ΕΠΙΚΑΙΡΑΚαρουζέλΚινηματογραφικά Νέα

ΟΙ 20 ΤΑΙΝΙΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ 2025

Και ενώ στο Χόλυγουντ ζούνε στον χορό των βραβείων από τις ενώσεις για να οδηγήσουν όλα στην μεγάλη βραδιά των βραβείων Όσκαρ (3 Μαρτίου), η νέα χρονιά και τα studios ανακοινώνουν τις νέες τους ταινίες για τις οποίες μπορεί ακόμα κανείς να μη μιλάει για αυτές αλλά σίγουρα μερικές θα συζητηθούν έντονα όταν έρθει η ώρα κυκλοφορίας τους. Εμείς επιλέξαμε τις 20 ταινίες που ανυπομονούμε να δούμε μέσα στο 2025, με αρκετές από αυτές να μην έχουν ακόμα τίτλο ( όπως η νέα ταινία του Πολ Τόμας Άντερσον) αλλά σίγουρα ανοίγουν την όρεξη για την νέα κινηματογραφική χρονιά.

“Wolf Man” (17 Ιανουαρίου)

Ο Κρίστοφερ Άμποτ εντάσσεται στο σύμπαν της Blumhouse, τα τέρατα της Universal αναβιώνουν με σκηνοθέτη τον Λι Γουάνελ ( ΑΟΡΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ) και είναι η πρώτη-σχετικά-αναμενόμενη νέα ταινία της χρονιάς. Η Τζούλια Γκάρνερ συμπρωταγωνιστεί σε αυτή την νέα ταινία τρόμου που βασίζεται στην ιστορία του λυκάνθρωπου, με μια οικογένεια, που ήδη αντιμετωπίζει τα δικά της τραύματα, και δέχεται επίθεση από έναν λυκάνθρωπο κατά τη διάρκεια μιας πανσέληνου. Η μεταμόρφωση του Μπλέικ μετά το δάγκωμα απειλεί τη γυναίκα και την κόρη του και όλα δείχνουν από το πρώτο trailer της ταινίας πως η σκοτεινή ατμόσφαιρα του θα είναι και το μεγάλο ατού της ταινίας.

“Bridget Jones: Mad About the Boy” (13 Φεβρουαρίου)

Έχουν περάσει οκτώ χρόνια από την τελευταία κινηματογραφική δράση της Μπρίτζετ Τζόουνς, την πιο γκαφατζού τηλεοπτική παραγωγό του Λονδίνου και τις μάχες της με τα συναισθηματικά της προβλήματα. Στο διάστημα από το «Bridget Jones’s Baby», η Μπρίτζετ έχει τώρα δύο παιδιά… αλλά δυστυχώς, ο αγαπημένος της σύζυγος Μάρκ Ντάρσι. Αυτό σημαίνει ότι επιστρέφει στο γνωστό παιχνίδι γνωριμιών και σε όλες τις διάφορες άβολες καταστάσεις που συνεπάγεται. Στην ταινία επιστρέφουν ο Τζιμ Μπρόντμπεντ ως ο πατέρας της Μπρίτζετ και η Σάλι Φίλιπς, η Σίρλεϊ Χέντερσον και ο Τζέιμς Κάλις ως η μεγαλύτερη τρόικα της ομάδας φίλων όλων των εποχών.

“The Monkey” (21 Φεβρουαρίου)

Το “The Monkey” είναι η πρώτη ταινία του σεναριογράφου/σκηνοθέτη Οζ Πέρκινς μετά το “Longlegs” που έγινε η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις της εταιρείας NEON και μία από τις ταινίες τρόμου με τις μεγαλύτερες εισπράξεις του 2024. Αυτή η περίεργη κινηματογραφική μεταφορά του διηγήματος του Stephen King που γράφτηκε το 1980, επικεντρώνεται σε δύο δίδυμα αδέρφια που γίνονται μάρτυρες μιας σειράς τρομακτικών θανάτων όπου ένας πίθηκος-παιχνίδι δείχνει να έχει την υπαιτιότητα. Το καστ περιλαμβάνει επίσης τον Ελάιζα Γουντ , και ο Οζ Πέρκινς που γράφει και σκηνοθετεί, υπόσχεται το ΜΟΝΚΕΥ να είναι η πιο απολαυστική κωμωδία τρόμου της χρονιάς.

‘Mickey 17’ (7 Μαρτίου)

Η πρώτη ταινία του Μπονγκ Τζου Χο μετά τον θρίαμβό του στα Όσκαρ με το “ΠΑΡΑΣΙΤΑ” είναι αυτή η κωμωδία επιστημονικής φαντασίας βασισμένη στο μυθιστόρημα του Έντουαρντ Άστον “Mickey7”. Η ταινία μπορεί ήδη να υπερηφανεύεται για ένα υπέροχο καστ που περιλαμβάνει τους Ρόμπερτ Πάτινσον, Ναόμι Άκι, Τόνι Κολέτ, Στίβεν Γιουν και Μαρκ Ράφαλο, και μια εξωφρενικά περίεργη υπόθεση: σε μια προσπάθεια να εγκαταλείψει τη γη, ο Πάτινσον υπογράφει ως «αναλώσιμος» σε μια διαδικασία όπου ένα νέο σώμα θα δημιουργείται με τις μνήμες του ανέπαφες μετά το θάνατο μιας προηγούμενης έκδοσης του. Το μόνο πρόβλημα έρχεται όταν κάτι πάει στραβά και ο Πάτινσον βρίσκεται σε πόλεμο με μια από τις δικές του επαναλήψεις – κάτι που προσφέρει στον Μπονγκ άφθονες ευκαιρίες για το είδος της μαύρης κωμωδίας στην οποία διαπρέπει.

“Black Bag” (14 Μαρτίου)

Ο Στίβεν Σόντερμπεργκ έχει δύο ταινίες που βγαίνουν το πρώτο τρίμηνο του 2025 με το θρίλερ στοιχειωμένου σπιτιού “Παρουσία” (Neon, 24 Ιανουαρίου) και το κατασκοπευτικό “Black Bag” (Focus Features, 14 Μαρτίου). Στην τελευταία ταινία πρωταγωνιστεί η Κέιτ Μπλάνσετ που συναντάει ξανά τον Σόντερμπεργκ μετά το ασπρόμαυρο νουάρ του 2006 «Ο ΚΑΛΟΣ ΓΕΡΜΑΝΟΣ», ενώ ο Φασμπέντερ είχε πρωταγωνιστήσει στο «HAYWIRE» του Σόντερμπεργκ το 2011.

Σύμφωνα με την Focus Features, η ταινία είναι «ένα συναρπαστικό κατασκοπευτικό δράμα για τους θρυλικούς πράκτορες των μυστικών υπηρεσιών Τζορτζ Γουντχάουζ και την αγαπημένη του σύζυγο Κάθριν. Όταν η Κάθριν θεωρείται ύποπτη για ύστατη προδοσία της χώρας, ο Τζορτζ αντιμετωπίζει την απόλυτη δοκιμασία – την πίστη στον γάμο του ή στη χώρα του». Το «Black Bag» γυρίστηκε στο Λονδίνο πέρυσι ενώ το σενάριο προέρχεται από τον Ντέηβιντ Κεπ, ο οποίος έγραψε πρόσφατα τα σενάρια για το “Indiana Jones and the Dial of Destiny” και το επερχόμενο “Jurassic World Rebirth”.

“Sinners” (18 Απριλίου)

Ο Ράιαν Κούγκλερ μετά τον ΜΑΥΡΟ ΠΆΝΘΗΡΑ και τις ταινίας CREED, γράφει και σκηνοθετεί το «SINNERS», ένα έπος για βρικόλακες εποχής στο οποίο πρωταγωνιστεί ο συχνός συνεργάτης του Μάικλ Μπ. Τζόρνταν στο Νότο της δεκαετίας του 1930 όπου δύο αδέλφια αντιμετωπίζουν προβλήματα όταν επιστρέφουν στη γενέτειρά τους. Η ταινία τρόμου η οποία πυροδότησε και έναν έντονο πόλεμο προσφορών μεταξύ των στούντιο, διαθέτει ένα εξίσου εντυπωσιακό trailer και αποτελεί ένα μεγάλο χαρτί για την άνοιξη του 2025.

“Final Destination: Bloodlines” (16 Μαίου)

Η τρομερή και κλασική σειρά ταινιών FINAL DESTINATION από τη New Line Cinema έχει ακολουθήσει μια αυστηρή μορφή από την αρχή της η οποία ήταν πριν από 25 χρόνια. Πρώτον, ένα θανατηφόρο συμβάν διακόπτεται από το ξαφνικό προαίσθημα ενός επίδοξου θύματος. Στη συνέχεια, οι προσπάθειες του ανυποψίαστου διορατικού να μεσολαβήσει στην καταστροφή μπορεί στην αρχή να σώζει ζωές, αλλά κάθε επιζών σιγά σιγά επιλέγεται ένας προς έναν σε μια σειρά περίτεχνων φρικτών ατυχημάτων που γίνονται πιο δύσκολο για τους τρομοκρατημένους μάρτυρες να εξηγήσουν το τι ακριβώς συνέβη. Όπως περιγράφει άλλωστε ο πρόωρα χα,ένος Τόνι Τοντ (που υποδύεται έναν ανατριχιαστικό νεκροθάφτη στο αρχικό franchise), το “Death’s design” πρέπει να εκπληρωθεί και αυτές οι περίεργες δολοφονίες είναι ο τρόπος της φύσης να κάνει την δουλειά της. Ο ανατριχιαστικός κύκλος ξεκινά ξανά το επόμενο έτος… ελπίζουμε με ένα αξιοπρεπές σχέδιο που θα επιστρέψει από την τελευταία ταινία της σειράς που ήταν το 2011

“Mission: Impossible — The Final Reckoning” (23 Μαίου)

Ολόκληρη η καλοκαιρινή σεζόν των blockbusters μεταμορφώνεται από την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τον τελευταίο αληθινό αστέρα του κινηματογράφου του Χόλιγουντ να ρισκάρει τη ζωή του για τη διασκέδαση μας. Το “Mission: Impossible — Dead Reckoning: Part 1” μπορεί να μην συνέδεσε τόσο σκληρά όσο το λαμπρό “Fallout” του 2018, αλλά απέδειξε ότι ακόμη και τα “Missions” δεύτερης βαθμίδας αποπνέουν μια οπερατική αυτοπεποίθηση και μια φιλοδοξία που αψηφά τον θάνατο που φαίνεται εντελώς αναχρονιστικό σε μια εποχή που άλλα franchise δράσης σαν αυτό δεν μπορούν να συγκριθούν. Το “Dead Reckoning” μας άφησε πολλά αναπάντητα ερωτήματα και το “The Final Reckoning” είναι έτοιμο να τις απαντήσει ανάμεσα σε αξέχαστα ακροβατικά δράσης. υπόσχεται να επιλύσει τις περιστασιακές προσπάθειες του franchise να αναπτύξει ένα πραγματικό συναισθηματικό υπόβαθρο και επίσης υπόσχεται να κρεμάσει τον Τομ Κρουζ στον αέρα έξω από ένα παλιό αεροπλάνο.

“28 Years Later” (20 Ιουνίου)

Το πρώτο τρέιλερ για το πολυαναμενόμενο σίκουελ του Ντάνι Μπόιλ θέτει μια ενδιαφέρουσα ερώτηση: ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ; 22 χρόνια μετά το πρώτο 28 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ η τριλογία μάλλον ολοκληρώνεται και ευτυχώς αυτή την φορά ο Άλεξ Γκάρλαντ βάζει το χεράκι στου στο σενάριο. Ο Ρέι Φάινς είναι η νέα προσθήκη αλλά και ο Άλαν Τέιλορ Τζόνσον μετά το ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ. Οι λεπτομέρειες που γνωρίζουμε για την υπόθεση είναι ελάχιστες ενώ ο Φάινς δήλωσε πρόσφατα ότι” η ταινία επικεντρώνεται σε ένα νεαρό αγόρι που θέλει να βρει έναν γιατρό για να βοηθήσει την ετοιμοθάνατη μητέρα του. Οδηγεί τη μητέρα του στη Βόρεια Αγγλική ύπαιθρο αλλά φυσικά, γύρω τους κρύβονται σε δάση και λόφους και δάση οι μολυσμένοι. Εκεί βρίσκει έναν γιατρό που είναι ένας άντρας που μπορεί να πιστεύουμε ότι θα είναι περλιεργος αλλά στην πραγματικότητα είναι μια δύναμη για το καλό”. Ο Φάινς, φυσικά, είναι αυτός ο γιατρός. Η ταινία διαθέτει επίσης ένα εξαιρετικό trailer το οποίο αναζωπύρωσε την αναμονή για την ταινία.

“Jurassic World: Rebirth” (2 Ιουλίου)

Ο Γκάρεθ Έντουαρντς επιστρέφει στις οθόνες μεγέθους IMAX με το “Jurassic World: Rebirth”, μετά τη σκηνοθεσία του “Godzilla” το 2014 και μία από τις ξεχωριστές πρωτότυπες ταινίες επιστημονικής φαντασίας του 2023, “The Creator”. Ο Τζόναθαν Μπέιλι κ με την επιτυχία του “Wicked” κάνει το ντεμπούτο του στο franchise ενώ το ίδιο κάνει και η Σκάρλετ Γιόχανσον, που υποδύεται μια ειδική στους δεινόσαυρους απέναντι από τον παλαιοντολόγο Μπέιλι, σε μια ταινία που διαδραματίζεται πέντε χρόνια μετά τα γεγονότα του “Jurassic World Dominion”. Στην κυκλοφορία του μεγάλου προϋπολογισμού της Universal πρωταγωνιστούν επίσης οι Μαχερσάλα Αλκίν και Ρούπερτ Φρεντ καθώς το franchise εισάγει πιο τρομακτικά πλάσματα στο νησιωτικό σύμπαν της σειράς σύμφωνα ,ε τις δηλώσεις των παραγωγών.

“The Naked Gun” (1 Αυγούστου)

Αν και στο άκουσμα της είδησης όλοι είναι επιφυλακτικοί, αυτό το remake του ”ΤΡΕΛΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ” ελπίζουμε πως είναι σε καλά χέρια. Ο Λίαμ Νίσον αφήνει για λίγο τις περιπέτειες δράσης για να υποδυθεί τον γκαφατζή αστυνόμο που ο Λέσλι Νίλσεν σφράγισε ως πρωταγωνιστής αλλά το polliticaly incorect πνεύμα της ανεπανάληπτης κωμωδίας αποτελεί ένα μεγάλο στοίχημα για το νέο πρότζεκτ. O σκηνοθέτης Ακίβα Σάφερ του LEGO στο τιμόνι και δίπλα στον Λίαμ Νίσον η Πάμελα Άντερσον, η οποία δείχνει να παίρνει και αυτή τα πάνω της τον τελευταίο καιρό.

Untitled Paul Thomas Anderson Movie (8 Αυγούστου)

Υπάρχουν μόνο λίγες ελάχιστες λεπτομέρειες που γνωρίζουμε για το επόμενο έργο του Πωλ Τόμας Άντερσον (ΞΕΦΡΕΝΕΣ ΝΥΧΤΕΣ,ΜΑΝΟΛΙΑ, ΠΙΤΣΑ ΓΛΥΚΟΡΙΖΑ), που υποτίθεται ότι έχει τον τίτλο “The Battle of Baktan Cross” (ο διανομέας Warner Bros δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει). Από τη μια πλευρά, φέρεται να είναι το πιο «εμπορικό» έργο της καριέρας του σκηνοθέτη, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, και θα κυκλοφορήσει στο IMAX αφού έχει γίνει με προϋπολογισμό περίπου 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Από την άλλη πλευρά, φέρεται να είναι επίσης εμπνευσμένο από το μεταμοντέρνο μυθιστόρημα του Thomas Pynchon «Vineland», το οποίο δεν φωνάζει ακριβώς blockbuster. Το μόνο που χρειάζεται να γνωρίζουμε είναι ότι είναι μια ταινία του Άντερσον που γυρίστηκε σε φιλμ 35 χιλιοστών και περιλαμβάνει ένα εκλεκτικό καστ – συμπεριλαμβανομένων των Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Ρετζίνα Χολ ως προφανείς πρωταγωνιστές. Ο Σον Πεν, Μπενίτσιο Ντελ Τόρο και η Αλάνα Χάιμ συμπληρώνουν το καστ για μία από τις πιο αναμενόμενες ταινίες της χρονιάς.

“The Bride!” (26 Σεπτεμβρίου)

Η ηθοποιός που έγινε σκηνοθέτης Μάγκι Γκίλενχααλ έχει επάξια κερδίσει τον τίτλο «θα παρακολουθούμε ό,τι κάνει» με το μεγάλου μήκους σκηνοθετικό της ντεμπούτο το 2021, μια μεταφορά του «Η ΧΑΜΕΝΗ ΚΟΡΗ» της Έλενα Φεράντε, και τώρα επιστρέφει με μια αναμφισβήτητα διαφορετική προσέγγιση σε μια αγαπημένη της και γνωστή ιστορία. Αυτή τη φορά, αναλαμβάνει το «Φρανκενστάιν», με μια εξερεύνηση με επίκεντρο τις γυναίκες δηλαδή την δημιουργία της νύφης,της πιο διάσημης δημιουργίας του κακού γιατρού. Η Τζέσι Μπάκλει με τον Κρίστιαν Μπέιλ πρωταγωνιτούν, εν΄ώ το υπόλοιπο καστ είναι εξίσου συναρπαστικό: Πενέλοπε Κρουζ, Πίτερ Σάρσγκαρντ, Ανέτ Μπένινγκ και ο αδελφός της σκηνοθέτιδας Τζέικ Γκίλενχααλ. Σύμφωνα με την επίσημη σύνοψη της ταινίας, μετά τη δημιουργία της, διαπιστώνουμε ότι η νύφη (!) είναι «πέρα από αυτό που [ήταν] επιδιωκόμενο, πυροδοτώντας ένα εύφλεκτο ειδύλλιο, την προσοχή της αστυνομίας και ένα άγριο και ριζοσπαστικό κοινωνικό κίνημα”. Αναμένεται να κάνει την πρεμιέρα του στο Φεστιβάλ των Καννών ή της Βενετίας.

“Bugonia” (7 Νοεμβρίου)

Από το «Η ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΗ», ο Γιώργος Λάνθιμος και η Έμμα Στόουν έχουν γίνει ένα από τα καλύτερα δίδυμα σκηνοθέτη-ηθοποιού στην πρόσφατη μνήμη, συνεργαζόμενοι σε αξιομνημόνευτα παράξενα όπως το «Poor Things» και το «Kinds of Kindness». Αυτό το ερχόμενο φθινόπωρο, έχουμε την τρίτη συνεργασία τους μέσα σε τρία χρόνια με το «Bugonia», μια κωμωδία επιστημονικής φαντασίας προσαρμοσμένη από την ταινία του Τζανγκ Τζουν-Χαν το 2003 «Save the Green Planet». Το πρωτότυπο ήταν μια σκοτεινή κωμωδία για έναν άνδρα που απαγάγει ένα στέλεχος φαρμακευτικής εταιρείας πεπεισμένος ότι ο διευθύνων σύμβουλος είναι εξωγήινος. Στο έργο του Λάνθιμου, η Στόουν υποδύεται τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, ενώ ο Τζέσι Πλέμονς (ο οποίος κέρδισε βραβείο ερμηνείας στις Κάννες στο «Kinds of Kindness» του Λάνθιμου) υποδύεται τον απαγωγέα. Προσθέστε την Αλίσια Σίλβερστόουν που υποδύεται τη μητέρα του Πλίμονς και όλα δείχνουν για άλλη μια μοχθηρή κοινωνική σάτιρα από τον Έλληνα δημιουργό

“Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery” (Φθινόπωρο 2025)

Ο Ράιαν Τζόνσον γράφει και σκηνοθετεί ένα άλλο πονηρό μυστήριο του δαιμόνιου ντεντέκτιβ Μπενουά Μπλανκ με τον Ντάνιελ Κραιγκ ξανά στον εμβληματικό ρόλο, με τη νέα του ταινία “Knives Out, Wake Up Dead Man”. Ενώ οι λεπτομέρειες της πλοκής είναι σχεδόν ανύπαρκτες, σύμφωνα με την τυπική μυστικότητα του Τζόνσον σχετικά με τα έργα, το καστ είναι ένα αξιοζήλευτο σύνολο: ο Τζος Ο Κοννορ (Challengers), η Cailee Spaeny (Alien Romulus) , Γκλεν Κλόουζ, Τζος Μπρόλιν, Τζέρεμι Ρένερ, Κέρι Ουάσινγκτον, Μίλα Κούνις και ο Άντριου Σκοτ . Η απόλυτη διασκέδαση μυστηρίου είναι δεδομένη με τόσα ονόματα.

“Avatar: Fire and Ash” (19 Δεκεμβρίου)

Αφού το “The Way of Water” έσπασε ρεκόρ εισιτηρίων το 2022, ο Τζέιμς Κάμερον επιστρέφει με την τρίτη του ταινία “Avatar”, μαζί με τους Zoe Saldañ, Kate Winslet, Sigourney Weaver, Jemaine Clement, Sam Worthington, Edie Falco αλλά και ο Ντέιβιντ Θιούλις και η Οόνα Τσάπλιν κάνουν το ντεμπούτο τους στο franchise σε μια άλλη εξτραβανγκάνζα οπτικών εφέ που ενσωματώνει την πρωτοποριακή τεχνολογία για να επεκτείνει το σύμπαν του «Avatar» από ουρανό σε γη και ακόμα παραπέρα.

“Marty Supreme” (25 Δεκεμβρίου)

Οι ταινίες με πρωταγωνιστή τον Τιμοτέ Σαλαμέ αρχίζει να γίνεται χριστουγεννιάτικη παράδοση. Μετά τη βραβευμένη στροφή του ως Μπομπ Ντύλαν στο «A Complete Unknown» του Τζέιμς Μάνγκολντ, ο Chalamet πρωταγωνιστεί στη κινηματογραφική αφήγηση του Τζος Σάφντι για την άνοδο στη φήμη του πρωταθλητή του πινγκ-πονγκ Μάρτι Ράισμαν, «Marty Supreme», που θα κυκλοφορήσει στις 25 Δεκεμβρίου 2025. Προερχόμενη από το στούντιο της A24, η ταινία σηματοδοτεί το υψηλότερο κόστος παραγωγής στην ιστορία του στούντιο περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τον «Εμφύλιο Πόλεμο» κατά περίπου 20 εκατομμύρια δολάρια. Στο καστ συμμετέχουν επίσης οι Γκουίνεθ Πάλτροου Φραν Ντρ΄έσερ, ο μάγος Penn Jillette, ο σκηνοθέτης Έιμπελ Φεράρα και η Σάντρα ,Μπρενχάρντ. Όχι μόνο ο Σαλαμέ προπονήθηκε με τους ίδιους παίκτες του πινγκ πονγκ που δούλεψαν με τον Τομ Χανκς για το “Forrest Gump”, αλλά αφοσιώθηκε επίσης στο κομμάτι φορώντας αληθινά γυαλιά με φακούς επαφής από κάτω για να κάνει τα μάτια του να φαίνονται μικρότερα.

“Eddington” (Δεκέμβριος 2025)

Ο σεναριογράφος/σκηνοθέτης Άρι Άστερ των “ΔΙΑΔΟΧΗ”, “ΜΕΣΟΚΑΛΟΚΑΙΡΟ” αλλά και της γοητευτικής αποτυχίας “Beau Is Afraid” διευρύνει το πεδίο του πέρα ​​από τον τρόμο και οδεύει προες ένα πιο δυτικό σκηνικό με το «Eddington», το οποίο έγραψε και σκηνοθέτησε για την A24 και με ένα καστ που περιλαμβάνει τους Χοακίν Φοίνιξ, Έμμα Στόουν, Πέδρο Πασκάλ και Ώστιν Μπάτλερ. Εδώ, ο Aster φεύγει από το συνηθισμένο του συνερργάτη στην φωτογραφία Πάβελ Ποργκοζέφσκι για να συνεργαστεί με τον Ντάριους Κόντζι για πρώτη φορά. Ελάχιστα πράγματα είναι γνωστά για την ταινία, αν και γυρίστηκε σε τοποθεσία στο Νέο Μεξικό το 2024 και είναι ήδη στο post production.

“Father, Mother, Sister, Brother” (Φθινόπωρο 2025)

Οι νέες ταινίες του Τζιμ Τζάρμους κάθε φορά αποτελούν είδηση και είναι μια απόλαυση για τους λάτρεις των indie ταινιών. Ο Τζάρμους πρόκειται να επιστρέψει στη μεγάλη οθόνη το 2025 με το «Father, Mother, Sister, Brother» μια νέα ανθολογική ταινία με πρωταγωνιστές τους Άνταμ Ντράιβερ, Κέιτ Μπλάνσετ και Τομ Γουέιτς. Αν και λίγα είναι γνωστά για το έργο, η προοπτική της επανένωσης του Τζάρμους με μερικούς από τους πιο πιστούς συνεργάτες του εξασφαλίζει τουλάχιστον ένα μεγάλο φεστιβαλικό χαρτί.


“Frankenstein” (Φθινόπωρο 2025)

Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο συνεχίζει τη βασιλεία του στο Netflix με το «Φρανκενστάιν», μια διασκευή της κλασικής ιστορίας για τα τέρατα της Μαίρη Σέλεϊ. Ο Όσκαρ Άιζακ πρωταγωνιστεί ως τρελός επιστήμονας Βίκτωρ Φράνκενσταιν , ο οποίος θέλει να επαναφέρει τους νεκρούς στη ζωή με τη μορφή του τίτλου τέρατος, που τον υποδύεται ο Τζέικομπ Ελόρντι σε κάτι που σίγουρα θα είναι ένα κατόρθωμα εφέ μακιγιάζ. Η Μία Γκοθ και Κριστόφ Βαλτζ πρωταγωνιστούν επίσης, με τον Ελόρντι να αντικαθιστά τον Άντριου Γκάρφιλντ τελευταία στιγμή λόγω διενέξεων στον προγραμματισμό. Μετά το “Priscilla” και το “Saltburn”, είμαστε έτοιμοι να δούμε τον Τζέικομπ Ελόρντι να αναλαμβάνει έναν εμβληματικό πρωταγωνιστικό ρόλο.

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *