ΘΕΜΑΤΑΣυνεντεύξεις

Κατρίν Κορσινί, Βιρζινί Εφιρά και Νιλς Σνάιντερ μίλησαν στους Cinepivates

Στην Αθήνα βρέθηκαν η Γαλλίδα σκηνοθέτιδα Καθρίν Κορσινί και οι ηθοποιοί Βιρζινί Εφιρά και Νιλς Σνάιντερ καλεσμένοι του Γαλλόφωνου Φεστιβάλ Κινηματογράφου, προκειμένου να παραστούν στην επίσημη πρεμιέρα της ταινίας Μία Αγάπη Ανέφικτη (Un Amour Impossible). Σκηνοθέτιδα και ηθοποιοί συνομίλησαν με το κοινό στην προβολή της ταινίας και απάντησαν σε ερωτήσεις του κοινού. Εμείς τους συναντήσαμε τετ α τετ, στο μπαλκόνι του Γαλλικού Ινστιτούτου για μια συζήτηση πάνω στην ταινία τους.

corsini5

Μία Αγάπη Ανέφικτη λοιπόν. Θελήσατε να κάνετε μια ταινία ανεκπλήρωτου έρωτα ή μια ταινία κοινωνικής ανισότητας;

Καθρίν Κορσινί: Και τα δύο

Για ποιο λόγο η ηρωίδα της ταινίας δεν ζητάει βοήθεια για όλα αυτά με τα οποία έρχεται αντιμέτωπη και γιατί δεν αντιμετωπίζει απευθείας τον Φιλίπ;

Βιρζινί Εφιρά: Όταν ζούμε έναν έρωτα, ένα πάθος, δεν θέλουμε να ξεφύγουμε από αυτό. Η Ρασέλ είναι πολύ δυνατή αλλά νομίζει για όλα όσα της συμβαίνουν πως φταίει η ίδια. Καθώς μεγαλώνει όμως, το παιδί της γίνεται ο αποδέκτης όλων των ψυχολογικών της τραυμάτων.

corsini6

O Φιλίπ ως χαρακτήρας σε αρκετά σημεία της ταινίας φάνηκε πως δημιουργεί μια δυσαρέσκεια στο κοινό. Έχει δύο όψεις τελικά ως ρόλος και πως τον προσεγγίσατε;

Κ.Κορ: Αν και ερωτευμένος δείχνει από την αρχή πως είναι κακός άνθρωπος. Δείχνει τις δύο όψεις του, είναι βίαιος στα λόγια του, επικρίνει την Ρασέλ συνέχεια για την καταγωγή και την θρησκεία της. Ευτυχώς σήμερα η κοινωνία μας πάει προς το καλύτερο σε σχέση με αυτά τα θέματα.

Ν.Σν: Το πρόβλημα του Φιλίπ είναι περισσότερο κοινωνικής φύσης. Νοιώθει έρωτα αλλά και αγάπη αλλά λόγω κοινωνικής ανωτερότητας νοιώθει ότι παγιδεύεται. Νοιώθει αγάπη ακόμα και για την κόρη του αλλά η αγάπη του είναι διεστραμμένη.

Β.Εφ : Το συγκεκριμένο προφίλ μπορούμε ακόμα και σήμερα να το συναντήσουμε, απλά η γυναίκα πλέον μπορεί να ξεφύγει πιο εύκολα από αυτό, έχει περισσότερα όπλα για να απαλλαγεί απ΄ότι παλαιότερα.

corsini7

 

Υπήρξαν σκηνές στην ταινία που σας δυσκόλεψαν ερμηνευτικά; Η σκηνή που η κόρη της Ρασέλ την διώχνει από το σπίτι ακόμα και η σκηνή που ο Φιλίπ δεν μπορεί να αγκαλιάσει την κόρη του στην αρχή, φάνηκαν πολύ απαιτητικές.

Νιλς Σνάιντερ: O Φιλίπ στην ταινία δείχνει να μην έχει συναισθήματα. Υπήρχαν σκηνές στην ταινία που δεν ξέραμε πως θα τις ερμηνεύσουμε και το προσπαθούσαμε με διαφορετικούς τρόπους. Ο ήρωας που υποδύομαι εξάλλου, δείχνει πως αυτά που λέει με αυτά που κάνει δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους. Η σκηνή όμως που ήταν δύσκολη ήταν αυτή που ο Φιλίπ, κλείνει την βαλίτσα της κόρης του και την κοιτάει με ένα βλέμμα όχι πατρικό αλλά τερατώδες. Μας δυσκόλεψε πραγματικά.

Κ.Κορ: Υπάρχουν σκηνές που φαίνονται δύσκολες αλλά ο σκηνοθέτης τις γυρίζει πολύ εύκολα και άλλες που αν και φαίνονται ασήμαντες είναι πολύ δύσκολο να γυριστούν!

Χωρίς να έχουμε διαβάσει το βιβλίο, πως δουλέψατε πάνω στα χρονικά κενά όπως για παράδειγμα του παιδιού που από τα 16 το βλέπουμε στα 30 του και αντίστοιχα και των πρωταγωνιστών; Γνωρίζατε τι συμβαίνει στην ζωή του καθένα;

K.Kορ: Θα μπορούσα να έχω κάνει σήριαλ (γελώντας). Εστίασα στα βασικά στην αρχή, στην σχέση τους, έπειτα στην μεταμόρφωση του Φιλίπ από εραστή σε ένα τέρας και έπειτα στην σχέση της Ρασέλ με την κόρη της. Έχοντας και εγώ έναν έφηβο στο σπίτι, ξέρω πόσο δύσκολο είναι να μεγαλώνεις ένα παιδί οπότε προτίμησα να έχω ελλείψεις αλλά να δείξω αυτό.

Βιρζινί και Νιλς, πως επιλέγετε τους ρόλους σας;

Ν.Σν: Με ενδιαφέρει περισσότερο η ιστορία απ’οτι ο ρόλος που θα ερμηνεύσω και επίσης ο τρόπος που επιλέγει ο σκηνοθέτης να αφηγηθεί την συγκεκριμένη ιστορία. Έτσι επιλέγω συνήθως τους ρόλους μου.

Β.Εφ: Επειδή αφήνεσαι στον σκηνοθέτη, για εμένα παίζει ρόλο ο σκηνοθέτης, στην ουσία πρέπει να τον αγαπάς.

Πως μια γυναίκα του σήμερα, ακόμα και εσύ Βιρζινί, μπορεί να ταυτιστεί με την ηρωίδα της ταινίας και όλα αυτά που ζει;

Β.Εφ: Όπως και τότε έτσι και σήμερα ακόμα η γυναίκα έχει διαφορετική εικόνα έξω στην κοινωνία από αυτή που έχει μέσα στον σπίτι της, στο οικογενειακό της περιβάλλον. Έξω πρέπει να είναι μετρημένη, να μιλάει πιο σιγά. Μέσα στο σπίτι της όμως πρέπει να δείχνει δυνατή. Η Ρασέλ δεν έχει γνωρίσει πατρική αγάπη και το μοτίβο επαναλαμβάνεται έπειτα με την κόρη της. Στην σύγχρονη κοινωνία αυτά τα μοτίβα ακόμα τα συναντούμε.

Η ταινία Μία Αγάπη Ανέφικτη προβάλλεται στις αίθουσες από 16 Μαΐου σε διανομή της seven films.

 

 

 

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *