Η Γυναίκα με τη Μερσεντές (Moka)
Κλονισμένη από τον πρόσφατο θάνατο του γιου της, η Ντιάν αναρρώνει σε ένα θεραπευτήριο στην λίμνη Λεμάν στην Ελβετία. Αποφασισμένη να βρει τον δολοφόνο του Λουκ, αποδρά και προσλαμβάνει έναν ιδιωτικό ντετέκτιβ, ο οποίος την πληροφορεί για τον τύπο του αυτοκινήτου που προκάλεσε τον θάνατο του γιου της. Προχωρώντας την έρευνα μόνη της, χωρίς την υποστήριξη της αστυνομίας και του άνδρα της, η Ντιάν (Emmanuelle Devos) έρχεται αντιμέτωπη με την Μαρλέν (Nathalie Baye), την ξανθιά, ελκυστική και μυστηριώδη ιδιοκτήτρια της Μερσεντές.
Πραγματικά το μυθιστόρημα της Τατιάνα ντε Ροσνέ στο οποίο βασίστηκε η ταινία, δίνει ένα πρώτης τάξεως υλικό για ένα ψυχολογικό θρίλερ στα πρότυπα του μεγάλου Claude Chabrol. Πόσο μάλλον όταν έχεις για πρωταγωνίστριες δύο κορυφαίες Γαλλίδες ηθοποιούς όπως την Emmanuelle Devos και την Nathalie Baye. Κάτι όμως πηγαίνει στραβά εδώ. Είναι η έλλειψη σκηνοθετικού ρυθμού που αφαιρεί από την ταινία την οποιαδήποτε ατμόσφαιρα που προσφέρει και το απομονωμένο τοπίο του Evian στην Ελβετία. Είναι το σενάριο που μένει στην κύρια υπόθεση και δεν διακλαδώνεται με οτιδήποτε άλλο παρά μένει στάσιμο στην αρχική του ιδέα. Είναι οι διάλογοι μεταξύ των δύο πρωταγωνιστριών και η χημεία τους που πάει περίπατο από το πρώτο λεπτό της συνύπαρξης τους στην οθόνη.
Κρατάμε στα θετικά την προσπάθεια του σκηνοθέτη Frederic Mermoud να κάνει ένα χιτσκοκικό θρίλερ αλλά οποιαδήποτε σύγκριση είναι απλά καταστροφική. H Emmanuelle Devos προσπαθεί και η Nathalie Baye για άλλη μια φορά κλέβει την παράσταση αλλά καμία από τις δύο δεν μπορεί να κάνει πολλά πράγματα όταν το σενάριο και τα λόγια τους είναι απλά στοιχειώδη. Τελικά η Μερσεντές φαίνεται να έχει μηχανικό πρόβλημα. Στο συνεργείο άμεσα!