ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινε-προτάσειςΣινεμά

Hunter Killer

two-popcorn-002

Ελαφρώς ψυχροπολεμική υποβρύχια περιπέτεια στον Αρκτικό κύκλο με Αμερικανούς να επιχειρούν τη διάσωση του Ρώσου Προέδρου που αντιμετωπίζει πραξικόπημα.

Γράφει ο Τάσος Ντερτιλής 
(το κείμενο δημοσιεύτηκε στο grandmagazine.gr)

Παραγωγή: Βρετανία/Κίνα/ΗΠΑ – 2018

Διάρκεια: 121 λεπτά

Είδος: Περιπέτεια Θρίλερ

Σκηνοθεσία: Donovan Marsh

Πρωταγωνιστούν: Gerard Butler,Gary Oldman Linda Cardellini, Common, Zane Holtz, Caroline Goodall, Alexander Diachenko, Michael Nyqvist, Ilia Volok, Mikhail Gorevoy, Igor Jijikine, Yuri Kolokolnikov, Toby Stephens, David Gyasi, Gabriel Chavarria, Michael Trucco.

Υπόθεση: Ο κυβερνήτης ενός αμερικάνικου υποβρυχίου αποστέλλεται βαθιά μέσα στα ρωσικά χωρικά ύδατα του Αρκτικού κύκλου για να σώσει τον εκλεγμένο Ρώσο πρόεδρο που έχει πέσει θύμα στρατιωτικού πραξικοπήματος. Το δύσκολο αυτό εγχείρημα, που μπορεί και να σημάνει την αρχή του Γ’ Παγκόσμιου Πολέμου αν αποτύχει, υποστηρίζεται από ξηράς από μια ατρόμητη ομάδα εκπαιδευμένων Αμερικανών κομάντο.

Βασισμένο στο βιβλίο των Ντον Κιθ και Τζορτζ Γουάλας «Firing Point» το φιλμ έρχεται να προστεθεί στη σειρά β΄ διαλογής περιπετειωδών θρίλερ με τον Τζέραρντ Μπάτλερ (300, Ο Όλυμπος Έπεσε), αυτή τη φορά με τον πρόσφατα βραβευμένο με Όσκαρ Γκάρι Όλντμαν να συμμετέχει ως Αμερικανός επιτελάρχης. Σύμφωνα με τα production notes «…για την αληθοφάνεια του σεναρίου και της ταινίας η παραγωγή συνεργάστηκε στενά με το Αμερικάνικο Ναυτικό, το Υπουργείο Άμυνας και τεχνικούς υποβρυχίων που τους βοήθησαν στο τεχνικό κομμάτι χειρισμού των υποβρυχίων και τους ναυτικούς όρους…». Κι όποιος περίμενε κάτι περισσότερο από μια συμβατική και «εγκεκριμένη» ψυχροπολεμική περιπέτεια, ας το ξανασκεφτεί. Καλώς μέχρι εδώ και πάντα συναρπαστικά είναι τα θρίλερ με καταδιώξεις υποβρυχίων ωστόσο η ταινία υστερεί σημαντικά σε σκηνοθετικό επίπεδο αφού ο νεαρός Ντόνοβαν Μαρς αποδεικνύεται λίγος για τον χειρισμό τόσο της δράσης όσο και των κατά διαστήματα έξυπνα κυνικών διαλόγων. Σαν να βιάζεται να διεκπεραιώσει την αποστολή του. Πάντα όμως υπάρχει κοινό εκεί έξω για τέτοιου είδους ταινίες και αν μη τι άλλο η καταιγιστική δράση του τελευταίου ημίωρου αποζημιώνει για τις μέχρι τότε «κακοτεχνίες».

Τάσος Ντερτιλής

The past is a foreign country... they did things differently there. Γι'αυτό ας το αφήσουμε ήσυχο κι ας ασχοληθούμε με το παρόν. Το παρόν λοιπόν είναι χτισμένο με κινηματογραφικές εικόνες, με χιλιάδες ταινίες, με οθόνες και όνειρα. Κλειδώστε με εκεί μέσα και εγώ θα ανοίξω ένα παράθυρο να αγναντεύω το μέλλον. The future now...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *