ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινεμά

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΦΥ

Η Μαρία Αλίκη κοντεύει να πατήσει τα 40 αλλά δεν είναι καθόλου ευχαριστημένη με την ζωή της. Σπούδασε ηθοποιός αλλά δεν μπορεί να βρει έναν ρόλο, οι δουλειές που κάνει δεν την αντιπροσωπεύουν, οι παλαιότερες σχέσεις της αλλά και η τωρινή είναι για κλάματα, και ενώ ψάχνει να βρει τι πάει λάθος, ένα ατύχημα που θα την στείλει ταυτόχρονα σε κώμα αλλά και σε παράλληλες ζωές που θα μπορούσε να ζήσει, θα την βοηθήσουν να συνειδητοποιήσει το βαθύτερο νόημα της ίδιας της ζωής.

Σε σκηνοθεσία Άγγελου Φραντζή (Ευτυχία), οΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΦΥ είναι μία πολύ μοντέρνα Ελληνική ταινία αλλά όχι με την κακή έννοια του όρου ”μοντέρνου”. Είναι μία σουρεαλιστική δραμεντί, που έχει στο επίκεντρο της έναν πολύ ωραίο γυναικείο ρόλο, που ξαφνικά ζει τις ζωές που θα μπορούσε να έχει ζήσει (γίνεται διάσημη ηθοποιός influencer, γίνεται μητέρα 8 παιδιών, γίνεται ψυχολόγος) με τον φύλακα άγγελο της μία συμμαθήτρια από το παρελθόν που την έχει στοιχειώσει, να της υπενθυμίζει πως ο χρόνος της τελειώνει και θα πρέπει να κάνει την επιλογή της. Σε κάθε σημείο το σενάριο των Κατερίνα Μπέη, Άγγελου Φραντζή και Κωστή Σαμαρά, δείχνει να στήνει καλά τις καταστάσεις και τα αστεία διαδέχονται το ένα το άλλο, πάντα όμως με κάτι να βαραίνει την ατμόσφαιρα που δεν είναι τίποτε άλλο από την ίδια τη ψυχολογία της Μαρίας Αλίκης.

Εξαιρετική η Κάτια Γκουλιώνη στον ρόλο και ερμηνευτικά κρατάει όλη την ταινία πάνω της, ως την απόλυτη πρωταγωνίστρια που κατακλύζει κάθε πλάνο της ταινίας και ο σκηνοθέτης δείχνει να την καθοδήγησε απολύτως σωστά. Το επίπεδο της παραγωγής είναι πολύ υψηλό, ο Φραντζής ως σκηνοθέτης φαίνεται να γνωρίζει καλά κινηματογραφικούς κανόνες και σε συνδυασμό με το σενάριο του δημιουργεί εύκολο γέλιο αλλά το ίδιο και συγκίνηση. Από ένα σημείο και μετά όμως η ταινία δείχνει σημάδια επανάληψης, παρασύρεται από την υπέρμετρη φιλοδοξία της για να οδηγηθεί σε ένα φανταχτερό μιούζικαλ φινάλε, που αποδεικνύει ακόμα και σήμερα του πόσο δύσκολο και παρακινδυνευμένο είναι.

Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΦΥ είναι μία απολαυστική Ελληνική ταινία με αρχή, μέση και τέλος, με έναν εξαιρετικό γυναικείο ρόλο και μία επίσης εξαιρετική ερμηνεία, που υπενθυμίζει πως για να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε κάθε φορά θα πρέπει να ζούμε την αντίστοιχη δική μας παράλληλη πραγματικότητα. Όπως και η ταινία του Φραντζή ξεχωρίζει-πάλι- μέσα στο παράλληλο σύμπαν της ελληνικής κινηματογραφίας.

Η ταινία κυκλοφορεί 21 Νοεμβρίου σε διανομή TANWEER

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *