Box officeΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ευοίωνο ταξίδι για την κιβωτό του «Νώε» στο box office

Εδώ στην Ελλάδα είμαστε ή του ύψους ή του βάθους: 64.641 εισιτήρια έκοψε ο Νώε, τα οποία εάν συγκριθούν με τα 527 (!) εισιτήρια των Muppets, δείχνουν το σχιζοφρενικό χαρακτήρα του ελληνικού box office που θέλει μία δύο ταινίες μόνο να «περπατούν» και τις υπόλοιπες να πέφτουν από τον Καιάδα.

Το γιατί ο Νώε υπήρξε τόσο δημοφιλής σε Ελλάδα και Αμερική είναι κάτι που χρειάζεται ανάλυση. Είναι το γεγονός ότι βρισκόμαστε κοντά στις Άγιες Ημέρες και μια ιστορία από τη Βίβλο δεν μας πέφτει τόσο βαριά; Είναι το όνομα-βαρύ σαν ιστορία του Ντάρεν Αρονόφσκι που έχει πολλούς θαυμαστές; Είναι ότι απευθύνεται τόσο στην πιτσιρικαρία με την ακόρεστη όρεξη για μπλοκμπάστερ όσο και στη… μαμά μας; Σε σινεφίλ όσο και σε ανθρώπους που αγαπούν τα εφέ; Ασχέτως αποτελέσματος η κιβωτός έκανε το «θαύμα» της και η ταινία έκοψε 64.641 εισιτήρια πανελλαδικά, αριθμός μικρότερος του σίκουελ των 300 (ποιος τα βάζει με την Αρτεμησία;) αλλά καθόλου κακός στις εποχές που διανύουμε. Παιζόταν, βέβαια και σε 107 αίθουσες, τεράστιος αριθμός.

Κατώτερα του αναμενόμενου τα εισιτήρια του Μικρού Ψαριού. Σε 31 αίθουσες πανελλαδικά, η ταινία του Γιάννη Οικονομίδη έκοψε 5.645 εισιτήρια, αριθμός που είναι μικρός για αυτόν τον αριθμό αιθουσών και που αποδεικνύει ότι οι ελληνικές ταινίες δεν μπορούν να ξεπεράσουν τον δισταγμό του ελληνικού κοινού. Επειδή όμως πρόκειται για μια ταινία που περιμένουμε να τα πάει καλύτερα μέσω του word of mouth, αναμένουμε ότι τις επόμενες εβδομάδες θα τη δούμε να έχει κόψει περισσότερα εισιτήρια.

Ακόμα χειρότερα τα πήγαν άλλες ταινίες της εβδομάδας. Τα Muppets έκοψαν μόλις 527 εισιτήρια σε 5 αίθουσες (ούτε το παιδικό κοινό δηλαδή), 712 εισιτήρια έκοψε το Short Term 12 σε έξι αίθουσες, ενώ το Πέντε Δευτερόλεπτα στο Κενό έκοψε σε μία αίθουσα 312 εισιτήρια. Συγκριτικά, ο Γερμανός Γιατρός τα πήγε πολύ καλά με περισσότερα από 2.300 εισιτήρια σε μόλις 3 αίθουσες προβολής.

Το πρώτο μέρος της Τριλογίας της Απόκλισης τα πήγε συμπαθητικά, κόβοντας 11.116 εισιτήρια (προσέλκυσε το εφηβικό κοινό). Πολύ καλά συνέχισε και το Need For Speed που μέχρι στιγμής έχει κόψει 48.689 εισιτήρια.

Κατά τα άλλα η επιτυχία των Lego (14.705 εισιτήρια), καθώς και του σίκουελ των 300 (έχει φτάσει τα 390.000 εισιτήρια σε 4 εβδομάδες προβολής) συνεχίστηκε, το ίδιο και η επιτυχία του Ξενοδοχείου Grand Budapestπου ήδη έχει κόψει 67.000 εισιτήρια.

Στο αμερικάνικο box office, ο Νώε έκανε σχεδόν 44 εκατομμύρια δολάρια, πολύ καλύτερα του αναμενόμενου εάν αναλογιστεί κανείς τη συζήτηση που είχε δημιουργηθεί γύρω από αυτό. Έχει, πάντως, αρκετό δρόμο μπροστά του μέχρι να καλύψει το τεράστιο μπάτζετ του. Το Divergent συγκέντρωσε 26.5 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας πτώση 51,5%, αλλά καταφέρνοντας να αγγίξει τα 100 εκατομμύρια δολάρια. Το Grand Budapest Hotel τα πήγε για άλλη μία φορά πολύ καλά, έχοντας συγκεντρώσει μέχρι σήμερα περισσότερα από 24 εκατομμύρια δολάρια.

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *