ΘΕΜΑΤΑΘΕΜΑΤΑΚαρουζέλΦεστιβάλ

ΤΑ ΠΟΣΤΕΡ ΤΟΥ 27ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


Τα πόστερ του 27ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης (6-16/3/2025) υπογράφει ο ζωγράφος Δημήτρης Αναστασίου.


Το σκεπτικό για τα πόστερ του 27ου ΦΝΘ:
Ένα ταξίδι στο ελληνικό τοπίο, αλλά και σε πόλεις του μέλλοντος, πραγματοποιούν οι
φιγούρες που απεικονίζονται στους τρεις ζωγραφικούς πίνακες που συνθέτουν τα
πόστερ του 27ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Χωρίς να βλέπουμε ποτέ τα
πρόσωπά τους, οι άνθρωποι στις αφίσες του Φεστιβάλ κοιτάζουν μπροστά, προς αυτό
που έρχεται. Τα τρία ζωγραφικά έργα συνομιλούν με τα αφιερώματα και τις θεματικές της
φετινής διοργάνωσης. Με τα λόγια του ζωγράφου: «Οι τρεις ζωγραφιές συνθέτουν μια
αφήγηση σε τρία μέρη. Αν μπουν στη σειρά, καθεμιά συνεχίζει την προηγούμενη. Η
πρώτη και η δεύτερη (που δείχνουν ένα χωράφι και μια επαρχιακή πόλη της δεκαετίας
του 1960) αναφέρονται στο ελληνικό τοπίο. Η τρίτη (που παρουσιάζει μια πόλη
παράδοξη, φανταστική – ουτοπική ή δυστοπική) παραπέμπει στην τεχνητή νοημοσύνη.
Οι θεατές, σαν χρονοταξιδευτές, ταξιδεύουν μέσα στα τοπία αυτά».


Βιογραφικό του δημιουργού:
Ο Δημήτρης Αναστασίου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. Σπούδασε στην Ανωτάτη
Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας. Έχει πραγματοποιήσει τέσσερις ατομικές εκθέσεις και
έχει πάρει μέρος σε περισσότερες από 50 ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το
εξωτερικό, καθώς και σε διεθνείς φουάρ στην Ελλάδα, στην Ισπανία, στην Ελβετία και
στη Γερμανία. Το graphic novel του με τίτλο Α=-Α κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις
εκδόσεις Καλειδοσκόπιο και στα αγγλικά από τις εκδόσεις Jonathan Cape, έχοντας
σημειώσει μεγάλη επιτυχία στο εξωτερικό. Τη δουλειά του έχει παρουσιάσει και το
Wetransfer, με εξαιρετικά λόγια, αναφέροντας ότι στο graphic novel του διερευνά «τη
συνείδηση ​​και τις ιδιαιτερότητες της ανθρώπινης εμπειρίας». Ο Δημήτρης Αναστασίου
έχει συνεργαστεί ξανά με το Φεστιβάλ, συμμετέχοντας με το αναπαραστατικό έργο του
«Τρεις φόνοι (ή μπορεί και κανένας)», ένα κόμικ ζωγραφισμένο από τον ίδιο, στην έκθεση
του 63ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, «Αναπαράσταση: Reconstruction,
Reenactment, Reconstitution», όπου δώδεκα καλλιτέχνες συμμετείχαν με έργα
εμπνευσμένα από την ταινία Αναπαράσταση του Θόδωρου Αγγελόπουλου.

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *