4.604

121.664

12 THE COMMUTER

SPENTZOS

4

350

4.553

86.708

13 JUMANJI: WELCOME TO THE JUNGLE

FEELGOOD

5

176

4.225

70.727

14 THE BACHELOR 2

VILLAGE

7

209

2.504

231.674

15 PADDINGTON 2

ODEON

10

69

1.511

85.412

16 I, TONYA

SEVEN

2

151

906

4.792

17 THE DISASTER ARTIST

TANWEER

2

125

874

3.976

18 INSIDIOUS: THE LAST KEY

FEELGOOD

5

78

857

88.795

19 WONDER

SPENTZOS

7

120

840

35.850

20 TOP CAT BEGINS

WEIRD WAVE

3

58

691

5.058

21 ON BODY AND SOUL

STRADA

8

131

657

32.345

22 12 STRONG

TANWEER

3

54

543

9.180

23 THE SQUARE

FEELGOOD

9

52

260

40.046

24 MARIA BY CALLAS

FILMTRADE

3

34

240

4.576

25 STAR WARS: THE LAST JEDI

FEELGOOD

8

70

210

298.675

26 DESPICABLE ME 3

UIP

23

40

121

308.218

27 ΤΖΑΜΑΪΚΑ

FEELGOOD

7

33

100

53.792

28 MOLLY’S GAME

TANWEER

5

48

96

56.046

29 THE PARTY

FEELGOOD

6

39

77

9.568

30 SNOWFLAKE, THE WHITE GORILLA

WEIRD WAVE

16

37

74

11.999

31 GNOME ALONE

ODEON

14

37

74

31.197

32 HAPPY FAMILY

TANWEER

13

36

72

35.079

33 ZAMA

WEIRD WAVE

3

24

48

1.449

34 ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

TANWEER

15

23

23

203.244

ΣΥΝΟΛΙΚΑ

 

 

 

157.178

2.457.258

Τάσος Ντερτιλής

The past is a foreign country... they did things differently there. Γι'αυτό ας το αφήσουμε ήσυχο κι ας ασχοληθούμε με το παρόν. Το παρόν λοιπόν είναι χτισμένο με κινηματογραφικές εικόνες, με χιλιάδες ταινίες, με οθόνες και όνειρα. Κλειδώστε με εκεί μέσα και εγώ θα ανοίξω ένα παράθυρο να αγναντεύω το μέλλον. The future now...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *