ΘΕΜΑΤΑΦεστιβάλ

Κάννες 2017, Ημέρα 1η: Πρώτη κόντρα της επιτροπής

Με… γκρίνιες ξεκίνησε το 70ό Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών. Η πρώτη κόντρα ήταν εκείνη ανάμεσα στο Netflix και το Φεστιβάλ με την πλατφόρμα online streaming καλείται να αποφασίσει εάν την ενδιαφέρουν οι διεθνείς οργανώσεις, καθώς οι Κάννες έθεσαν ως όρο από του χρόνου να έχει οριστεί ημερομηνία διανομής στις γαλλικές αίθουσες, προκειμένου να μπορεί η ταινία να λάβει μέρος στο Φεστιβάλ.

Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Πέδρο Αλμοδόβαρ είχε την πρώτη του σύγκρουση με μέλος της κριτικής επιτροπής και συγκεκριμένα με τον Γουίλ Σμιθ (ο οποίος είχε δηλώσει πριν από λίγες ημέρες ότι προσμένει ένα «καλό σκάνδαλο στην κριτική επιτροπή» και ότι «ανυπομονεί» να χτυπήσει το τραπέζι μπροστά στον Πέδρο. Ο Αλμοδόβαρ επέκρινε την απόφαση του Φεστιβάλ να συμπεριλάβει στο πρόγραμμα ταινίες του Netflix όπως τα Okja και The Meyerowitz Stories και ο Γουίλ Σμιθ έσπευσε να υπερασπιστεί την επιλογή. Σημαίνει αυτό ότι οι δύο ταινίες είναι ταινίες που δεν σκοπεύει να ψηφίσει ο ισπανός σκηνοθέτης; Μένει να το δούμε. Να σημειώσουμε, πάντως, ότι η στάση του Netflix είναι ότι οι ταινίες του απευθύνονται στους συνδρομητές του και γι’ αυτό το λόγο δεν χρειάζεται να υπάρχει διανομή στις αίθουσες. Καθώς όλο και περισσότεροι μεγάλοι σκηνοθέτες λαμβάνουν τη στήριξη της συνδρομητικής υπηρεσίας μένει να δούμε τι αποτέλεσμα θα έχει αυτή η μάχη.

#Photocall #Cannes2017 Jury Longs Métrages / Feature Films Jury Will Smith, Jessica Chastain & Pedro Almodóvar © L. VENANCE / AFP

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Festival de Cannes (@festivaldecannes) στις

 

Μέτριες κριτικές απέσπασε η ταινία έναρξης του Φεστιβάλ, το Ismael’s Ghosts του Αρνώ Ντεπλεσάν, με τον Guardian να γράφει ότι «ούτε η Μαριόν Κοτιγιάρ δεν μπορεί να σώσει αυτό τον ανόητο και αυτοαναφορικό αχταρμά» και το Variety να γράφει ότι «εάν το Ismael’s Ghosts ήταν γεύμα  θα ήταν μια τεράστια πλάκα από υποκατάστατο κρέατος χωρίς γεύση, τυλιγμένο σε ψεύτικο μπέικον, μαγειρεμένο σε μαργαρίνη και στη συνέχεια καλυμμένο με τυρί – απομίμηση, χωρίς γαλακτοκομικά».

Η Κοτιγιάρ τράβηξε, φυσικά, τα βλέμματα, και ήταν υπέροχη στις φωτογραφίες από την ταινία.

#Photocall #Cannes2017 Marion Cotillard for LES FANTÔMES D’ISMAËL (ISMAËL’S GHOSTS) by Arnaud DESPLECHIN #HorsCompetition #OutOfCompetition #OpeningFilm #FilmOuverture © P. Le Segretain / Getty Images

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Festival de Cannes (@festivaldecannes) στις

Οι Κάννες πραγματοποιούνται κάτω από δρακόντεια μέτρα ασφαλείας. Την τελετή έναρξης της μεγάλης γιορτής παρουσίασε η Μόνικα Μπελούτσι, οικοδέσποινα των τελετών έναρξης και λήξης για φέτος.

 

#Cannes2017 Cérémonie d’Ouverture / Opening Ceremony Monica Bellucci © A. PIZZOLI / AFP #Opening

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Festival de Cannes (@festivaldecannes) στις

Την πρώτη ημέρα προβλήθηκε και το Sea of Sorrows, το ντοκιμαντέρ – έκθεση της Βανέσα Ρεντγκρέιβ για την προσφυγική κρίση. Η Ρεντγκρέιβ αναφέρεται στην προσφυγική ιστορία της Ευρώπης του 20ού αιώνα και κινείται από τη Γαλλία, στη Βρετανία, την Ιταλία και την Ελλάδα.

cinepivates

Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *