Η ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΙΣ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ (MRS HARRIS GOES TO PARIS)

Καλοκάγαθη οικιακή βοηθός (παραδουλεύτρα για να είμαστε ακριβείς) στο Λονδίνο του 1957, εργάζεται σε σπίτια μεγαλοαστών και περιμένει τον σύζυγο της ο οποίος αγνοείται εδώ και χρόνια από τον πόλεμο. Όταν θα λάβει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό ως επίσημα χήρα, θα ταξιδέψει μέχρι το Παρίσι για να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα. Να επισκεφθεί τον οίκο μόδας του Ντιορ και να αποκτήσει ένα φόρεμα. Τα πράγματα όμως εκεί δεν θα είναι τόσο εύκολα όσο περίμενε.
Μακάρι βέβαια και η ταινία να ήταν τόσο θαρραλέα όσο και η κυρία Χάρις. Τα μυθιστορήματα του Πολ Γκαλίκο (δεν είναι τυχαίος ο Γκαλίκο, έχει υπάρξει υποψήφιος για Oscar σεναρίου για την ΑΠΟΘΕΩΣΗ του 1942 και έχει γράψει και το βιβλίο στο οποίο βασίστηκε η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ το 1972) έχουν κάτι το κινηματογραφικό και το άπιαστο και αυτό δίνει την αφορμή να μεταφέρονται στο σινεμά. Στην ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΙΣ που δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία ταινία ευχάριστη για προβολή στο STAR CHANNEL το Σάββατο μεσημέρι, δραματική κομεντί που στηρίζεται κατεξοχήν στην πρωταγωνίστρια του Λέσλι Μάνβιλ, που φαίνεται πως κάνει περίπατο στον ρόλο, εφόσον έχει μαθητεύσει σε ταινίες του Μάικ Λη (ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΡΟΝΙΑ) αλλά και του Πωλ Τόμας Άντερσον (ΑΟΡΑΤΗ ΚΛΩΣΤΗ). Εξαιρετική στον ρόλο της κρατάει όλη την ταινία μέσα σε ένα ενοχλητικά πλέον ιλουστρασιόν φιλμικό περιβάλλον, με λοβοτομημένους δεύτερους ρόλους (η φίλη, ο εργαζόμενος στο Παρίσι, το μοντέλο, ο κόμης) και τελικά σε τέτοιες καταστάσεις, είναι οι ηθοποιοί που σώζουν το όλο εγχείρημα.

Το Παρίσι που μαστίζεται από την απεργία των υπαλλήλων καθαριότητας, τα οικονομικά προβλήματα του Ντιορ, τα ψυχολογικά ενός μοντέλου και η εργασιακή ανυπαρξία ενός Γάλλου λογιστή, όλα θα λυθούν από την Κυρία Χάρις και τον καλό της χαρακτήρα. Ευχάριστο μεν αλλά και εκνευριστικά ανεπίκαιρο με τον τρόπο που παρουσιάζεται στην ταινία. Εν κατακλείδι η ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΙΣ είναι μία εύπεπτη (υπερβολικά) κομεντί, που θαμπώνει με την ψευτιά της και τον ψεύτικο κόσμο της, εξαιτίας μίας ανύπαρκτης κινηματογραφικής έκπληξης και φαντασίας.
Σε ένα μικρό ρόλο η Ιζαμπέλ Ιπέρ κλέβει την παράσταση όπως μόνο αυτή ξέρει να κάνει και προσδίδει στην ταινία πόντους, αν και μετά τα 90 λεπτά η ταινία βλέπεται με δυσκολία. Έχει γυριστεί και τηλεταινία με πρωταγωνίστρια την Άντζελα Λάνσμπουρυ το 1992. Επίσης σε κάτι πιο ορίτζιναλ, υπάρχει και η ΠΑΡΙΖΙΑΝΑ του Γιάννη Δαλιανίδη το 1969 με την Ρένα Βλαχοπούλου.
Η ταινία κυκλοφορεί 6 Οκτωβρίου σε διανομή TULIP