Η Νικόλ Κίντμαν μιλάει για Τρίερ, Μέριλ Στριπ και Τομ Κρουζ
Η Νικόλ Κίντμαν εργάζεται εδώ και περίπου 35 χρόνια στην βιομηχανία του κινηματογράφου. Στη διάρκεια της καριέρας της διαλέγει τελείως διαφορετικούς ρόλους κάθε φορά, ενώ τολμά να κάνει και αλλαγές στην εμφάνισή της!
Το περιοδικό Variety, με αφορμή τρεις ταινίες της που κάνουν πρεμιέρα το προσεχές διάστημα («Boy Erased», «Destroyer» και «Aquaman») την ανακήρυξε Show Woman of the Year και εκείνη τους ευχαρίστησε δίνοντας μια συνέντευξη εφ ΄όλης της ύλης.
Αρχικά, μίλησε για την κινηματογραφική της καριέρα -στη διάρκεια της οποίας την έχουμε δει σε δραματικές ταινίες, περιπέτειες, τρόμου, σατιρικές και μιούζικαλ. Η ίδια εξομολογήθηκε πως ακόμα και σήμερα νιώθει πάντα άγχος την πρώτη μέρα των γυρισμάτων. Επίσης, δηλώνει πως δεν είχε ποτέ κάποια τακτική επιλογής ρόλων και έργων όπου θα παίξει, εξηγώντας ότι όταν ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ’90 άρχισε να κάνει τις κατάλληλες επιλογές προκειμένου να χτίσει την καριέρα που ήθελε.
Επιπλέον αναφέρθηκε και στον όρο «celebrity», απορρίπτοντας τίτλους όπως «movie star» ή «celebrity» ή «μια σύγχρονη Γκρέις Κέλλυ», ισχυριζόμενη πως δεν είναι τίποτε από όλα αυτά, αλλά είναι μια απλή ηθοποιός.
Εκτός από την καριέρα της, η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός αναφέρθηκε στην συνεργασία της με τον Λαρς φον Τρίερ, λέγοντας πως είναι ο πιο περίεργος σκηνοθέτης με τον οποίο έχει συνεργαστεί. Όταν έκαναν το «Dogville» το 2003, η Κιντμαν αποκαλύπτει πως ο Τρίερ είχε έναν ασυνήθιστο τρόπο να εισέρχεται σε ένα δωμάτιο. «Καθόμουν και ο Λαρς κυριολεκτικά βρισκόταν στο παράθυρο του ξενοδοχείου, έξω. Και έπειτα σκαρφάλωνε. Τόσο παράξενος. Για τις μετακινήσεις του, οδηγούσε το φορτηγό του, επειδή φοβάται να πετάξει. Ή έκανε πεζοπορία στο δάσος στην καρδιά του χειμώνα μέσα στο χιόνι και κάναμε πρόβα εκεί».
Στη συνέχεια μίλησε για την ταινία «To Die For» και το γεγονός ότι δεν ήταν η πρώτη επιλογή του Γκας Βαν Σαντ. Ο Γκας Βαν Σαντ είχε συναντηθεί με 25 ηθοποιούς (από την Ελεν Ντετζένερις και την Μεγκ Ράιαν, μέχρι την Πατρίτσια Αρκέτ) για την ταινία αυτή, αλλά εκείνη δεν ήταν μέσα σε αυτές. Έτσι, αποφάσισε να τον πάρει τηλέφωνο λέγοντάς του ότι είναι η πιο κατάλληλη ηθοποιός για τον ρόλο. Έπειτα, ο Βαν Σαντ μίλησε με τους παραγωγούς και ο ρόλος δόθηκε στην Κιντμαν.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η συζήτηση δεν μπορούσε να μην φτάσει και στον Χάρβεϊ Γουαϊνστάιν. Ο Γουαϊνστάιν ήταν παραγωγός σε πολλές ταινίες της Κιντμαν, όπως «Οι ώρες», «Επιστροφή στο Cold Mountain», «Lion» και άλλες. Όπως είναι ήδη γνωστό, ο παραγωγός κατηγορείται για σεξουαλική παρενόχληση πολλών γυναικών, αλλά η Κιντμαν δεν είναι μια από αυτές, εξηγώντας πως είχε πολύ λίγες συζητήσεις με τον παραγωγό και τον κρατούσε σε απόσταση.
H ηθοποιός έκανε μια σπάνια αναφορά και στον πρώην σύζυγό της, Τομ Κρουζ, λέγοντας ότι αυτός έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο στην καριέρα της, καθώς μετακόμισε στο Λος Άντζελες επειδή τον ερωτεύτηκε. Μάλιστα είπε ότι δεν ήταν τόσο μεγάλο βάρος να ζεις με τον διάσημο σταρ, καθώς τότε δεν υπήρχαν τα social media «και μπορούσες να έχεις τον έλεγχο όλου αυτού».
Όσο για την Μέριλ Στριπ; Μετά τη νίκη του τηλεοπτικού «Big Little Lies» στις Χρυσές Σφαίρες 2018, η Κίντμαν και η Ριζ Γουίδερσπουν έλαβαν ένα μέιλ από την Μέριλ Στριπ, στο οποίο τους ζητούσε να την συμπεριλάβουν στην νέα σεζόν της χρονιάς. «Μείναμε άφωνες. Τι συνέβη μόλις τώρα; Η Μέριλ Στριπ μάς ζητά έναν ρόλο;».
Τέλος, η Κίντμαν αναφέρθηκε και στην μικρή συμμετοχή των γυναικών στην κινηματογραφική βιομηχανία, αλλά και της αποφάσεις που έχει πάρει για να ενισχύσει τη θέση των γυναικών στο Χόλιγουντ. Αρχικά, η εταιρεία της «Blossom Films» είναι στελεχωμένη σε ποσοστό 50% με γυναίκες και επίσης κρατάει το ίδιο ποσοστό στα πρότζεκτ που επιλέγει. «Τα τελευταία χρόνια, η όλη συζήτηση που άνοιξε για την ισότητα στο Χόλιγουντ με έκαναν να πάρω κάποιες αποφάσεις – όπως να συνεργάζομαι κάθε 18 μήνες με μία τουλάχιστον γυναίκα σκηνοθέτη.» Και το έκανε: Σοφία Κόπολα, Τζέιν Κάμπιον, Κάριν Κουσαμα, Αντρεα Αρνολοντ και Σούζαν Μπίερ.