The Ocar-Nominated Animated Short Film "Logorama"
Δείτε την ταινία “Logorama” που έκανε πάταγο στο 2010 Sundance Film Festival και είναι προτεινόμενη με Oscar καλύτερης ταινίας κινουμένων σχεδίων μικρής διάρκειας.
Αφου ξεπεράσανε τα εμφανή νομικά εμπόδια, η Γαλλική ομάδα François Alaux και Herve de Crecy φαντάστικαν και δημιούργησαν (σε διάρκεια μερικών ετών) μια μικρή ιστορία σε ένα κόσμο που αποτελείται απο λογότυπα και μασκότ γνωστών μας εταιριών (υπάρχουν ακόμα και μερικές φανταστικές όπως το Buy N Large logo απο το Wall-E της πιξαρ). Αριστουργηματική ταινία, με πολύ γέλιο.
Enjoy.
-Trinity
Ευφυης ναι, αλλα με ανησυχει και κουραζει ολος αυτος ο καταιγισμος γνωστών brands. Πλησιαζει παντως την αποψη μου για τη διαφημιση: μερικες διαφημισεις ειναι καλες κρινομενες αυτοτελως, για να σου διεγειρουν τη φαντασια, να σε κινητοποιησουν να σκεφτεις κατι, αλλα μεχρι εκει. Εννοω οτι αυτο τ οφιλμακι ειναι καλο για οσους απο μας δεν ειναι υπερκαταναλωτες! Αλλωστε νομιζω πως μονο ο μη υπερκαταναλωτης, αρα ο σκεπτομενος θεατης θα εκτιμησει τη φαντασια τω δημιουργων του. Παντως οι διαφημιζομενοι φανταζομαι θα ητνα πολυ χαρουμενοι, εκτος αν ειδαν τιποτα επικινδυνες ερμηνειες της ταινιας, που θα τους εβλαπταν το εταιρικο προφιλ. Ευχομαι να μην εγινε εκ του πονηρου ολο αυτο το brand-dropping.
Νομίζω και οι υπερκαταναλωτές θα το διασκεδάσουν αφου θα δουν το προιόντα τα οποία υπεραγαπούν να παίρνουν νέα διάσταση. Το συμπέρασμα θα διαφέρει, κάποιοι θα το δουν απλά ως ένα ωραίο εφεδάκι και άλλοι ότι τελικά κάτι θέλει να πει και θα προβλιματιστούν.
-Τρινιτι