Σινέ τεχνολογείν

Andy Serkis: Η ψηφιακή καταγραφή ερμηνείας είναι το μέλλον

Ο ηθοποιός που μας καθήλωσε με την ερμηνεία του  Gollum στην τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών εξηγεί γιατί η καταγραφή ερμηνείας των ηθοποιών (performance capture) είναι το μέλλον του σινεμά και πως επηρεάζει τον τρόπο που δημιουργούμε ταινίες αλλά και βιντεοπαιχνίδια.

Ο Serkis εκτός από το Gollum ερμήνευσε ψηφιακά και τον King Kong στην ομώνυμη ταινία του 2005, τον Ceasar στο Rise of the Planet of the Apes (2011) αλλά και τον Captain Haddock στο Adventures of TinTin (2011). Πρόσφατα ίδρυσε την εταιρία Imaginarium η οποία παρέχει υπηρεσίες καταγραφής ερμηνείας ηθοποιών,  ενώ τον τελευταίο χρόνο δουλεύει πάνω στη καταγραφή κίνησης για το νέο βιντεοπαιχνίδι Ryse: Son of Rome της Crytek, Microsoft Studios.

Στο βίντεο που ακολουθεί εκτός απο την πλήρη συνέντευξη θα δείτε και πως εκμεταλλεύονται αυτή την νέα τεχνολογία τα στούντιο, για προετοιμασία του σεναρίου, κατά την διάρκεια γυρισμάτων αλλά και για την τελική επεξεργασία.

 

Για λεπτομερή ανάλυση και περιγραφή των τεχνικών που θα δείτε στα παρακάτω βίντεο διαβάστε το παλαιότερο άρθρο μας για την επεξήγηση των εφέ στο Αβαταρ http://cinepivates.blogspot.com/2009/12/avatar-101.html, έχουν χρησιμοποιηθεί ακριβώς η ίδιες τεχνικές.

Πηγή – The Telegraph

Δημήτρης Χριστόπουλος

Ξεκίνησε το '80 με τετράχρωμα pixel που έβλεπε στην 14 ιντσών τηλεόραση του και έφτασε στο σήμερα προγραμματίζοντας στερεοσκοπικές 3D παραγωγές full HD για πλανητάρια. Μοναχικός cowboy κάθεται μεταμεσονύκτια, όταν τα πάντα έχουν σωπάσει, μπροστά στο θαμπό φως της οθόνης του και περιπλανιέται ανάμεσα στα μηδενικά και άσους του internet, μάχεται σε ψηφιακούς κόσμους των video games και καλπάζει στο κόσμο των cine effects. Θα προσπαθήσει να σας περιγράψει αυτά που βλέπει απλά και απέριττα, "Talk to me like Ι am a six year old!".

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *