Νύχτες Πρεμιέρας: Από τη Ν.Κορέα στα παριζιάνικα ντεφιλέ

Το Διαγωνιστικό Τμήμα των 25ων Νυχτών Πρεμιέρας συνεχίστηκε με την προβολή της ταινίας Το Σπίτι του Μικρού Πτηνού της Μπόρα Κιμ. Μια τρυφερή ιστορία για την δύσκολη περίοδο της εφηβείας, την αναζήτηση τρυφερότητας και νοήματος, σε έναν κόσμο που φαντάζει ψυχρός.
Η κεντρική ηρωίδα της ταινίας είναι 14, ζει στη Νότια Κορέα και μεγαλώνει σε ένα σπίτι όπου ο αδελφός της την χτυπά, οι γονείς της τσακώνονται και η αδελφή της προκαλεί εντάσεις με τις καθυστερήσεις της. Οι σχέσεις της με τους συνομηλίκους της, η συνάντησή της με την γλυκειά δασκάλα που βλέπει βαθύτερα τον χαρακτήρα της, η ανάγκη της να γίνει ορατή και να βρει τη θέση της σε μία χώρα που αναζητά τον δρόμο της.
Απλό και τρυφερό, Το Σπίτι του Μικρού Πτηνού χτίζει με υπομονή την πλοκή, παρατηρώντας προσεκτικά τα σημεία στα οποία συναντιούνται, πονάνε, αγαπούν οι χαρακτήρες της ταινίας. Ένα όμορφο ντεμπούτο από μια ενδιαφέρουσα φωνή.

Απαγορευμένο για περισσότερα από δέκα χρόνια -από τον σύντροφο του Υβ Σεν Λοράν, Πιέρ Μπερζέ- το ντοκιμαντέρ του Ολιβιέ Μεϊρού, Celebration βρίσκει τώρα τον δρόμο προς τις αίθουσες. Ένα behind the scenes ντοκιμαντέρ για τον τελευταίο των μεγάλων παριζιάνικων οίκων, αλλά και ένα ανελέητο πορτραίτο για τις θυσίες που απαιτούνται για να κάνεις το πάθος σου τέχνη. O Ολιβιέ Μεϊρού παρατηρεί τον Υβ Σεν Λοράν σαν ένα παγιδευμένο ζώο -πότε μοιάζει να πηγαίνει κουρασμένο για έκθεση, τρομάζει από το είδωλό του, άλλοτε περιμένει απλά να τελειώσουν όλα, ενώ οι γύρω του παραδέχονται πόσα του έχει στερήσει η δουλειά του (ανάμεσά τους και την ευτυχία). Την ίδια στιγμή ο Μπερζέ αναλαμβάνει ρόλο στρατηγού από το να μιλήσει για τις αφίσες, μέχρι να εκραγεί για τον αριθμό των φωτογράφων. Ένα σπάνιο ντοκουμέντο με μόνη ένσταση την υπερβολή στη χρήση του ήχου.