ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινεμά

BONES AND ALL

H Μάρεν είναι μία δεκαοχτάχρονη που ζει με τον πατέρα της αλλάζοντας συνέχεια όμως σπίτια, ταυτότητα και τόπους κατοικίας όταν η ίδια δεν μπορεί να ελέγξει την πείνα της για…ανθρώπινη σάρκα. Σε ένα νέο επεισόδιο και αφού ενηλικιώθηκε, ο πατέρας της την εγκαταλείπει, αφήνοντας της μόνο μία κασέτα που της διηγείται την ιστορία της, πως ξεκίνησαν όλα και το όνομα της μητέρας της. Η Μάρεν, νομίζοντας πως είναι η μόνη με αυτή την λαχτάρα για ανθρώπινο αίμα, θα ξεκινήσει ένα οδοιπορικό προκειμένου να εντοπίσει την μητέρα της αλλά στον δρόμο της θα ανακαλύψει τον Σάλυ που θα της εξηγήσει την φύση της αλλά και τον Λι, έναν επίσης νεαρό παρία που θα της διδάξει πως δεν πρέπει να ντρέπεται για την φύση της και πως μπορούν μαζί να βρουν την θέση τους και την ευτυχία. Τουλάχιστον έτσι νομίζουν…

Ο Λούκα Γκουαντανίνιο μετά το CALL ME BY YOUR NAME και το SUSPIRIA επιστρέφει με ΄ένα αιματοβαμμένο road movie ενηλικίωσης και συνειδητοποίησης με κεντρικό άξονα πάλι την διαφορετικότητα, τον τρόμο που αυτή επιφέρει αλλά και την συνειδητοποίηση μίας φύσης διαφορετική από οτιδήποτε άλλο. Βρισκόμαστε την δεκαετία του 80, όταν όλες σχεδόν οι διαφορετικότητες έβγαιναν στην επιφ΄άνεια και το βιβλίο της Καμίλ Ντεαγκέλις που γράφτηκε το 2015, χρησιμοποιεί μία πείνα για ανθρώπινο αίμα, εκλεπτυσμένη, με τρυφερότητα και εφηβική αθωότητα. Ο Γκουαντανίνιο αγκαλιάζει τους ήρωες του και παραδίδει μία όμορφη ταινία, σαν ένα νέο είδος ρομαντικού φιλμ, με απόκληρους της κοινωνίας με κοινωνικές ευαισθησίες και ταυτόχρονη επιθυμία για αγάπη. Μπορεί ο ρυθμός της ταινίας να τον προδίδει σε πολλά σημεία και η όποια συναισθηματική ανάμειξη με τους ήρωες να απουσιάζει (όπως σε όλες τις ταινίες του Γκουαντανίνιο εκτός από το CALL ME BY YOUR NAME που εκεί όμως το σενάριο άνηκε στον Τζέιμς Άηβορι και εκεί πιστώθηκε και η επιτυχία της ταινίας με το Oscar σεναρίου) στο σύνολο της όμως λειτουργεί και μάλιστα χαράσεται και στην μνήμη ως ταινία πάνω στο διαφορετικό.

Η φωτογραφία του νεοφερμένου Νεοϋορκέζου φωτογράφου Αρσένι Κατσατουράν γαληνεύει επιτυχημένα το άγριο της όλης ιστορίας, στο μοντάζ ο Μάρκο Κόστα όφειλε να δώσει στην ταινία λίγο περισσότερο νεύρο και να μην κόβει απότομα σκηνές, με εξαίρεση την πρώτη μας επαφή με την ιδιαιτερότητα της Μάρεν και το εξαιρετικά μονταρισμένο τελευταίο τέταρτο της ταινίας, ο Τιμοτέ Σαλαμέ είναι καλός αλλά αν και βασικός καταλύτης επισκιάζεται ξεκάθαρα από τον ρόλο της Τέιλορ Ράσελ και μόνο στην σκηνή της εξομολόγησης για τον πατέρα του της κλέβει για λίγο την παράσταση. Σε έναν δεύτερο και ανατριχιάστικο ρόλο, ο οσκαρούχος Μαρκ Ράιλανς είναι κάτι παραπάνω απο απλά καλός.

Εν κατακλείδι το ΒONES AND ALL, είναι μία καλή ταινία, ιδιαίτερη, σινεμά που μας αρέσει να βλέπουμε και να υποστηρίζουμε, ξεχωρίζει στις ημέρες μας από την ευκολία άλλων παραγωγών, όμως ο Γκουαντανίνιο θα πρέπει να δώσει και λίγη βαρύτητα στο θέμα της ψυχής και του συναισθήματος και να αφήσει την σάρκα. Τα ίδια έπαθε και στο Σουσπίρια.

Η ταινία κυκλοφορεί στις 24 Νοεμβρίου σε διανομή TANWEER

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *