ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Η Στούαρτ, το κέρατο και το πληγωμένο βαμπίρ

Κεράτωσε η Κρίστεν Στούαρτ τον Ρόμπερτ Πάτινσον; Είναι συντετριμμένος αυτός; Πώς θα αντιδράσει η κερατωμένη σύζυγος του τρίτου προσώπου (του σκηνοθέτη της ταινίας Η Χιονάτη και ο Κυνηγός); Αυτά είναι τα ερωτήματα που απασχολούν το Χόλιγουντ τις τελευταίες ημέρες.

Ζούμε σε μία εποχή που τίποτα δεν μπορεί να μείνει κρυφό (ούτε καν το κέρατο). Από αγαπημένη (ίσως και όχι) νεαρή ηθοποιό, η Στιούαρτ έγινε η αγαπημένη «αντροχωρίστρα» (μετά την Αντζελίνα Τζολί) της αμερικανικής βιομηχανίας του σινεμά που κατάφερε να πληγώσει αυτό «το άγιο και ωραίο παιδί», το αγαπημένο βαμπίρ της μεγάλης οθόνης, Ρόμπερτ Πάτινσον.

Το γιατί θα έπρεπε να μας απασχολεί το τι κάνει στο κρεβάτι της (ή στην κουζίνα της ή σε οποιοδήποτε τέλος πάντων σημείο του σπιτιού της) παραμένει άγνωστο. Και όμως. Και φωτογραφίες είδαμε και μάθαμε και πώς αντέδρασε το αγόρι της και στην πρεμιέρα του επόμενου Twilight θα μας τους δείχνουν με ανάλυση βλεμμάτων και το «mea culpa» της Στούαρτ ακούσαμε: «Ναι, τον κεράτωσα, αλλά τον αγαπώ, τον αγαπώ» και τον σκηνοθέτη να εκθειάζει «την υπέροχη γυναίκα του και τα παραδεισένια (!) παιδιά του» είδαμε και σίγουρα κανείς δεν αφήσει ούτε τη Στούαρτ, ούτε εμάς να ξεχάσουμε αυτό το πήδημα.

Εάν αυτό συνέβη ποτέ. Δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι οι συγγνώμες των δύο εραστών (της Στούαρτ και του σκηνοθέτη Σάντερς) είναι τόσο υπερβολικές και δραματικές που φαίνεται σαν οι δυο τους να «πρωταγωνιστούν στη δική τους ταινία».

Γιατί στο Χόλιγουντ αν είναι να κάνεις σκάνδαλο, καν’ το σωστά.

 

 

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Μια σκέψη για το “Η Στούαρτ, το κέρατο και το πληγωμένο βαμπίρ

  • οκ, αυτοί τα γράφουν όλα αυτά γιατί το χόλιγουντ είναι “κοτζαμάν” βιομηχανία θεάματος και πολλοί ζούνε απο αυτά και άμεσοι και παραδιπλανοί.. να, ας πούμε ήδη φαντάζομαι φώτη και μαρία ή μουτσινά να το σχολιάζουν στην αγαπημένη μας ελληνική τι-βι!

    και το ερώτημα παραμένει αναπάντητο..
    το κέρατο μπορεί να πονάει αλλά πιο πολυ πουλάει, αλλά αν δε μας αρέσουν τα “ξεκατινιάσματα” εμείς γιατί το αναπαράγουμε??? (ρητορικό) :p

    Σχολιάστε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *