ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινεμά

BUZZHEART

Ο νεαρός Αργύρης γνωρίζει την Μαίρη σε ένα στούντιο μασάζ. Θα της προτείνει ένα ραντεβού αλλά εκείνη θα του αντιπροτείνει κατευθείαν να περάσει μαζί της το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας στο εξοχικό με τους γονείς της, προειδοποιώντας τον όμως πως είναι λίγο περίεργοι. Στο απομονωμένο εξοχικό τους, ο Αργύρης θα περάσει από διάφορες συμπεριφορικές δοκιμασίες προκειμένου να πειστούν πως είναι ο κατάλληλος για την κόρη τους.

Ξεκινώντας την ταινία με εξηγήσεις περί συμπεριφορισμού και διάφορα πειράματα που έγιναν παλαιότερα σε μωρά μαιμούδες και περιστέρια, ο Ντένης Ηλιάδης εμμένει στο είδος του θρίλερ που φαίνεται να θαυμάζει ως είδος κρίνοντας από τις προηγούμενες ταινίες του, μόνο που στο BUZZHEART φαίνεται να χάνει λίγο το παιχνίδι, μπλέκοντας το θρίλερ με το weird greek cinema, δημιουργώντας ένα αφελές φιλμ που ξεκινάει δυναμικά, ανοίγει τα χαρτιά του γρήγορα αλλά σταδιακά φορτώνει ιδέες που μένουν στον αέρα για να οδηγηθεί σε ένα φινάλε εξήγηση που έρχεται χωρίς να δημιουργεί την παραμικρή έκπληξη.

Με εξαίρεση την Εβελίνα Παπούλια που αισθάνεται άνετα στον ρόλο της και δίνει τον καλύτερο της εαυτό, οι ερμηνείες των υπόλοιπων πρωταγωνιστών πάσχουν από μία αμηχανία και ”απαγγελία”, τόσο στο πως κινούνται μέσα στην ταινία ως και στο πως αρθρώνουν τα λόγια τους. Το σενάριο είναι καλογραμμένο μεν αλλά φαίνονται τα ”δανεικά κεφάλαια” της ταινίας από επιρροές, το οποίο δεν είναι κακό αλλά στο BUZZHEART δεν υπάρχει κανένα στοιχείο έκπληξης παρά μόνο μία μόνιμα επιτηδευμένη διάθεση για να γίνει η ταινία όσο πιο περίεργη μπορεί, δημιουργώντας στον θεατή μία δυσφορία ακόμα και για ποιο λόγο ο πρωταγωνιστής δεν αντιδρά (το πόσο μακριά μπορεί να φτάσει κανείς για την αγάπη, δεν δικαιολογείται από το πως λειτουργεί το υποτιθέμενο love story).

Διαφημίστηκε ως θρίλερ, δεν είναι, ψυχολογικά ασταθές weird greek cinema και με μερικά εφέ να προκαλούν γέλιο (η σκηνή με την μηχανή και την κατάβαση στην πλαγιά και η κλωτσιά στο τραμπολίνο), το BUZZHEART πάσχει από μανία αντιγραφής, είναι επιτηδευμένο, οι ερμηνείες είναι ολίγον αστείες και το φινάλε έρχεται για να επιβεβαιώσει αυτά που είχαμε υποψιαστεί από την αρχή. Ότι δηλαδή…κάτι δεν πάει καλά. Και δεν πήγε…κινηματογραφικά.

Η ταινία κυκλοφορεί 19 Σεπτεμβρίου σε διανομή Spentzos Films

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *