Suburra: Υπόγεια Πόλη
Ένας μαφιόζος θέλει να μετατρέψει περιοχή της Ρώμης σε Λας Βέγκας. Ο θάνατος, όμως, ενός κοριτσιού και η εμπλοκή ενός πολιτικού στο σκάνδαλο θα περιπλέξει την κατάσταση και θα μετατρέψει τη Ρώμη σε πεδίο μάχης σε έναν ανελέητο πόλεμο μεταξύ συμμοριών.
Ο ηθοποιός Πιερφραντσέσκο Παβίνο που τον είδαμε στις Εξομολογήσεις να ερμηνεύει έναν ιταλό πολιτικό, εμφανίζεται και εδώ σε ρόλο βουλευτή της κυβέρνησης, ο οποίος έχει αναλάβει να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της μαφίας. Πιο διεφθαρμένος από το σχετικά αθώο alter ego του στην ταινία Le Confessioni, ο Φιλίπο, ο χαρακτήρας του στο Suburra- είναι ο καταλύτης που θέτει σε κίνηση τα γεγονότα.
Ο Στέφανο Σαλίμα, σκηνοθέτης του τηλεοπτικού «Gomorrah», μιλά για την Ιταλία της διαφθοράς και του οργανωμένου εγκλήματος.
Η ταινία του είναι ένα βίαιο γαϊτανάκι για τη μαφία και διαθέτει σκηνές ανθολογίας -όπως για παράδειγμα το κυνηγητό στο σούπερ μάρκετ ή η σκηνή στο τέλος της ταινίας, όπου οι πολιτικές εξελίξεις έρχονται να δώσουν τη δική τους «λύση» στο δράμα.
Παράλληλα, ο Σαλίνο κλείνει το μάτι στο σκάνδαλο «μπούνγκα μπούνγκα» και στην πολιτική ανασφάλεια της Ιταλίας για να δείξει πώς όλα έχουν σχέση μεταξύ τους και πως ο κόσμος των διαδρόμων της Βουλής δεν είναι τόσο μακριά από εκείνον των στενοσόκακων της νύχτας.
Το Suburra είναι σίγουρα μία καλογυρισμένη και σύγχρονη γκανγκστερική ταινία, αλλά παρά τις διθυραμβικές κριτικές που τη συνόδευσαν, δεν είμαι πεπεισμένη ότι έχει να προσθέσει κάτι νέο στο είδος, καθώς σε αρκετές στιγμές κουράζει με την επανάληψη του μοτίβου «θάνατοι, προδοσίες, φόνοι».