ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινεμά

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ (THE SHROUDS)

Ο Καρς έχει χάσει την σύζυγο του και την έχει κηδεύσει στο ιδιωτικό νεκροταφείο που ο ίδιος κατέχει. Σε αυτό το νεκροταφείο λοιπόν, οι συγγενείς έχουν την δυνατότητα να παρακολουθούν μέσα από ένα λογισμικό και πάνω στη ταφόπλακα με μία οθόνη, την αποσύνθεση του σώματος του αγαπημένου τους προσώπου, το οποίο είναι τυλιγμένο με ένα σάβανο υψηλής τεχνολογίας. Όταν ένα βράδυ συγκεκριμένοι τάφοι θα βρεθούν βεβηλωμένοι, ο Καρς θα προσπαθήσει να βρει την λύση στο μυστήριο και ποιος ή ποιοι κρύβονται πίσω από όλα αυτά.

Γνωστός και μη εξαιρετέος με τις θεματικές του και τα ζητήματα του ανθρώπινου σώματος, του θανάτου, του νοσηρού και του μακάβριου, ο Ντέηβιντ Κρόνενμπεργκ με αυτά τα σάβανα του (ο τίτλος της ταινίας The Shrouds) τα οποία και έγραψε ο ίδιος, παραδίδει μία ταινία που φέρνει αυτούσια την υπογραφή του και το σύμπαν του, την ατμόσφαιρα του και τους μόνιμους συνεργάτες του (εξαιρετική για άλλη μια φορά η μουσική του Χάουαρντ Σορ) αλλά στο σενάριο δείχνει να χάνεται στην κυριολεξία από μία υποπλοκή που κανέναν δεν ενδιαφέρει, χαντακώνει την ίδια την κύρια ιστορία και ιδέα της υπόγειας παρακολούθησης, και δεν έφτανε και αυτό αλλά με το πέρασμα της ώρας η κατάσταση εκτροχιάζεται με την αποκάλυψη μίας υποτιθέμενης συνωμοσίας Κινέζων, Ρώσων που προκαλεί την δυσφορία του θεατή ως κάτι τραβηγμένο από τα μαλλιά.

Όμως η πείρα του Κρόνενμπεργκ ως σκηνοθέτη και όχι τόσο ως πετυχημένου σεναριογράφου, καταφέρνει να κρατήσει το ενδιαφέρον στο όλο εγχείρημα μπολιάζοντας την ταινία με τα κλασικά του τερτίπια (οι ερωτικές σκηνές μεταξύ του Βενσάν Κασέλ και της Νταιάν Κρούγκερ παραπέμπουν στις ερωτικές σκηνές του Crash), το γυμνό είναι άφθονο αλλά και άτολμο ταυτόχρονα, ο Γκάι Πηρς σε ρόλο που και να έλειπε η ιστορία δεν θα άλλαζε, ο Βενσάν Κασέλ δείχνει να μην εμπνέεται από το όλο σύμπαν ενώ η Νταιάν Κρούγκερ σε διπλό (σχεδόν) ρόλο, είναι η μόνη που δείχνει να πιστεύει σε αυτό που ζητάνε οι ρόλοι της.

Γοητευτικό στραβοπάτημα, θέλεις να το αγαπήσεις αλλά τα 119 λεπτά του δεν σε αφήνουν και σε συνδυασμό με ένα φινάλε που μοιάζει με ”τι άλλο έχει μείνει, ας κλείσουμε εδώ”, Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΩΝ μπερδεύεται σεναριακά και ”κόβει” την συνταγή, εφόσον το κύριο υλικό της είναι προβληματικό. Αλλά είναι Ντέηβιντ Κρόνενμπεργκ και το φωνάζει από μακριά.

Η ταινία κυκλοφορεί 1 Μαίου σε διανομή Tanweer

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *