Box officeΕΠΙΚΑΙΡΑ

Box Office: Ένας Baby Driver οδηγεί την κούρσα της νέας σεζόν 2017-18

Σχετικά ικανοποιητικές -για τέτοια εποχή- οι ταμειακές επιδόσεις.

Γράφει ο Τάσος Ντερτιλής
(το κείμενο πρωτοδημοσιεύτηκε στο grandmagazine.gr)

Το πρώτο ουσιαστικά 4ήμερο της νέας σεζόν, το πρώτο παραδοσιακά μετά το 15αύγουστο, βρήκε τα ταμεία σε σχετικά καλή κατάσταση, δεδομένου ότι ο μισός και παραπάνω πληθυσμός βρίσκεται στα «μπάνια του λαού». Χωρίς να είναι και σπουδαία τα νούμερα, τρεις νέες ταινίες κατάφεραν να μαζέψουν πάνω από 10 χιλιάδες θεατές η κάθε μια και άλλη μια, που συνεχίστηκε για 2ηεβδομάδα, να κρατήσει μεγάλο μέρος του κοινού της.

baby-driver-image-3

Στην 1η θέση, με βραχεία κεφαλή, προηγήθηκε ο cool και εντυπωσιακός Baby Driver που ίσως θα μπορούσε να πάει και καλύτερα σε μια άλλη περίοδο. Με πολύ μικρή διαφορά τον ακολούθησαν στη 2η θέση ο Σάμιουελ Τζάκσον και ο Ράιαν Ρέινολντς στον Σωματοφύλακα του Εκτελεστή που επίσης θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα. Άγνωστο και ζητούμενο παραμένει το αν αυτές οι δύο για το πλατύ κοινό ταινίες θα τα καταφέρουν σταδιακά να το συναντήσουν. Κάτι το οποίο μάλλον κατάφερε ο παιδικός Γιος του Μεγαλοπατούσα (3η θέση) που σχεδόν χωρίς marketing έφερε πάνω από 10 χιλιάδες παιδάκια στις αίθουσες.

Στην 4η θέση το ισπανικό θρίλερ της χρονιάς Κανείς δεν μπορεί να μας σώσει έσκισε και πάλι, με άριστο μέσο όρο θεατών ανά αίθουσα, ελάχιστη πτώση (29%) και ένα σύνολο 22 χιλιάδων θεατών σε 11 ημέρες.

Στην 5η θέση ενθαρρυντικά ήταν τα weekend previews του Atomic Blonde με την εκρηκτική Σαρλίζ Θέρον να διαλύει τα Βερολίνα. Μια ταινία που είχε ανακοινωθεί για τις 21 του μήνα και ημέρα Δευτέρα (!!!) και τελικά βγήκε Σάββατο 19 του μήνα χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες. Ώρες ώρες τι να πω πια…

Στην 6η θέση φυσάει ακόμη ικανοποιητικά για τα Ίχνη του Ανέμου που πλησιάζουν τους 30 χιλιάδες θεατές ενώ στην 7η το Παρίσι της Έλινορ Κόπολα κρατήθηκε αναπάντεχα καλά ξεπερνώντας τους 15 χιλιάδες θεατές, αν και με μια πτώση 59%. Στην 8η θέση ο Μαύρος Πύργοςδεν μοιάζει να έχει πολλές ακόμη δυνατότητες ενώ αρκετοί θεατές συνεχίζουν να κάνουν τα Παράπονα στο Δήμαρχο κρατώντας τον στην 9η θέση, ως μεγάλη κωμική επιτυχία του καλοκαιριού.

Η δεκάδα συμπληρώνεται από το άλλο σπουδαίο ισπανικό θρίλερ του καλοκαιριού, τον Αόρατο Επισκέπτη που αγγίζει πλέον τους 50 χιλιάδες θεατές.

Από δω και κάτω το χάος, με τις υπόλοιπες νέες ταινίες να μην καταφέρνουν να προσελκύσουν το κοινό (Πλανητάριο, 150 mg και Αβέβαιη Δόξα στην 11η, 15η και 17η θέση αντίστοιχα), με υπόλοιπα της σεζόν που κάποια στιγμή πρέπει να αποσυρθούν από τις προθήκες αλλά και με καλοκαιρινές ταινίες που απλά έσπασαν τα μούτρα τους πάνω στην αδιαφορία του κοινού.

Αξιοσημείωτο παραμένει επίσης το γεγονός της συνεχιζόμενης απουσίας από τον πίνακα ταινιών διανομής συγκεκριμένων εταιρειών που δεν ανακοινώνουν τις εισπράξεις τους. Σιγά μην τις ματιάσουμε! Το Box Office είναι Κινηματογραφικό Ευαγγέλιο σύμφωνα με τους Αμερικανούς. Αυτά όμως όχι εδώ αλλά εκεί στο Χόλιγουντ, εμείς εδώ είμαστε προοδευτικοί και ξέρουμε καλύτερα!

Κλείνοντας να σημειώσουμε ότι θα επανέλθουμε σύντομα με ανάλυση των εισπράξεων της χρονιάς και με συνολικά νούμερα τα οποία τελικά δεν ήταν και τόσο απαισιόδοξα.

Κατά τα λοιπά, από Πέμπτη θα έχουμε ακόμη 6 ταινίες (3 πρεμιέρες και 3 επανεκδόσεις) μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει η πολυαναμενόμενη (για πολλούς λόγους) Δουνκέρκη.

Ακολουθεί ο αναλυτικός πίνακας:

Α/Α

ΤΙΤΛΟΣ

ΔΙΑΝΟΜΗ

Εβδομάδα

4ΗΜΕΡΟ

Μ. Ο. α/αίθ.

ΣΥΝΟΛΟ

1 Baby Driver

FEELGOOD

1

10.742

168

10.742

2 The Hitman’s Bodyguard

ODEON

1

10.677

150

10.677

3 The Son of Bigfoot

ODEON

1

10.586

123

10.586

4 Que Dios Nos Perdona

ROSEBUD.21

2

6.702

419

22.620

5 Atomic Blonde

SPENTZOS

1

5.661

189

5.661

6 Wind River

SPENTZOS

3

3.400

227

29.804

7 Paris Can Wait

FEELGOOD

2

3.274

218

15.553

8 The Dark Tower

FEELGOOD

3

2.236

93

29.427

9 L’ora Legale

SEVEN

8

1.342

336

58.348

10 Contratiempo

TANWEER

5

1.196

109

49.773

11 Planetarium

SEVEN

1

1.128

188

1.128

12 Cars 3

FEELGOOD

10

1.084

43

167.577

13 Sole A Cantinele

SPENTZOS

2

758

253

5.113

14 Perfetti Sconosciuti

ODEON

4

627

313

10.120

15 La Fille de Brest

SPENTZOS

1

610

122

610

16 Spiderman:Homecoming

FEELGOOD

7

597

75

126.044

17 Incerta Gloria

WEIRD WAVE

1

546

109

546

18 Wish Upon

ODEON

4

533

76

13.616

19 A Family Man

TANWEER

2

526

53

4.879

20 Me estas matando Susana

TANWEER

3

517

129

7.616

21 War For The Planet Of The Apes

ODEON

6

426

53

50.800

22 Only Living Boy In New York

SEVEN

4

390

98

34.870

23 Smurfs: The Lost Village

FEELGOOD

21

194

39

155.139

24 The Boss Baby

ODEON

20

168

28

156.196

25 Viceroy’s House

FEELGOOD

3

145

145

5.172

26 Overdrive

TANWEER

5

116

58

9.117

27 Stratton

ODEON

2

115

10

1.242

28 Going In Style

TANWEER

9

106

53

42.631

29 Security

ODEON

3

30

6

3.747

30 Return to Montauk

ODEON

2

27

13

1.550

Γενικό Άθροισμα

 

64.459

 

1.040.904

 

Τάσος Ντερτιλής

The past is a foreign country... they did things differently there. Γι'αυτό ας το αφήσουμε ήσυχο κι ας ασχοληθούμε με το παρόν. Το παρόν λοιπόν είναι χτισμένο με κινηματογραφικές εικόνες, με χιλιάδες ταινίες, με οθόνες και όνειρα. Κλειδώστε με εκεί μέσα και εγώ θα ανοίξω ένα παράθυρο να αγναντεύω το μέλλον. The future now...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *