ΕΠΙΚΑΙΡΑ

«Δεν χρειάζεται όλες οι ταινίες να είναι 3D» λέει ο Κάμερον

Μπορεί να είναι ο άνθρωπος που ευθύνεται για την διάδοση του 3D φορμά περισσότερο από όλους, αλλά ο Τζέιμς Κάμερον δεν διστάζει να τα πει έξω από τα δόντια εκεί που πρέπει: στην άσκοπη χρήση του τρισδιάστατου φορμάτ.

Ο σκηνοθέτης συζήτησε με τον Αλφόνσο Κουαρόν -τον οποίο βοήθησε στην 3D χρήση της τεχνολογίας για την ταινία του Gravity με την Σάντρα Μπούλοκ και τον Τζορτζ Κλούνεϊ- σε φόρουμ στο Μέξικο Σίτι και τα είπε χύμα και τσουβαλάτα.

«Δεν νομίζω ότι το Χόλιγουντ χρησιμοποιεί σωστά το 3D» είπε. «Ο λόγος που λέω ότι το Χόλιγουντ δεν το κάνει σωστά είναι γιατί είναι αυτοματοποιημένο. Ο Άνθρωπος από Ατσάλι, ο Iron Man και όλες αυτές οι ταινίες δεν είναι απαραίτητο να είναι και σε 3D. Εάν κάποιος ξοδέψει 150 εκατομμύρια δολάρια σε ειδικά εφέ, η ταινία πρόκειται να είναι έτσι κι αλλιώς εντυπωσιακή, τέλεια».

Εάν κάποιος κακεντρεχής σπεύσει να επισημάνει ότι και το Avatar εξίσου ακριβό ήταν, ο Κάμερον έχει την απάντηση: η ταινία του γυρίστηκε σε 3D και δεν μετατράπηκε σε 3D και αυτό κάνει όλη τη διαφορά.

«Άλλο είναι να γυρίζεις σε 3D και άλλο να μετατρέπεις σε 3D. Από τη στιγμή που το Avatar άλλαξε τα πάντα, όλες οι ταινίες, καλές και κακές πρέπει να είναι σε 3D. Το πρόβλημα είναι ότι αντί αυτή να είναι απόφαση του κινηματογραφιστή, είναι του στούντιο που θέλει να βγάλει λεφτά και πιέζουν τους σκηνοθέτες που μπορεί να μην αισθάνονται άνετα ή να μην τους αρέσει το 3D» εξηγεί.

Όσο για τα επόμενα σχέδιά του; Αυτά αφορούν το Avatar φυσικά και τα δύο σίκουελ. Ο Κάμερον ξεκαθάρισε ότι τεχνολογικά δεν θα δούμε κάτι καινούριο, αλλά θα επιδιώξουν μεγαλύτερη δημιουργικότητα.

Και μετά το Avatar; Γύρω στο 2017 ο σκηνοθέτης θέλει να ξεκινήσει να δουλεύει στο Battle Angels μία ιδέα που έχει να κάνει με το «μετά» του ανθρώπινου είδους.

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Μια σκέψη για το “«Δεν χρειάζεται όλες οι ταινίες να είναι 3D» λέει ο Κάμερον

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *