Οι ταινίες της εβδομάδας (28/6/2012)
Το ροκ μιούζικαλ Rock of Ages είναι η ταινία που θα συζητηθεί αυτή την εβδομάδα. Δυστυχώς, δεν στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, χαρίζοντας μόνο τη δυνατότητα στον Τομ Κρουζ για ένα one man show. Κατά τα άλλα επίκαιρο και χαριτωμένο το αργεντίνικο Μεσοτοιχίες, ενώ ενδιαφέρον έχει και η ταινία Στα Όρια.
Rock of Ages
Η ιδέα θα μπορούσε να ήταν καλή εάν η ταινία επέλεγε να γίνει πιο αυτοσαρκαστική. Στο Λος Άντζελες του 1987, ένα αγόρι και ένα κορίτσι θέλουν να γίνουν ροκ σταρ. Μέχρι τότε δουλεύουν σε ένα κλαμπ, όπου αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του ο σούπερ σταρ της ροκ, Στέισι Τζαξ. Δυστυχώς η ταινία είναι βαρετή, οι χαρακτήρες αδιάφοροι, ωστόσο, ο Τομ Κρουζ αποδεικνύει γιατί είναι μεγάλος σταρ. Του Άνταμ Σάνκμαν με τους Τζούλιαν Χάου, Ντιέγκο Μπονέτα, Τομ Κρουζ, Άλεκ Μπάλντουιν, Ράσελ Μπραντ, Πολ Τζιαμάτι, Κάθριν Ζέτα-Τζόουνς.
Στα Όρια
Λος Άντζελες, 1999: ο βετεράνος του Βιετνάμ Ντέιβ Μπράουν (Γούντι Χάρελσον) είναι αστυνομικός στο τμήμα Rampart του Λος Άντζελες και αποφασισμένος να επιβάλει την προσωπική του αίσθηση δικαίου, που συχνά ξεπερνά τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ σωστού και λάθους. Όταν καταγράφεται από κάμερα να χτυπά έναν ύποπτο, μπλέκεται σε έναν προσωπικό και συναισθηματικό στρόβιλο, καθώς το σκοτεινό του παρελθόν βγαίνει στο φως αλλά ο ίδιος αρνείται πεισματικά να αλλάξει συμπεριφορά… Με τους Γούντι Χάρελσον, Ρόμπιν Ράιτ, Αν Χεκ, σε σκηνοθεσία Όρεν Μόβερμαν.
Μεσοτοιχίες
«Μου έφτιαξε τη μέρα»: αυτή ήταν μία από τις φράσεις που ακούστηκαν μετά την προβολή της ταινίας στις Νύχτες Πρεμιέρας τον Σεπτέμβριο. Το Medianeras είναι μια χαριτωμένη ταινία που παρακολουθεί δύο νέα παιδιά (έναν άνδρα, μία γυναίκα) στο μετά-την-οικονομική-κρίση Μπουένος Άιρες. Τις επιθυμίες, τις ανασφάλειες, τους φόβους τους. Και φτάνει μέχρι το σημείο της συνάντησής τους. Αποτελεί, λοιπόν, μια ανάποδη ρομαντική κομεντί. Το πρώτο μέρος της ταινίας είναι καλύτερο. Σε μια ψυχρή, παράξενη μεγαλούπολη, οι δύο ήρωες ψάχνουν να βρουν τη θέση τους στον κόσμο και ο ένας τον άλλο. Όταν αρχίζουν οι συμπτώσεις η ταινία χάνει κάτι από τον ρυθμό της, αλλά και πάλι, διατηρεί αρκετά στοιχεία αισιοδοξίας, ώστε να κάνει τον θεατή να χαμογελά, βγαίνοντας από την αίθουσα. Του Γκουστάβο Ταρέτο με τους Χαβιέρ Ντρόλας, Πιλάρ Λόπεζ ντε Αγιάλα.
Ούτε στον Εχθρό μου
Εκείνη μένει μαζί με τον γιο της και τον άντρα της απέναντι από τους κήπους του Λουξεμβούργου στο Παρίσι. Εκείνος μένει μόνος με τον γιο του μέσα σε ένα φορτηγάκι, στο πίσω μέρος του. Εκείνη είναι διευθύντρια σε ένα διακεκριμένο ίδρυμα για τη σύγχρονη τέχνη. Εκείνος ζει από μικροδουλειές και επιδόματα. Εκείνη σπούδασε στο Πανεπιστήμιο 7 χρόνια, έκανε και μεταπτυχιακά. Δύο εντελώς διαφορετικοί άνθρωποι συναντώνται σε μια ταινία που θεωρήθηκε συμπαθητική, αλλά μέχρι εκεί. Σκηνοθεσία Αν Φοντέν, πρωταγωνιστούν: Ιζαμπέλ Ιπέρ, Μπενουά Πελβούρντ.
Το Ακρωτήρι του Φόβου
Πρόκειται για την αρχική μεταφορά στη μεγάλη οθόνη του μυθιστορήματος του Τζον ΜακΝτόναλντ The Executioners, βιβλίο το οποίο μετά από πολλά χρόνια θα έκανε ταινία και ο Μάρτιν Σκορσέζε. Μετά την αποφυλάκισή του ο Μαξ Κέιντι (Ρόμπερτ Μίτσαμ), ένας ψυχοπαθής εγκληματίας που πέρασε 8 χρόνια της ζωής του στη φυλακή, φτάνει στην πόλη που ζει ο πρώην δικηγόρος του, Σαμ Μπόουντεν (Γκρέγκορι Πεκ). Ο Κέιντι είχε καταδικαστεί για ένα σεξουαλικό έγκλημα. Σκοπός του τώρα είναι να βασανίσει τον Μπόουντεν και την οικογένειά του, εισχωρώντας σιγά-σιγά στη ζωή τους, παίρνοντας εκδίκηση. Μια ταινία με αγωνία, εξαιρετικές ερμηνείες και καλογραμμένο σενάριο. Την ταινία του 1962 έχει σκηνοθετήσει ο Τζ.Λι Τόμσον.
Οι Αποχαιρετισμοί στη Βασίλισσα
Βερσαλλίες, Ιούλιος 1789. Η ανησυχία στην αυλή του Λουδοβίκου του 16ου αυξάνει: ο λαός είναι ανυπάκουος και η χώρα είναι στα πρόθυρα της επανάστασης. Στα παρασκήνια του παλατιού καταστρώνονται σχέδια διαφυγής. Αν και κανείς δεν πιστεύει στο τέλος της καθεστηκυίας τάξης, όλοι συζητούν την απόδραση, μεταξύ τους και η Βασίλισσα Μαρία Αντουανέττα και το περιβάλλον της. Ταινία του Μπενουά Ζακό με τη Ντάιαν Κρούγκερ.