ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινεμά

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ (KINDS OF KINDNESS)

Ένας άνδρας καθοδηγείται από τον εργοδότη του σχεδόν στα πάντα στη ζωή του. Όταν θα αρνηθεί να εκτελέσει μία εντολή του, ο κόσμος του όλος θα καταρεύσει με αδιανόητες συνέπειες.

Η σύζυγος ενός αστυνομικού επιστρέφει έπειτα από ένα θανατηφόρο ατύχημα και ενώ ήταν αγνοούμενη για πολύ καιρό. Ο αστυνομικός όμως είναι πεπεισμένος πως δεν πρόκειται για την αληθινή του σύζυγο.

Ένας άνδρας και μια γυναίκα, που ανήκουν σε μία περίεργη κοινοβιακή new age οργάνωση, αναζητούν την απόλυτη γυναίκα healer που μπορεί να ανασταίνει ακόμα και νεκρούς.

Αυτές είναι οι τρεις ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ, της νέας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου, που επιστρέφει σεναριακά στο υλικό του προηγούμενου συνεργάτη του Ευθύμη Φιλίππου. Χωρισμένο σε τρία σχεδόν μέρη από 55 λεπτά περίπου το καθένα, η ταινία ξεκινάει δυναμικά με την πιο ωραία από τις τρεις ιστορίες, με τον Τζέσε Πλέμονς στον ρόλο του ανθρώπου μαριονέτα που υποκύπτει μόνιμα στα τερτίπια του Γουίλεμ Νταφόε, αλλά όταν θα εναντιωθεί, θα συνειδητοποιήσει την εξάρτηση του. Συνεχίζει με την ιστορία στην οποία η Έμμα Στόουν αρχίζει να παίρνει πιο ένεργά μέρος ως μία επιστήμονας που επιστρέφει έπειτα από ατύχημα ναυάγιο αλλά σύμφωνα με τον άντρα της μάλλον δεν είναι η ίδια και ολοκληρώνεται με την αναζήτηση της απόλυτης θεραπεύτριας για λογαριασμό μίας αίρεσης η οποία πρεσβεύει την μόλυνση του νερού και προσπαθεί να παραμείνει αμόλυντη μέσα στους κόλπους της.

H ταινία είναι ένα πολύ καλό διάλλειμα του σκηνοθέτη από τα μεγάλα budget πρότζεκτ του (η ταινία γυρίστηκε στα διαλλείματα του Poor Things) και αποδεικνύει τον δημιουργικό οίστρο που βιώνει ο σκηνοθέτης στην συγκεκριμένη στιγμή της καριέρας του. Δεν είναι πισωγύρισμα όπως πολλοί επιμένουν, δεν επιστρέφει στα παλιά του, απεναντίας εισάγει το Λανθιμικό σύμπαν με το οποίο συστήθηκε, σε μία πιο ντελικάτη και επαγγελματική κινηματογραφική παλέτα, συνεχίζει να ασχολείται με θέματα όπως εξάρτηση, απάτη, πανσεξουαλικότητα, παράλογο, άνθρωποι σε κόσμο δίχως λογική, ακόμα και κανιβαλισμό. Το σημαντικότερο όμως είναι πως είναι τόσο γοητευτικά μοναδικό το όλο εγχείρημα, που βιώνεται ακόμα και σαν εμπειρία.

Μεγάλο ατού όπως πάντα η διεύθυνση των ηθοποιών Τζέσε Πλίμονς, Εμμα Στόουν και Γουίλεμ Νταφόε συνυφασμένοι πλήρως με το σύμπαν του Λάνθιμου και απαραίτητο συστατικό του πλέον. Μαζί τους και η Μάργκαρετ Κουάλει που εμπνέεται από τους γύρω της και η Χονγκ Τσάου (ΦΑΛΑΙΝΑ), συμπληρώνουν τους ρόλους της κάθε ιστορίας.

Γοητευτικά μαύρο και ”ανώμαλο” οι ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ του Γιώργου Λάνθιμου είναι μία τολμηρή δημιουργία, που εισάγει το σύμπαν του σε ένα νέο κινηματογραφικό πλαίσιο, θέλοντας να ξεφύγει από την μανιέρα άλλων πρότζεκτ, δημιουργώντας μία νέα κινηματογραφική εμπειρία που δεν απευθύνεται σε όλους αλλά ταυτόχρονα ικανή να σαγηνεύσει και να παρασύρει στο παρανοϊκό και μη φιλικό προς τον άνθρωπο σύμπαν της.

Η ταινία κυκλοφορεί 30 Μαΐου  σε διανομή Feelgood

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *