ΚαρουζέλΚΡΙΤΙΚΕΣΣινεμά

ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ (KNOX GOES AWAY)

Επαγγελματίας δολοφόνος εκτελεστής που σκοπεύει να αποσυρθεί από την ενεργό δράση, ανακαλύπτει πως πάσχει από άνοια που επιδεινώνεται ραγδαία. Η τελευταία αποστολή του πάει στραβά και ο γιος του εμφανίζεται έπειτα από χρόνια στο σπίτι του για να του ζητήσει βοήθεια επειδή διέπραξε ένα έγκλημα εν βρασμώ ψυχής. Και ενώ προσπαθεί να γλιτώσει από την έρευνα μίας αστυνομικού που ερευνά τις δύο δολοφονίες, προσπαθεί να κλείσει τις εκκρεμότητες της ζωής του.

Σε σκηνοθεσία του ίδιου του Μάικλ Κίτον ο οποίος και πρωταγωνιστεί, το ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ είναι ένα παλιομοδίτικο (με την καλή έννοια) αστυνομικό θρίλερ που διαθέτει ίντριγκα, ατμοσφαιρική σκηνοθεσία και διάφορες σεναριακές ανατροπές και αυτό δείχνει πως ο Κίτον ήθελε να κάνει μία ταινία φόρο τιμής στους απολογητικούς δολοφόνους εκτελεστές του σινεμά, ο ίδιος τα καταφέρνει μιά χαρά, τόσο με το αγέραστο παρουσιαστικό του, όσο και σκηνοθετικά. Τι φταίει όμως που που η ταινία απλά παρακολουθείται χωρίς να αντιδράει ο θεατής; Η απάντηση είναι τα ”υλικά” της συνταγής.

Το σενάριο της ταινίας πρωτίστως αρχίζει να περιπλέκεται επικίνδυνα βάζοντας δύο μπλεξίματα μαζί και έναν απρόσμενο παράγοντα (άνοια) να δημιουργούν χάος και σύγχυση τόσο στην αστυνομικό που προσπαθεί να πιάσει τον ένοχο αλλά και στον θεατή που δεν ξέρει που να εστιάσει. Αν και δεν υπολείπεται ατμόσφαιρας και σε αυτό βοηθάνε και τα σαξόφωνα του Άλεξ Χέφες, ο Κίτον δείχνει να μην μπορεί να δέσει απόλυτα τα ”υλικά”, με τις προσθήκες του Αλ Πατσίνο που απλά μιλάει, της Μάρσια Γκέι Χάρντεν που δεν της δίνει την μεγάλη σκηνή που αρμόζει σε μία ”πρώην” σύζυγο αλλά και τον Τζέιμς Μάρσντεν που δυστυχώς αποδεικνύεται ερμηνευτικά λίγος, σαν να πρωταγωνιστεί σε τηλεταινία χαμηλού βεληνεκούς. Ακόμα και ο χαρακτήρας της αστυνομικού Σούζι Νακαμούρα με το ύφος γνωρίζω τα πάντα λόγω παιδικών βιωμάτων, αντιμετωπίζεται επιφανειακά.

Τίμιο, ευπρεπές αλλά και λίγο πιο πολύ μπερδεμένο απ’ότι θα έπρεπε, το ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗ αποπληρώνεται τελικά αλλά δεν καταφέρνει τίποτε παραπάνω από ένα δίωρο με λίγες ανατροπές, έναν σκηνοθέτη-πρωταγωνιστή που νομίζει πως κάνει υπέρβαση στο είδος αλλά και δύο οσκαρικούς ηθοποιούς δίπλα του σχεδόν χωρίς ρόλο.

H ταινία κυκλοφορεί 21 Μαρτίου σε διανομή Tanweer

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *