Box officeΕΠΙΚΑΙΡΑ

Box Office: Σπίλμπεργκ στην κορυφή, ισχνό το σύνολο

Ready player one στην κορυφή του Box Office των Βαΐων

Γράφει ο Τάσος Ντερτιλής
(το κείμενο δημοσιεύτηκε στο grandmagazine.gr)

Ο κατήφορος των εισπράξεων συνεχίστηκε και αυτό το Weekend! Απόλυτα αναμενόμενος  εν όψει του επερχόμενου Πάσχα οπότε και έχουμε κατά παράδοση το χειρότερο εισπρακτικό 4ήμερο της σεζόν. 82 χιλιάδες τα συνολικά εισιτήρια έναντι 121 χιλιάδων στο αντίστοιχο περυσινό 4ήμερο. Ωστόσο το πιο σωστό θα ήταν να τα συγκρίνουμε με τα 92 χιλιάδες εισιτήρια του περσινού 4ημερου των Βαϊων, μια εβδομάδα αργότερα. Είτε έτσι είτε αλλιώς  οι φετινές ανοιξιάτικες εισπράξεις έχουν πάρει την κάτω βόλτα. Παρά το μπαράζ 10 νέων ταινιών αυτό το 4ήμερο, το πλατύ κοινό προτίμησε τις βόλτες στην εξοχή και τις βιτρίνες των (ανοικτών την Κυριακή) καταστημάτων. Από αυτά τα 82 χιλιάδες εισιτήρια τα 45 χιλιάδες αφορούν τις νέες ταινίες με τη μερίδα του λέοντος να  πηγαίνει στη νέα φαντασμαγορική ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ Ready Player One που βρέθηκε στην κορυφή με το όχι και τόσο φαντασμαγορικό μέσο όρο 146 θεατών ανά αίθουσα. Τα 62 εκατομμύρια δολάρια είσπραξη στο παγκόσμιο box office  ήταν σαφώς μια καλύτερη επίδοση. Κακό timing εξόδου δυστυχώς.

Όχι ότι πήγε καλύτερα το εξαιρετικό live action-animation Peter Rabbit που βρέθηκε στην 2η θέση με 11 χιλιάδες σχεδόν θεατές. Το σύνολο των 13 χιλιάδων και κάτι περιλαμβάνει και κάποια Previews του περασμένου weekend  που δεν ήταν καθόλου ενθαρρυντικά. Βέβαια τα animation έχουν διάρκεια οπότε ας κρατήσουμε στάση αναμονής πριν ξεγράψουμε αυτά τα αξιολάτρευτα λαγουδάκια.

Στην 3η θέση πέρασε στην 3η εβδομάδα της η Λάρα Κροφτ με περαιτέρω απώλειες 58% ωστόσο αγκομάχησε μέχρι να αγγίξει (σχεδόν) το φράγμα των 100 χιλιάδων.

4η και 5η θέση για δύο νέες εισόδους στο top. Αξιοπρεπώς κινήθηκε το Κορίτσι στην Ομίχλη (σε 21 αίθουσες μόνον) ενώ πολύ κάτω από το αναμενόμενο (από κάθε άποψη) το horror sequel The Strangers: Prey at night.

Καταποντίστηκε το sequel του Pacific Rim από την 2η στην 6η θέση με πτώση 62%! Μάλλον δεν άρεσε στο πλατύ κοινό, έχοντας προσελκύσει μόλις 27 χιλιάδες θεατές σε 11 ημέρες.

Στην 7η από την 3η θέση με σοβαρή κάμψη 60% βρέθηκε ο animation Σέρλοκ Ζουμπόμς, με ένα ασήμαντο για τέτοια παραγωγή σύνολο 18 χιλιάδων και κάτι θεατών. Παραμένοντας στο μέτωπο του animation, να πούμε ότι ακόμη χειρότερα πήγε ο νέος Leo Da Vinci (9η θέση, 3μιση χιλιάδες θεατές). Κατά τα λοιπά όλες οι ταινίες συνεχίζουν να μαζεύουν λίγους ακόμη θεατές με επικεφαλής το Tadeo Jones 2 το οποίο από την 13η θέση πλησιάζει το ικανοποιητικότατο σύνολο των 60 χιλιάδων θεατών. Να υπογραμμίσουμε εδώ ότι τα μεγάλα animation σουξέ της χρονιάς (Coco, Ferdinand, Despicable me 3) ήδη στολίζουν τα ράφια της πασχαλινής home video αγοράς.

Στην 8η θέση έπεσε το Κόκκινο Σπουργίτι αλλά συνέχισε μυστηριωδώς να μαζεύει κοινό, ξεπερνώντας το σύνολο των 150 χιλιάδων θεατών με κάμψη 50%. Μεγάλη εγχώρια επιτυχία τελικά.

Το Top 10 συμπληρώνει η ιδιόρρυθμη και σκοτεινή ταινία της Λιν Ράμσεϊ You were never really here με τον Χοακίν Φίνιξ. Κάμψη 50% και 13 χιλιάδες θεατές συνολικά σε λίγες σχετικά αίθουσες.

Στην 11η θέση βρέθηκε τελικά η ταινία της εβδομάδας με τον καλύτερο μέσο όρο ανά αίθουσα (326). Το σκληροτράχηλο αγροτικό δράμα της Κλίο Μπάρναρντ Σκοτεινός Ποταμός προτίμησαν 2 χιλιάδες και κάτι θεατές σε 7 μόλις αίθουσες. Όσο για τις άλλες νέες ταινίες ας μη μιλήσουμε καλύτερα, εκτός του ότι δεν είναι διαθέσιμα τα εισιτήρια του Γαλλικού Jeune Femme…

Τίποτα αξιοσημείωτο περαιτέρω, με αρκετές ταινίες να συνεχίζουν την προβολή τους με μέτριο ή ασήμαντο αριθμό θεατών.

Από Μεγάλη Πέμπτη μόνο 2 ταινίες τολμούν να ξεμυτίσουν στις αίθουσες, το ιδιόρρυθμο Γαλλικό βιογραφικό δράμα Barbara και το ατμοσφαιρικό horror A Quiet Place. Άλλες 2 θα προστεθούν την Κυριακή του Πάσχα, ένα γερμανικό animation με πασχαλινά λαγουδάκια και το εμπορικά φιλόδοξο Game Night αλλά το κοινό μάλλον θα ξεκοκκαλίζει τον οβελία…

Ακολουθεί ο αναλυτικός πίνακας:

 

ΤΙΤΛΟΣ

ΔΙΑΝΟΜΗ

ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Μ.Ο. Α/ΑΙΘΟΥΣΑ

4ΗΜΕΡΟ

ΣΥΝΟΛΙΚΑ

1 READY PLAYER ONE

TANWEER

1

146

15.183

15.183

2 PETER RABBIT

FEELGOOD

1

108

10.727

13.670

3 TOMB RAIDER: LARA CROFT

TANWEER

3

204

7.969

99.796

4 LA RAGAZZA NELLA NEBBIA

SPENTZOS

1

296

6.209

6.209

5 THE STRANGERS 2: PREY AT NIGHT

ODEON

1

137

5.770

5.770

6 PACIFIC RIM: UPRISING

UIP

2

127

5.343

27.144

7 SHERLOCK GNOMES

UIP

2

56

4.798

18.631

8 RED SPARROW

ODEON

5

198

4.167

150.344

9 LEO DA VINCI MISSION MONA LISA

TANWEER

1

62

3.524

3.524

10 YOU WERE NEVER REALLY HERE

SEVEN

2

184

3.318

13.030

11 DARK RIVER

STRADA

1

326

2.285

2.285

12 MARY MAGDALENE

UIP

2

53

2.015

11.416

13 TADEO JONES 2

UIP

6

53

1.532

59.572

14 THREE BILLBOARDS OUTSIDE EBBING, MISSOURI

ODEON

11

54

1.030

107.171

15 BLACK PANTHER

FEELGOOD

7

109

871

151.332

16 ALL I SEE  IS YOU

ODEON

1

53

801

801

17 INSYRIATED

DANAOS

1

107

750

750

18 THE DEATH OF STALIN

ODEON

4

82

740

20.276

19 THE HURRICANE HEIST

ODEON

2

46

696

5.956

20 AUS DEM NICHTS (IN THE FADE)

ROSEBUD.21

7

59

530

42.652

21 HANGMAN

SPENTZOS

4

161

482

11.547

22 DEATH WISH

ODEON

4

90

448

27.586

23 JUSQU’A LA GARDE (CUSTODY)

WEIRD WAVE

3

66

394

6.204

24 AU REVOIR LA-HAUT (SEE YOU UP THERE)

ODEON

2

32

388

2.563

25 FERDINAND

ODEON

15

30

364

154.852

26 THE SHAPE OF WATER

ODEON

7

56

338

100.797

27 DARKEST HOUR

UIP

11

72

288

119.196

28 COCO

FEELGOOD

16

29

234

136.853

29 EARLY MAN

ODEON

9

16

220

32.598

30 FOXTROT

SEVEN

4

65

195

5.356

31 PHANTOM THREAD

UIP

9

50

99

124.742

32 LINO

TANWEER

6

24

71

22.689

33 PADDINGTON 2

ODEON

18

32

64

89.786

34 CALL ME BY YOUR NAME

FEELGOOD

8

9

28

20.867

35 1968

FEELGOOD

10

14

27

105.407

 

ΣΥΝΟΛΟ

 

 

 

81.898

1.716.555

Τάσος Ντερτιλής

The past is a foreign country... they did things differently there. Γι'αυτό ας το αφήσουμε ήσυχο κι ας ασχοληθούμε με το παρόν. Το παρόν λοιπόν είναι χτισμένο με κινηματογραφικές εικόνες, με χιλιάδες ταινίες, με οθόνες και όνειρα. Κλειδώστε με εκεί μέσα και εγώ θα ανοίξω ένα παράθυρο να αγναντεύω το μέλλον. The future now...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *