Αστακομανία στο Λονδίνο
Συναντώντας το Lobster (παντού) στο Λονδίνο:
Παρά την περιορισμένη κυκλοφορία του, σε μόλις 75 αίθουσες του Λονδίνου, το Lobster του Γιώργου Λάνθιμου, τα πήγε περίφημα, σκαρφαλώνοντας στην ένατη θέση της γενικής κατάταξης, αναγκάζοντας το The Guardian να το ονομάσει ένα μεγάλο «arthouse hit». H ταινία μόνο στο πρώτο Σαββατοκύριακο κατάφερε να ξεπεράσει τις £230,000 (συγκριτικά, ο Κυνόδοντας συνέλεξε £180,000 στο συνολικό διάστημα που προβλήθηκε).
Την εβδομάδα που ήταν στα φόρτε του το BFI LFF, το φεστιβάλ κινηματογράφου του Λονδίνου και ήμασταν κι εμείς εκεί, συνέβη η ευτυχής συγκυρία, το Lobster του Γιώργου Λάνθιμου να κυκλοφορήσει και στις βρετανικές αίθουσες, δυο μέρες μετά την πρεμιέρα της ταινίας στο Φεστιβάλ.
Έτσι, είμασταν τυχεροί, να δούμε όλη την πόλη, τον υπόγειο σιδηρόδρομο, τους δρόμους, να γεμίζουν αφίσες της ταινίας και να ζήσουμε από κοντά το ενδιαφέρον, τον ενθουσιασμό, αλλά και την αγάπη που έδειξε ο κόσμος στην ταινία, τόσο οι απλοί θεατές όσο και οι περισσότεροι κριτικοί που μιλούσαν ενθουσιασμένοι για τον Αστακό, μετά τη δημοσιογραφική της προβολή.
Πραγματικά, για το Lobster έγινε πολύ έξυπνη προώθηση, που βοήθησε τη φήμη της ταινίας, που με το word of (από στόμα σε στόμα) είχε εξαπλωθεί στο Λονδίνο. Ας δούμε πέντε ωραία παραδείγματα μέσα από εικόνες:
![lostermania 002](https://i0.wp.com/cinepivates.gr/wp-content/uploads/2015/10/lostermania-002.jpg?resize=450%2C337)
![lostermania 001](https://i0.wp.com/cinepivates.gr/wp-content/uploads/2015/10/lostermania-001.jpg?resize=450%2C445)
![lostermania 004](https://i0.wp.com/cinepivates.gr/wp-content/uploads/2015/10/lostermania-004.jpg?resize=450%2C338)
![lostermania 003](https://i0.wp.com/cinepivates.gr/wp-content/uploads/2015/10/lostermania-003.jpg?resize=450%2C338)
![lostermania 005](https://i0.wp.com/cinepivates.gr/wp-content/uploads/2015/10/lostermania-005.jpg?resize=450%2C599)