Box officeΕΠΙΚΑΙΡΑ

Box Office: Η Νύχτα με τις Μάσκες αιματοκύλησε την κορυφή

Μικρή ανάκαμψη των εισπράξεων αυτή τη βδομάδα αλλά όχι και τίποτα συγκλονιστικό.

Γράφει ο Τάσος Ντερτιλής 
(το κείμενο δημοσιεύτηκε στο grandmagazine.gr)

Σε 17,8% διευρύνθηκε το ποσοστό πτώσης με το οποίο τρέχει μέχρι στιγμής ο φετινός Οκτώβριος έναντι του Οκτωβρίου 2017. Πως είπατε; Αγαπητοί διανομείς, πανικοβληθείτε ελεύθερα.

Να πούμε για τα 291 εισιτήρια που έκοψε το ντοκιμαντέρ για τον Μανόλη Γλέζο; (27η θέση). Τέτοια αδιαφορία του κοινού, άσχετα με το αν η ταινία επιτυγχάνει ή όχι το στόχο της. Ας μη ρωτήσουμε καν πόσα εισιτήρια έκοψε το ντοκιμαντέρ του Αστέρη Κούτουλα για τον Μίκη Θεοδωράκη (ούτως ή άλλως δεν είναι διαθέσιμα). Ούτε να ψάξουμε ποιοι ήταν οι 400 (τυχεροί όμως) που τίμησαν τους παντελώς άγνωστους και εκτός Χόλιγουντ συντελεστές από το εξαιρετικά καλογραμμένο ανεξάρτητο Blindspotting (24η θέση). Όσο για τους 319 που τόλμησαν να απλωθούν σε 25 αίθουσες για να δουν το cult παραλήρημα του Νίκολας Κέιτζ στο Mandy (25η θέση), είναι σαφώς λιγότεροι από όσους πήγαν να το δουν στις Νύχτες Πρεμιέρας κάνοντας sold out. Τριπλό sold out είχε κάνει στις Νύχτες Πρεμιέρας και η Διαπαιδαγώγηση της Κάμερον Ποστ που τώρα την παρακολούθησαν 655 θεατές σε 5 αίθουσες (21η θέση). Επομένως οι πάνω από 5 χιλιάδες θεατές για τους Εντιμότατους Κλέφτες με τον Μάικλ Κέιν μπορούν να θεωρούνται σουξέ (8η θέση).

  

Η μόνη νέα ταινία που γέμισε πραγματικά τις 13 αίθουσες που προβλήθηκε ήταν το αριστούργημα του Παβλικόφσκι Ψυχρός Πόλεμος που βρέθηκε στην 3η θέση με 10 χιλιάδες θεατές, όσους περίπου μάζεψε και το υποβρύχιο υπερθέαμα πολεμικού θρίλερ Hunter Killer στη 2η θέση.

Με βάση όλα τα παραπάνω, οι 26 χιλιάδες θεατές που έφεραν στην κορυφή την αναγεννημένη Νύχτα με τις Μάσκες είναι συγκριτικά ένα megahit. Αν κοιτάξουμε όμως καλύτερα το μέτριο μέσο όρο θεατών ανά αίθουσα θα την ονομάζαμε μονόφθαλμο εν μέσω τυφλών. Όχι, δεν είναι ικανοποιητική επίδοση αυτή και ουδόλως φταίει η ταινία. Και καλή είναι και το κατάλληλο marketing έγινε, ωστόσο το κοινό της κινηματογραφικής αίθουσας συνεχίζει να μειώνεται κι αυτό είναι αποκλειστικά εγχώριο φαινόμενο. Το σινεμά ως συλλογική εμπειρία σκοτεινής αίθουσας ανήκει στο παρελθόν. Μπορεί να μη φταίει καν το σινεμά. Μπορεί να μην αντέχουμε πλέον τη συνύπαρξη. Τι να πω πια. Από την άλλη πολλοί επιμένουν ότι το εισιτήριο είναι πολύ ακριβό για τα εγχώρια δεδομένα.

Η πρώτη τριάδα της προηγούμενης εβδομάδας μετακινήθηκε στις θέσεις 4, 6 και 7. Ο Πρώτος άνθρωπος έγινε τέταρτος με πτώση 53%, ο Venom πλησιάζει τη 200άρα αν και είχε κάμψη 52% (6η θέση) ενώ ο animation Μικροπόδαρος αποδεικνύεται δρομέας αποστάσεων με ένα σύνολο 73 χιλιάδων στην 7η θέση.

37% πτώση και 9η θέση για το A Star is Born που έφθασε τους 77 χιλιάδες θεατές σε 24 αίθουσες (από 41). Έχει κράτημα η Lady Gaga. Και η 10άδα κλείνει με το βίαιο Peppermint που κινείται συμπαθητικά.

Οι υπόλοιπες ταινίες της εβδομάδας απλά αγωνίζονται να κρατηθούν εισπρακτικά ζωντανές…

Ο εκθαμβωτικός Καρυοθραύστης της Disney και το Bohemian Rhapsody θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον από Πέμπτη 1 Νοεμβρίου, ημέρα που ξεκινάει το Φεστιβάλ Κινηματογράφου   Θεσσαλονίκης που θα τραβήξει τα φώτα και την προσοχή του σινεφίλ κοινού.

Πάμε να δούμε τον πίνακα αναλυτικά:

  ΤΙΤΛΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΒΔ Μ.Ο. 4ΗΜΕΡΟ ΣΥΝΟΛΟ
1 HALLOWEEN TULIP 1 274 26.321 26.321
2 HUNTER KILLER ODEON 1 151 10.291 10.133
3 COLD WAR (ZIMNA WOJNA) STRADA 1 717 9.315 10.483
4 FIRST MAN TULIP 2 167 9.039 35.923
5 HERE COMES THE GRUMP TANWEER 1 107 8.351 8.351
6 VENOM FEELGOOD 4 207 6.816 193.774
7 SMALLFOOT TANWEER 5 89 5.863 73.510
8 KING OF THIEVES SPENTZOS 1 281 5.627 5.627
9 A STAR IS BORN TANWEER 4 215 5.151 77.278
10 PEPPERMINT TANWEER 2 124 3.356 18.271
11 HOTEL TRANSYLVANIA 3: A MONSTER VACATION FEELGOOD 16 65 2.666 222.953
12 BAD TIMES AT THE EL ROYALE ODEON 2 86 2.068 15.535
13 ALPHA FEELGOOD 3 72 1.448 22.842
14 CHARMING ODEON 14 68 1.437 45.500
15 THE OLD MAN AND THE GUN ODEON 4 70 1.054 34.610
16 COLETTE ODEON 3 83 1.001 13.343
17 THE HOUSE WITH A CLOCK IN ITS WALLS ODEON 6 83 991 32.820
18 INCREDIBLES 2 FEELGOOD 20 77 850 173.307
19 BEAST STRADA 2 203 811 2.777
20 BLINKY BILL FEELGOOD 4 30 783 9.766
21 THE MISEDUCATION OF CAMERON POST WEIRD WAVE 1 131 655 655
22 JOHNNY ENGLISH STRIKES AGAIN UIP 6 74 591 60.650
23 THE HOUSE THAT JACK BUILT SEVEN 3 134 536 8.624
24 BLINDSPOTTING ODEON 1 100 400 400
25 MANDY FEELGOOD 1 25 319 319
26 THE NUN TANWEER 8 53 317 239.345
27 Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΑΡΤΙΖΑΝΟΣ FILMTRADE 1 73 291 291
28 THE CHARMER DANAOS 3 138 276 4.001
29 LORO FEELGOOD 2 85 255 2.337
30 CHRISTOPHER ROBIN FEELGOOD 8 25 249 33.570
31 DOWN A DARK HALL TANWEER 3 61 242 12.437
32 DUCK DUCK GOOSE TANWEER 10 48 190 23.241
33 CLIMAX WEIRD WAVE 4 78 155 3.690
34 JOURNEYMAN ODEON 2 34 103 3.348
35 LONGING WEIRD WAVE 2 23 70 1.264
36 DISOBEDIENCE FEELGOOD 4 33 66 4.003
37 ΟΙΚΤΟΣ STRADA 5 21 41 3.337
  ΣΥΝΟΛΙΚΑ       107.995 1.434.636

Τάσος Ντερτιλής

The past is a foreign country... they did things differently there. Γι'αυτό ας το αφήσουμε ήσυχο κι ας ασχοληθούμε με το παρόν. Το παρόν λοιπόν είναι χτισμένο με κινηματογραφικές εικόνες, με χιλιάδες ταινίες, με οθόνες και όνειρα. Κλειδώστε με εκεί μέσα και εγώ θα ανοίξω ένα παράθυρο να αγναντεύω το μέλλον. The future now...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *