ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινε-προτάσειςΣινεμά

Annabelle Comes Home

[two_third last=”no”]…[/two_third]

annabelle2

two-popcorn-002

 

 

Αποφασισμένοι να περιορίσουν το κακό που έχει προκαλέσει η σατανική κούκλα Annabelle, το γνωστό ζευγάρι μέντιουμ-δαιμονολόγων Λορέν και Εντ Γουόρεν αποφασίζουν να την κλείσουν μέσα ένα γυάλινο ντουλάπι στο υπόγειο του σπιτιού τους μαζί με όλα τα στοιχειωμένα αντικείμενα που έχουν συλλέξει από τις μεταφυσικές δραστηριότητες τους. Με την βοήθεια ενός ιερέα, ξορκίζουν την κούκλα και την κλειδώνουν. Το κακό δεν θα αργήσει να απελευθερωθεί ξανά, όταν εν τη απουσία τους η φίλη της νεαρής που προσέχει την κόρη τους θα κατέβει στο υπόγειο από περιέργεια και θα ξεκλειδώσει την Annabelle.

Η ταινία ξεκινάει λίγο μετά τα γεγονότα της πρώτης ταινίας The Conjuring και βρισκόμαστε φυσικά στις αρχές της δεκαετίας του 70. Από μόνο του αυτό προδιαθέτει τα καλύτερα για ένα θρίλερ εφόσον ως γνωστόν η δεκαετία του 70 ήταν για το είδος του θρίλερ η καλύτερη εποχή. Και αν και η ταινία ξεκινάει με ένα πολύ καλό εικοσάλεπτο (ο χρόνος που εμφανίζονται η Βέρα Φαρμίγκα και ο Πάτρικ Ουίλσον) από την στιγμή που μεταφερόμαστε ένα χρόνο μετά μέσα στο σπίτι και την μάζωξη των τριών κοριτσιών, το σενάριο απλά παύει να υπάρχει και μετατρέπεται σε ένα προχειρογραμμένο teen movie θρίλερ που ελάχιστα μας θυμίζει νεανικές ταινίες τρόμου του παρελθόντος. Το κλειστοφοβικό περιβάλλον του σπιτιού και του υπογείου δεν χρησιμοποιείται σκηνοθετικά με τον τρόπο που θα έπρεπε, με εξαίρεση το πολύ καλό πεντάλεπτο της κατάβασης της Μάντισον Άισμαν στους νεκρούς με τα κέρματα στα μάτια.

annabelle3

Το όνομα του James Wan χρησιμοποιείται σαν άλλοθι σε όλες τις ταινίες του σύμπαντος του Conjuring ως κράχτης πλέον, βασισμένο σε ιδέα του. Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης Gary Dauberman είναι φανερό πως είχε στο μυαλό του μοτίβα παλαιότερων ταινιών του είδους και μέχρι ένα σημείο αυτό φαίνεται στο σενάριο και στην κεντρική ιδέα. Όμως για να ολοκληρωθεί μία ταινία τρόμου μέσα σε ένα σπίτι χρειάζονται πολλά περισσότερα από μακρόσυρτες βουβές σκηνές που περιμένεις από κάπου να συμβεί το κακό. Και η συγκεκριμένη Annabelle διαθέτει πολλές από αυτές. Ακόμα και οι ευφάνταστοι εντελώς δεκαετίας 70 τίτλοι αρχής δεν έχουν καμία σχέση με τους teen movie τίτλους τέλους.

Με λίγα λόγια το Annabelle Comes Home διαθέτει μερικές καλές αλλά και μερικές πολύ κακές στιγμές. Ξεκινάει ωραία και μετά μας τα χαλάει. Κάπου πάει να μπλέξει και το θέμα της πίστης ως το μόνο σωτήριο μέσο από το κακό. Το είδος του θρίλερ να δούμε ποιος θα σώσει τελικά.

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *