Αφιερώματα

Pedro 2: Cinema & Λαϊκη Tradicion 1980-1982

Λαική Tradicion

Ο Πέδρο, όπως θα καταλάβατε είχε κατακλύσει το κίνηματάκι, μην σας πω το προκάλεσε κιόλας. Η χάρη του απλωνόταν από την μουσική, στις τηλεοπτικές εμφανίσεις, στην performance, στην πόζα για αμέτρητες φωτογραφίες, στην συγγραφή ΦΥΣΙΚΑ, με το ψευδώνυμο (κρατήσου) Patty Diphusa, και ακόμα πιο φυσικά στον Κινηματογράφο. Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή. Ο Πέδρο πήγε στην Μαδρίτη το 1968, όταν ήταν 17 για να σπουδάσει κινηματογράφο. Ο Φράνκο όμως ίκλισε την σχολη κινηματογράφου κι έτσι ο Πέδρο άρχισε να την ψάχνει μονάχος κάνοντας ταυτόχρονα διάφορες δουλειές με τελικό σταθμό την Telefonica, τον αντίστοιχο ΟΤΕ.

Super 8  Φάση / Αρχές της Movida

SALOME/1978

Με τα λεφτά της Telefonica άλλωστε πήρε και την πρώτη του Super 8. Οι πρώτες του μικρού μήκους γυρισμένες το 1974 ήταν: Film Politico (Πολιτικό Φιλμ) και Dos putas, o, Historia de amor que termina en boda (Δύο πουτάνες ή Μία ιστορία αγάπης που τελειώνει στο γάμο). Από το 1974 και ως το 1978 είχε γυρίσει 10 φιλμάκια αναμεσά τους ένα “Τrailer για την Παρθενώπη Λύκου”, “Σαλώμη” κλπ κλπ . Τα φιλμάκια του όμως θεωρούνταν πολύ οπισθοδρομικά από την avant guarde των Super 8άδων γιατί οι ταινίες του ήταν αφηγηματικές και δεν προωθούσαν κάποια αισθητική φιλοσοφία. Ως γνωστόν δεν πτοήθηκε. Είχε γίνει και μέλος μιας άλλης avant guarde ομάδος τους Goliardos, θεατρική ομάς, όπου γνώρισε την Carmen (Maura), τρελλομούσα κλπ κλπ. Το 1978, ακώλοτος, το παιδί μας έκανε και την πρώτη του, ενενήντα λεπτών, μεγάλου μήκους, το “Πήδα, Πήδα, Πήδα, Πήδα με Τιμ”με πρωταγωνίστρια την Carmen, πάλι με Super 8. Εδώ κάπου αρχίζει να οργανώνεται πια η ξεφρενότητα, η κουλότητα και η Movidoτητα.

Συγγραφικό καμάρι: πένα και καλαμάρι

LA GORDA CARMELA

Ο Πέδρο, όπως και όλοι στην Movida έκαναν πολλά διαφορετικά πράγματα και μπλεκόντουσαν μεταξύ τους σε διάφορα επίπεδα. Έγραφαν, έπαιζαν μουσική, φωτογράφιζαν, ζωγράφιζαν κλπ κλπ. Ο Πέδρο εκτός από τον κινηματογράφο και τη μουσική, ΦΥΣΙΚΑ έγραφε και διηγήματα. Από ότι δηλώνει ήταν από τα παιδικά του όνειρα η συγγραφή μαζί με το σινεμά. Βέβαια δεν έγραφε απλές ανθρώπινες ιστορίες, όχι, έγραφε σουρρεαλιστικές χιουμοριστικές και μέχρι ενός σημείου απόλυτα κάφρικες ιστορίες οι οποίες είτε κατέληγαν βιβλία, είτε φωτορομάτζα, είτε συλλογές διηγημάτων, είτε κομμάτια από τις ταινίες του, είτε οι ίδιες οι ταινίες του, διότι όπως γνωρίζετε ο σεναριογράφος του είναι ο ευατός του ως επί το πλείστον.

Οι τίτλοι που μπόρεσα μετά από πολύ κόπο και ιδρώτα να διασταυρώσω είναι:

 

Fuego en las entranas
  • Ιστορία “Η χοντρή Καρμέλα”(1977) – βγήκε στο Star (underground περιοδικό για κόμικ).
  • Βιβλίο “Τα όνειρα της λογικής” (1978) -: μία συλλογή διηγημάτων “Η απουσία”, “Οι τελευταίες λέξεις της Ρόζα” “Άναυδος(Η προέλευση του Dada)” συλλογή διημάτων πολλών συγγραφέων.
  • Φωτορομάντζο “Γενικές Στύσεις” (1979), El Víbora, αυτό το παράδοξο φωτορομάτζο θα μετατραπεί σε λίγο στην πρώτη εμπορική του ταινία την “Pepi, Lucy y Bom y otras chicas de monton”
  • Βιβλίο Εικονογραφημένο: “Φωτιά στα σωθικά” (1981) βγήκε σε 5.000 αντίτυπα μάλλον από τις εκδόσεις La cupula, Βαρκελώνη σε εικονογράφηση Mariscal (αυτός έκανε και την αφίσσα των Amantes Pasajeros). Στην Ελλάδα από τις εκδόσεις Σέλας.

 

Patty Diphusa Φάση

TODA TUYA / PATTY DYPHUSA

Η Patty Diphusa ήταν μία ηρωϊδα που μάλλον σκαρφίστηκαν μαζί με τον μεγαλοπρεπή Fabio, θα τον βρείτε στο section που ακολουθεί, και η οποία πρωταγωνίστησε σε φωτορομάτζα, άρθρα και θα μάθετε λείαν συντόμως που αλλού εμφανίστηκε. Η Patty είναι διεθνής πορνοστάρ με μεγάλο προβληματισμό και ξεκάθαρη άποψη. Μοιράστηκε τις εμπειρίες της το κορίτσι με τα εξής:

  • Φωτορομάντζο πορνό: “Όλη Δική Σου” (Toda Tuya)(1982) στο περίφημο περιοδικό Κόμικς El Vibora. Patty Diphusa: Μεγαλοπρεπής Fabio Φώτο: Pablo Perez Minguez Ιστορία: Πέδρο.
  • Άρθρα (1983-1985) με πρώτο πρώτο το “Eγώ, η Patty Diphusa” και στη συνέχεια πολλά πολλά ακόμα που θα εκδοθούν στις: El País, Diario 16 και La Luna
  • Βιβλίο “Πάττυ Χύμα και άλλα κείμενα” (1991) από τις εκδόσεις Anagrama, Βαρκελώνη , μία συλλογή των ιστοριών της διεθνούς πορνοσταρ μαζί με διάφορες άλλες ιστορίες και έναν οδηγό για το πως να γίνετε γνωστοί σκηνοθέτες. Στα ελληνικά “Πάττυ Χύμα και άλλα κείμενα” από τις εκδόσεις Βαβέλ.

ALMODOVAR Y MCNAMARA

Almodovar, Mcnamara, Bonezzi

Ο Μεγαλοπρεπής Fabio, ήταν ένα απίστευτο ον και μούσα ή ακόμα καλύτερα ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ της Movida. Όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος ο Αλμοδοβάρ, όλοι τους είχαν απορροφήσει λίγο από το Fabio. Ο Fabio ήταν άλλωστε, που βάφτισε τους Costus το περίφημο ζεύγος ζωγράφων και ιδιοκτηρών του σπιτιού άντρου της Movida. Αυτή η ψιλόλιγνη φιγούρα είχε κάτι το σκανδαλοπαιδαριώδες, απέπνεε μία μεγαλοπρεπή και ταυτόχρονα εντελώς παρηκμασμένη θυληκότητα. Πιθανότατα μονίμως μαστουρωμένος δημιουργούσε απείρου κάλλους σκηνές και είχε αδιανόητα δημιουργικές ιδέες. Αυτός λοιπόν ήταν σίγουρα το καλλιτεχνικό τουλάχιστον έτερον ήμισυ του Αλμοδοβάρ στις αρχές του’80.

 

Εγώ εικάζω ότι ήταν κάτι πολύ περισσότερο από αυτό γιατί στα χρόνια του Φάμπιο ο Αλμοδοβάρ ξεφταλάγιασε κυριολεκτικά. Και υπάρχει μία διαφορά στην οπτική του Μ.Φ.(μετά Φάμπιο), εμφανίζεται ένα σκοτάδι στις ταινίες του που μέχρι πριν θα έλεγε κανείς πως αυτός ο κάφρος δεν θα το είχε ποτέ. Συνέχεια της εικασίας στο επόμενο επεισόδιο της Πεδρικής αυτής πανδαισίας. Ας απολαύσουμε όμως τους αμίμητους και αλησμόνητους να σουλατσάρουν με περίσια χάρη ή κατι, στο ανυπέρβλητο Voy a ser Mama…

Οι δυο τους, λοιπόν όπως βλέπετε, ήταν ένα ψυχεδελικό, σατιρικό punk-glam rock δίδυμο από το 1982 ως το 1984 με την ονομασία The Black Kiss Dolls, αλλά προτίμησαν μερικούς μήνες  μετά το πιο απλό Almodóvar y McNamara. Ειρωνευόταν την θρησκεία, την σεμνοτυφία, το σεξ και οπτικά ήταν δύο τρανσοειδή -mujer superficiel-. Ναι οι εμφανίσεις τους συμπεριλάμβαναν, τόνους περίτεχνου μακιγιάζ, συνήθως μακριά σκουλαρίκια, ψηλοτάκουνα και ότι άλλο θες. Δεν σταμάτησαν όμως εκεί. Ηχογράφησαν, έκαναν βίντεο κλιπ, θρυλικές εμφανίσεις στην θρυλική τότε ντισκοτέκ Rockolla αλλά και στην γνωστή μας πια εκπομπή “La Edad De Oro“, στο TVE από όπου και θα δείτε αυτή την ανυπέρβλητη συνέντευξη.

Κινηματογράφος

Αφού σας έστησα λοιπόν το σκηνικό της Movida και σας εφοδίασα με το ιστορικό του Πέδρο, εραστή του κιτς, του μεταμοντέρνου, της καλτσοδέτας με δαντέλα και της ζεβρέ παντόφλας, ήρθε η ώρα να δούμε πως όλη αυτή η ξεφρενότητα, τον επηρέασε ως κινηματογραφιστή. Μέχρι το 1985, ότι σκέφτεται και δημιουργεί ο Almodovar προέρχεται και σχετίζεται άμεσα με την Movida. Η φάση αυτή κλείνει κατά την ταπεινή και νεκρή γνώμη μου με την τηλεταινία μικρού μήκους Tráiler para amantes de lo prohibido. Εγώ θα σας μιλήσω για τα 4 πρώτα και την τηλεταινία. Δύο στην δεύτερη αυτή πανδαισία και τα υπόλοιπα στην τρίτη και τελευταία ελπίζω. Τα άλλα λίγο ή πολύ τα ξέρετε, σας αρέσουν ή τα σιχαίνεστε.

Οι 2 πρώτες ταινίες

Pepi Lucy Bom

Η Πέπι βιάζεται από έναν μπάτσο γιατί καλλιεργούσε φούντα, πολλές πολλές γλάστρες. Αναζητά με μανία εκδίκηση, στην πορεία προσλαμβάνει το συγκρότημα της Bom και στην συνέχεια εκμεταλλεύται την μαζοχιστική σύζυγο του μπάτσου, την οποία και ωθεί στο να τον παρατήσει, άλλα όχι μονίμως. Πρωταγωνιστούν η Αλάσκα 15 χρονών(ξανά ναι πάλι έδω), Carmen Maura, Felix Rotaeta, Eva Silva. Δεύτροι και τρίτοι ρόλοι για τους Μεγαλοπρεπή Φάμπιο, Cecilia Roth, Pedro Almodovar, Augustin Almodovar, Ceesepe (ναι ο κομιξάς), Costus (το γνωστό ζευγάρι ζωγράφων ιδιοκτητών του άντρου της Movida).

Θα σας καταπλήξω με την εκπληκτική διαφημίση των Βρακιών Πόντε στην οποία παίζει η Θεθίλια Ροθ και η οποία βγήκε ως μικρού μήκους το 1977 με τον τίτλο Las tres Ventajas de Ponte. Η σκηνή είναι σκόπιμα πιο προκλητική από το ταινιάκι του 77, και αποτελεί το καλύτερο παράδειγμα εξαρθρωμένης αφήγησης που επιλέγεται συχνά από τον σκηνοθέτη και δικαιολογείται ελαφρώς από την πρόθεση της Πέπι να δουλέψει ως διαφημίστρια.

Αυτή η ταινία δεν είναι μόνο αναγκαία για την κατανόηση του προσωπικού κόσμου του Almodovar αλλά και των αισθητικών και κοινωνικοπολιτικών αλλαγών που συμβαίνουν τότε στην Ισπανική κοινωνία.

 Προσωπικός Κόσμος

Όσον αφορά τον προσωπικό κόσμο του Πέδρο ας ξεκαθαρίσουμε ότι:

  • Θα ονομαζόταν Γενικές Στύσεις (Ereccciones Generales), φωτονουβέλα στην οποία βασίστηκε και εν τέλει πολιτική στήλη του Πέδρο σε διάφορα μέσα.
  • θα ήταν μικρού μήκους. Αλλά κάθε Σαββατοκύριακο που έκαναν γύρισμα, ο Πέδρο είχε και κάποια άλλη ιδέα οπότε κατέληξε μεγάλου μήκους.
  • Γυρίστηκε από το 1978-1980 Η Αλάσκα μάλιστα θυμάται ότι πέρασε 2-3 γενέθλια με το συνεργείο.
  • Χρηματοδοτήθηκε από την Carmen Maura,τον Felix Rotaeta και διάφορους φίλους τους. Με βάση τον Αλμοδοβάρ η Κάρμεν είχε πορωθεί με την πάρτη του επειδή έκαναν παρέα και πεισματικά μάζεψε τα λεφτά.
  • Ποσό χρηματοδότησης αν και διάφορες πηγές λένε διάφορα επικρατεί το αστρονομικό ποσό των 3.000 ευρώ
  • Οι “ηθοποιοί”, επιλέχθηκαν είτε λόγω γκαρνταρόμπας όπως η ίδια η Αλάσκα πανκιό ορίτζιναλ (με μία δόση Saturnay Night Fever-νά’την ξανά και ξανά) είτε λόγω όμορφων σπιτιών.
Κάρτες της Pepi, Luci y Bom...
Αισθητικές Αλλαγές και Μεγαλοπρέπειες

Όπως καταλαβαίνετε την ταινία την γύρισε κυριολεκτικά η Movida. Όπου και κωλοδαχτυλιάζουν όλοι μαζί τα υπέροχα Ισπανικά πρότυπα, όπως υπέροχες τύπισσες με μαλλούρες και καλοβαλμένοι τύποι, προτάσσοντας πανκιά και τραβεστί στη θέση τους. Ανακατεύονται ζωγράφοι, φωτογράφοι, κομιξάδες, όποιος είχε καναπέδες και μπαμπουδένιες καρέκλες, αυλές, ωραία κρεβάτια και δημιουργούν ένα συνοθύλευμα από τα γούστα και τις γκαρνταρόμπες όλων τους. Με τεράστιες δόσεις κιτς και πανκ δεν θέλουν να έχουν καμμία σχέση με την αισθητική της προηγούμενης γενιάς και εν μέρει με καμμίας γενιάς.  Με απόσταγμα τις κάρτες και αφίσσες της ταινίες από το Ceesepe πολύ γνωστό ζωγράφο του κινήματος όπως προείπα.

 

Κοινωνικοπολιτικές αλλαγές

Πέρα από την ελαφρότητα της λοιπόν, η “Pepi Luci, Bom..” αποτελεί και μια ισχυρή πολιτική και κοινωνική κριτική. Η Movida, η οποία χαρακτηρίστηκε από την ελευθερία της έκφρασης, του ηδονισμού και την ανάπτυξη ελεύθερων ιδεολογιών, δημιουργήθηκε ως απάντηση σε μια κοινωνία που στηρίχθηκε στην απαγόρευση και χαρακτηρίστηκε από την επιβολή άκαμπτων μοντέλων ηθικής, εμπνευσμένα και άρρηκτα δεμένα με τις πιο συντηρητικές πτυχές της Καθολικής Εκκλησίας.

Μέσα από τεχνικές, όπως η παρωδία, η θεατρικότητα, και η δυσαρμονία, ο Almodovar αντιμετωπίζει τους ισπανικούς παραδοσιακούς χαρακτήρες με εναλλακτικούς και ανατρεπτικούς τρόπους, σε μία προσπάθεια να αναμορφώσει την εθνική ταυτότητα. Μέσα από μια ανακύκλωση της ποπ κουλτούρας ο Almodovar διαμορφώνει νέες σχέσεις μεταξύ της ισπανικής παράδοσης και της παραδοξότητας. Με αυτή τη διάθεση, όχι μόνο απελευθερώνει την ισπανική παράδοση από τον πουριτανισμό και τον φασισμό, αλλά προσφέρει και νέες ερμηνείες σχετικά με το φύλο, την οικογένεια, την εθνικότητα και τη σεξουαλικότητα. Ο Αλμοδοβάρ με αυτό το έργο και όλη η Movida εκεί μέσα μαζί του, δημιούργησαν τον αντιλογό τους, μέσα από την αγένεια και την επιπολαιότητα, υιοθετώντας φυσικά ένα μεγάλο μέρος του στυλ της βρετανικής πανκ.

E OXI MOMENTS

  • Το κατούρημα της Bom στην μαζοχίστρια Luci. Σκηνή σταθμός αυτής της ταινίας.
  • Πρώτη εμφάνιση του μεγαλοπρεπή Φάμπιο… ως Roxy, παρουσιαστής των Bomitoni aka Pegamoides, το πραγματικό συγκρότημα της Αλάσκα ντε, αλλά και ως τύπισσα που ορμά σε ταχυδρόμο.
  • Ο διαγωνισμός μεγαλύτερου “πούτσου”, εν ονόματι; Erecciones Generales … έτσι που συντονίζει ο Πέδρο. (Αυτός είσαι)

 

Λαβύρινθός του Πάθους

Ξεκινάμε με την εκπληκτική, ανυπέρβλητη και ανόσια πρώτη σκηνή, όπου ο Αλμοδοβάρ μας κάνει ένα show case του Rastro, της Bobia(θρυλικό καφέ) και της Movida εν γένει, σε παρουσιαστικό και νοοτροπία. Πρώτο πλάνο ο Μεγαλοπρεπής Φάμπιο να γεμίζει τον κόσμο ατάκες… “que sindrome”, “que overdose”, “alcohol por un tubo” “burro grande, ande o no ande” κλπ κλπ.

Μετά αυτήν την πανδαισία, αρχίζει μία τρελλή κωμωδία – περιπέτεια καταδίωξης, σεξ και αγωνίας! Αγωνία για τον Τιρανό (ή τεσπα κάποιο Μεσανατολίτη) μπρίγκηπα και την σχέση του με την νυμφομανή Σεξίλια.(ναι αυτή που κάνει το πάρτυ). Αυτός είναι gay ή δεν είναι… είναι ερωτευμένος με κάποιον ή δεν είναι, κάνει μανιωδώς σεξ με άντρες και γυναίκες, αλλά τον κυνηγούν, οπότε ζητά τη βοήθεια του Φάμπιο για να μεταμορφωθεί και κυριολεκτικά μεταμορφώνεται σε ΠΑΝΚ ρόκερ. Κάπου εκεί έχουμε και την μητριά του Τοράγια, να θέλει το σπέρμα του. Και τελικά καταλήγουμε σε με μια κούρσα ταξί-ταξί-ταξί για το αεροδρόμιο (η οποία όπως άπειρα μικροπράγματα στον Αλμοδοβάρ επαναλαμβάνεται στις Γυναίκες στα Πρόθυρα Νευρικής Κρίσης). Πρωταγωνιστούν: Cecilia Roth, Imanol Arias, Helga Line, Marta Fernandez Muro. Δεύτεροι και Τρίτοι ρόλοι: Antonio Banderas, Μεγαλοπρεπής Fabio, Pedro Almodovar, Augustin Almodovar, Eva Silva.

Εδώ συνεχίζει να μας αποκαλύπτει τα μυστικά της Μαδρίτης αλλά και τα δικά του όπως και στην Πεπι… αλλά ταυτόχρονα δομεί περίπλοκες πολλαπλές δομές και προσωπικότητες που ενώνονται σε μία εξωφρενική ιστορία.

Μυστικά της Μαδρίτης και του Πέδρο

Τρελλοπαρέες, μουσικές σκηνές, gay ψωνιστήρια, μουσικά σχήματα η ελαφρότητα της Μαδρίτης, η τρέλλα της νεολαίας της, η ευκολία στην εύρεση σεξ και αγάπης. Η Μαδρίτη όπως λέγεται και κάπου στην ταινία είναι η πιο διασκεδαστική πόλη του κόσμου, ειρωνικά όμως όπως δήλωσε και ο Πέδρο στην Παλόμα.

Ο Πέδρο τα κρύβει όλα πίσω από τον μεγαλοπρεπή Φάμπιο που εμφανίζεται σε τρεις σκηνές:

  • στην πρώτη είναι εκτός από ερωτοναρκομανές πανκιό και η φωτογραφία της Patty Dyphusa, σε περιοδικό(κε κλείσιμο ματιού Πέδρο).
  • Στη δεύτερη φαίνεται να κάνει φωτογράφηση πάλι ως Patty υπό τις οδηγίες του Πέδρο για περιοδικό-υποθέτουμε το Toda Tuya που θα εκδοθεί όντως αργότερα στο El Vibora.
  • και στην τρίτη ανεβαίνουν πια και οι δύο στη σκηνή ο μεγαλοπρεπής Φάμπιο πολύ γκλαμ και ο Πέδρο με το κόκινο σκουλαρίκι, τις πλατφόρμες και το παλτουδάκι. Το εξτρα κουλό μυστικό είναι ότι και το επόμενο τραγούδι στην ταινία το “Gran Canga” πάλι Almodovar-Mcnamara είναι.
Δομές
Αντόνιο aka Σάδετς ερωτοχτυμένος gay τρομοκράτης Τιρανός

Ο Λαβύρινθος του Πάθους, ενσωματώνει πολλά είδη και ενώ είναι μόλις η τρίτη μεγάλου μήκους του είναι σαν ένα άλμα σε σχέση με τις προηγούμενες. Βλέπουμε έρωτα σε πρώτο πλάνο, και ακολουθούν ψυχανάλυση, σχέσεις γονιών παιδιών, ευκαιριακό σεξ που μετατρέπεται σε έντονο έρωτα, την απληστία της υψηλής κοινωνίας, τις φιλικές σχέσεις διαφόρων κοινωνικών στρωμάτων κ.α.

Κι έτσι ενώ απαρτίζεται πάλι σχεδόν από όλη τη Movida, ενυπάρχει σε αυτήν πολύ μεγαλύτερη επεξεργασία και φροντίδα τόσο όσον αφορά την πλοκή, τις τοποθεσίες, 40 τον αριθμό αλλά και την παραγωγή. Την είχε αναλάβει το Alphaville και ήταν κάτι εκατομμύρια πεσέτες.

Χαρακτήρες

Άσε που πλέον αρχίζει να διαφαίνεται ο τόνος και το ύφος των χαρακτήρων που θα καθιερώσουν τον Πέδρο. Ο πλούτος τους, οι αντιφάσεις μεταξύ τους και μέσα τους καθώς και αυτό το περίεργο παιχνίδι του Πέδρο, αυτό το πλέγμα το χωρίς πρωταγωνιστές ουσιαστικά. Σεξίλια(Cecilia) νυμφομανής λόγω τραύματος, Ρίζα(Imanol) – νυμφομανής και gay λόγω τραύματος, Τοράγια (Helga)-τρελλή εμμονική κυρία της υψηλής κοινωνίας, Κετί( Marta) – βιασμένη από τον μπαμπά της παίρνει την πιο παλαβή απόφαση της ταινίας, Σάδετς (Antonio) -Τιρανός τρομοκράτης αλλά ανίκανος να δράσει λόγω έρωτα και με μεταφυσικά ισχυρή όσφρηση κ.α .

Είναι μία συλλογή από πολύχρωμους χαρακτήρες που εμπλέκονται σε μία εξαιρετικά διασκεδαστική σύνθετη πλοκή και στρώνουν το χαλί για το φαινόμενο Αλμοδοβάρ.

 Ε ΟΧΙ MOMENTS
  • Αλμοδοβάρ & Mcnamara // Suck it to Me. Ας τους απολαύσουμε… ένα ντουέτο φωτιά…

  • Η πρώτη εμφάνιση του Antonio Banderas στο σινεμά… Σάδετς ο ερεωτοχτυπημένος gay τρομοκράτης Τιρανός.

  • Η παρθενική εμφάνιση της Patty Dyphusa της διεθνούςς πορνοστάρ και μετέπειτα στήλης του Πέδρο στη La Luna.

  • Κοροιδεύει τον Σάχη του Ιράν (στην ταινία Τιράν), τον γιο του Mohammad Reza (στην ταινία Riza Niro ) – σχεδόν σωστό όνοματάκι και την Σοράγια που μετονομάζει σε Τοράγια.
  • Toda Tuya… φωτορομάτζο πορνό με πρωταγωνίστρια την Patty Dyphusa(Fabio), σενάριο και οδηγίες Πέδρο και τον Pablo Perez Minguez φωτογράφο στην ταινία, στην ζωή και στην έκδοση.
  • Guest εμφανίσεις: Ouka Leele(να η άλλη Movido Φωτογράφα) και οι Costus (το ζεύγος άντρο της La Movida)

Συνεχίστε αυτή τη σουρρεάλ υπερπαραγωγή διαβάζοντας το:

Pedro 1: Almodovar & La Movida Madrileña

Pedro 3: Cinema & Λαϊκη Tradicion 1983-1985

(ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ)

Σοφία Ζησίμου

Frankenweenie, αχ Frankenweenie μία goth ψυχή που μυρίζει ψάρι και φασκόμηλο. Την εποχή των δεινοσαύρων είχε ήδη μάθει τον Bergman, τον Fassbinder, τον Fellini, τον Κουροσάβα αλλά και τον Humphrey, τον Buster, τον Gregory, τον Frank και όλους αυτούς με αποτέλεσμα όταν έφτασε στον Homo Sapiens να ξέρει και την Rita, την Laureen, την Greta, την Grace, την Marlene και όλες αυτές. Απαρηγόρητα κουλτουριάρα η μόνης της ψυχαγωγία ήταν (σ)το Πάρτυ, παρέα με τον Νεαρό Φρανκενσταϊν και τον Ροζ Πάνθηρα. Αλλά τελικά σώθηκε όταν είδε έναν Εφιάλτη πριν τα Χριστούγεννα, ότι ένας φίλος της παντρεύτηκε μια Νεκρή Νύφη και η ίδια Σκότωσε το Βασίλη. 'Ετσι δέχτηκε ότι είναι Πολύ Σκληρή για να Πεθάνει κι ακόμα και ο Υπάνθρωπος Αράχνη αξίζει να ζει.

6 σκέψεις σχετικά με το “Pedro 2: Cinema & Λαϊκη Tradicion 1980-1982

  • Αυτό δεν ειναι κείμενο, ειναι ο μεγαλύτερος ποταμος της Ισπανίας βρε ασυγκράτητη! Πωπωπω. Εύγε, μου φαινεται θα γινει σημειο αναφορας και παραπομπής μελλοντικώς και παροντικώς μη σου πω. Αναπαύσου για κανα διήμερο τωρα μακρια από πληκτρολόγια… 😉

    Σχολιάστε
  • Αχ, έτσι μου ‘ρχεται να ταξιδέψω πίσω στο χρόνο, να βάλω κόκκινο πλαστικό σκουλαρίκι – κρίκο και να πάω σε μια πανκ συναυλία να χτυπηθώ. Αλλά, προς το παρόν, ας πάω να φάω κάνα φρουτάκι…

    Σχολιάστε
  • Μπράβο Frankenweenie!!! Από τα λίγα αφιερώματα που το ψάχνουν λίγο παραπάνω!!! Πληροφορίες που δεν βρίσκεις εύκολα, έρευνα, όρεξη!!! Και επιτέλους ένα αφιέρωμα που δεν ακολουθεί τη πεπατημένη: σύντομη εισαγωγή (έτσι για να μην δείξουμε ότι είμαστε και άσχετοι) και μετά περιλήψεις των περιλήψεων = έλεος αν θέλω κάτι τέτοιο υπάρχει και η wiki… Keep up the good work!!!

    Σχολιάστε
  • Pingback: Cinepivates – Pedro Βιβλιογραφία

  • Pingback: Cinepivates – Pedro 1: Almodovar & La Movida Madrileña

  • Pingback: Cinepivates – It Only Happens When I Dance With you in the Easter Parade

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *