ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινεμά

ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ (TICKET TO PARADISE)

Έπειτα από ένα άσχημο διαζύγιο και χωρίς να αντέχει πλέον ούτε λεπτό ο ένας τον άλλον, ο Ντέηβιντ και η Τζόρτζια θα αναγκαστούν να ενώσουν τις δυνάμεις τους προκειμένου να εμποδίσουν τον γάμο της κόρης τους Λίλυ, που θα γίνει στο εξωτικό Μπαλί. Και ενώ καταφθάνουν και οι ετοιμασίες του γάμου ξεκινάνε, θα προσπαθήσουν να ξεχάσουν το μίσος που τους χωρίζει και να μην επιτρέψουν στην κόρη τους να κάνει το ίδιο λάθος που έκαναν αυτοί κάποτε. Θα το καταφέρουν;

Δεν υπάρχει τίποτα πιο απολαυστικό από το να βλέπεις στην οθόνη τον Τζορτζ Κλούνεϊ και την Τζούλια Ρόμπερτς, δύο μεγάλους σταρς δηλαδή να ανταλλάσσουν μοχθηρές ατάκες ο ένας για τον άλλον και μάλιστα με μία αποδεδειγμένη χημεία μεταξύ τους (από την ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΩΝ 11) σε σημείο που περιμένεις απλά την στιγμή που θα ξανασμίξουν. Το ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ όμως αποφασίζει να μην δώσει το απόλυτο προβάδισμα στο ντουέτο και κάπου χάνει την ισορροπία του ανάμεσα σε μία ρομαντική κομεντί σχετικά με έναν γάμο αστραπή, τo love story της κόρης και οι φολκλόρ παραδόσεις της Ινδονησίας, τα φαντασμαγορικά τοπία του νησιού (άσχετα αν η ταινία γυρίστηκε στην Αυστραλία), στερώντας από την ταινία να γίνει η απόλυτη srewball κωμωδία με τα τερτίπια του Κλούνεϊ και της Ρόμπερτς.

Υπάρχουν σκηνές στην ταινία που πραγματικά γελάς (η σκηνή με τα δελφίνια και ο αγώνας με τα ποτά) αλλά υπάρχουν και στιγμές που τα κλισέ είναι και ανυπόφορα. Ο γαμπρός και η οικογένεια του είναι λες και βγήκαν από χρονομηχανή αδιάφορης ρομαντικής κωμωδίας των 90s, ο χαρακτήρας της ιδιόμορφης κολλητής μένει στον αέρα (η Μπίλυ Λουρντ από το American Horror Story θα μπορούσε να κάνει θαύματα αν είχε ρόλο), η Κέιτλιν Ντέβερ όσο ελεύθερη ήταν στο BOOKSMART τόσο συγκρατημένη είναι εδώ και όλα είναι στο χέρι του αχτύπητου διδύμου, που δείχνει να το διασκεδάζει αλλά όχι όσο θα ήθελε στην πραγματικότητα. Η σκηνοθεσία του Ολ Πάρκερ (MAMMA MIA HERE WE GO AGAIN) χωρίς καμία πρωτοτυπία δεν εμπνέει καν τους πρωταγωνιστές, αντιθέτως θα λέγαμε αυτοί είναι που μάλλον οδηγούν την ταινία και τον ίδιο τον σκηνοθέτη.

Ευχάριστο και με καλές προθέσεις, αστείο αλλά και ολίγον ”κατασκευασμένο” το ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ σε πάει στον προορισμό σου, αλλά στην άφιξη νοιώθεις πως έχεις χάσει την βαλίτσα. Μη χάσετε στους τίτλους τέλους τις κομμένες σκηνές, τα λάθη και διάφορα αστεία από τα γυρίσματα που αποδεικνύονται πολύ καλύτερα από άλλα μέρη της ταινίας.

Η ταινία κυκλοφορεί στις αίθουσες 8 Σεπτεμβρίου σε διανομή TULIP

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *