Το Παρελθόν της Ούνα
Η Ρούνι Μάρα πρωταγωνιστεί εδώ, παρέα με τους Μπεν Μέντελσον και Τάρα Φιτζέραλντ σε μικρότερο ρόλο. Η σκηνοθεσία είναι του γνωστού αυστραλού θεατρικού σκηνοθέτη, Μπένεντικτ Άντριους, που με αυτή την ταινία κάνει το επίσημο κινηματογραφικό του ντεμπούτο, πάνω στο θεατρικό Blackbird του Ντέιβειντ Χάροερ.
Το θεατρικό, το οποίο έκανε πάταγο με τη Μισέλ Ουίλιαμς και τον Τζεφ Ντάνιελς, είχε μόνο δυο χαρακτήρες. Ο Άντριους επιχειρεί το έργο στη μεγάλη οθόνη, σπάζοντας του τους τέσσερις τοίχους και προσθέτοντας περισσότερους χαρακτήρες και ανατροπές.
Το θέμα του είναι δυνατό αλλά θα δοκιμάσει τις ηθικές αντοχές σας, καθώς περιστρέφεται γύρω από αποπλάνηση 12χρονου κοριτσιού και τη συνάντηση της αρκετά χρόνια μετά ξανά με τον δράστη. Το ηθικό «αγκάθι», δηλαδή, του κατά πόσο δικαιολογεί ή όχι την πράξη, είναι και το μόνο που κρατά πίσω την ταινία, πληγή στο -κατά τα άλλα- καλοδουλεμένο σενάριο, την ωραία σκηνοθεσία, την ατμοσφαιρική φωτογραφία, το μοντάζ.
Η Ρούνι Μάρα γεμίζει πληθωρικά την οθόνη και κάνει τον Μπεν Μέντελσον συχνά να φαίνεται λίγος, ενώ δεν παραλείπει να βγάλει και αρκετές φορές τα ρούχα της.
Πίσω από τα ωραία φωτισμένα πλάνα, στην καρέκλα διευθυντή φωτογραφίας, βρίσκουμε έναν «δικό μας», τον Θύμιο Μπακατάκη.
(σ.σ. Την ταινία παρακολούθησα αρχικά στο περσινό BFI LFF Κινηματογραφικό Φεστιβάλ του Λονδίνου, ενώ αργότερα προβλήθηκε στα πλαίσια του 1ου Εν Λευκώ Film Festival. Στη χώρα μας δεν προβλήθηκε επίσημα στις αίθουσες, αλλά κυκλοφόρησε απευθείας σε dvd).
Καλέ πότε βγήκε σε dvd;!! Και την περίμενα καιρό.