ΆποψηΘΕΜΑΤΑ

Editorial: Η εποχή της κλειδαρότρυπας

tyler

Του Τάιλερ Ντέρντεν

 

Μερικές φορές σκέφτομαι ότι ζούμε στην εποχή της κλειδαρότρυπας. Σκέψου λίγο.

kleidarotripa

Από τις φωτογραφίες των αγαπημένων σου διασημοτήτων που οι ίδιοι ανεβάζουν σε Instagram και Twitter, μέχρι τη διαρροή εκατοντάδων προσωπικών φωτογραφιών από celebrities, επιθυμούμε να δούμε τι είναι αυτό που συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες των ανθρώπων που βλέπουμε στις ταινίες. Τους θεωρούμε σχεδόν… δικούς μας, κτήμα μας, αυτοί οι άνθρωποι δεν δικαιούνται να έχουν προσωπικές στιγμές.

Όλα, όμως, έχουν και τα όριά τους.

jennifer-lawrence-amy-adams-american-hustleΤι ήταν αυτό που προκάλεσε τόσο μεγάλη οργή στην περίπτωση των τελευταίων φωτογραφιών που διέρρευσαν; Γιατί δεν έγινε τόσο μεγάλος χαμός με τις φωτογραφίες της Σκάρλετ Γιόχανσον για παράδειγμα;

Δεν ήταν μόνο η έκταση της διαρροής (που πιθανότατα οφείλεται σε haking στο iCloud), αλλά και τα πρόσωπα. Και κυρίως ένα πρόσωπο.

Η Τζένιφερ Λόρενς.

Η καριέρα της αποτελεί ένα φαινόμενο. Υποψήφια για το πρώτο της Όσκαρ σε ηλικία μόλις 21 ετών για το πρώτο της Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου το κέρδισε δυο χρόνια αργότερα για τον Οδηγό Αισιοδοξίας. Σε αυτά τα δύο χρόνια οι Αγώνες Πείνας είχαν εκτοξεύσει την καριέρα της. Μία έρευνα έδειξε ότι η πλειοψηφία των θεατών που πήγαν να παρακολουθήσουν το τελευταίο X-Men το έκαναν επειδή εκείνη πρωταγωνιστούσε σε αυτό.

jeniffer lawrenceΑν βλέπατε τα μηνύματα στο Twitter εκείνη τη μέρα, οι περισσότεροι έγραφαν για αυτήν. Ότι ελπίζουν πώς αυτή η βλακεία δεν θα καταστρέψει την καριέρα της υπερβολικά ταλαντούχας Λόρενς, ότι παραβιάστηκε η προσωπική της ζωή.

Πράγματα που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα.

Το σώμα της, για το οποίο συχνά έχει δηλώσει περήφανη καθώς ξεφεύγει από τα ανορεξικά πρότυπα του Χόλιγουντ, χρησιμοποιείται εναντίον της. Και οι περισσότερες δικαιολογίες που χρησιμοποιούνται -τύπου «θα μπορούσε να μην τις τραβήξει», «ας μην ήταν διάσημη» κλπ.- είναι τουλάχιστον παιδιάστικες.

Υπάρχει και άλλος ένας παράγοντας: Γιατί θα έπρεπε να με ενδιαφέρει να δω τις φωτογραφίες της από δοκιμαστήρια ή από προσωπικές φωτογραφίες που μπορεί να είχε στείλει στον φίλο της; Γιατί θα έπρεπε να με ενδιαφέρει τι κάνει μόλις επιστρέφει σπίτι της από το γύρισμα; Γιατί θα έπρεπε να με ενδιαφέρει οτιδήποτε άλλο εκτός από την καριέρα της και την υπέροχη προσωπικότητά της;

Η απάντηση είναι ΔΕΝ. Δεν θα έπρεπε να με ενδιαφέρει. Όταν το καταλάβουμε αυτό, ίσως βγούμε από την εποχή της κλειδαρότρυπας και μπούμε σε μια νέα εποχή.

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *