Πρόσωπα

Shooting Stars: Σκάρλετ Γιόχανσον

Η Σκάρλετ Γιόχανσον ήταν μόλις τριών ετών όταν ανακοίνωσε στην μητέρα της ότι θέλει να γίνει ηθοποιός. Γεννημένη στη Νέα Υόρκη το 1984 –είναι δηλαδή μόλις 28 ετών- από μητέρα Εβραία και πατέρα Δανό. Έχει έναν δίδυμο αδελφό που γεννήθηκε μόλις τρία λεπτά μετά από εκείνη. Η οικογένειά της είχε καλλιτεχνικές ρίζες, μιας και ο παππούς Άιχνερ Γιόχανσον υπήρξε συγγραφέας. Από μικρή ηλικία έδειξε το πάθος της για την υποκριτική και πρωταγωνίστησε σε αρκετά θεατρικά έργα. Το πέρασμα στη μεγάλη οθόνη έγινε όταν η Σκάρλετ ήταν σε ηλικία 10 ετών στην ταινία North του Ρομπ Ράινερ. Το Χόλιγουντ την πρόσεξε σχεδόν αμέσως. Ανέλαβε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία του Ρόμπερτ Ρέντφορντ, ο Γητευτής των Αλόγων, ενώ υπήρξε εξαιρετικό δίδυμο με τη Θόρα Μπερτς στο Ghost World του Τέρι Ζουίγκοφ. Οι ανεξάρτητες παραγωγές υπήρξαν για καιρό το φόρτε της. Σε αυτές την ανακαλύπτει η Σοφία Κόπολα και της δίνει τον ρόλο της Σάρλοτ στο Χαμένοι στη Μετάφραση. Οι άνδρες παραληρούν μπροστά στα φυσικά της κάλη, το μπλαζέ βλέμμα, τα υπέροχα χείλη και την ερωτική φωνή και η καριέρα της εκτοξεύεται στα ουράνια. Παίζει στο Κορίτσι με το Μαργαριταρένιο Σκουλαρίκι στο πλευρό του Κόλιν Φερθ, γίνεται μία από τις «μούσες» του Γούντι Άλεν παίζοντας αρχικά τον ρόλο της «αμαρτωλής» Νόλα Ράις στο Match Point–όπου δίνει μια εξαιρετική ερμηνεία-, στη συνέχεια αναλαμβάνοντας ρόλο στο Scoopκαι συνεχίζοντας με το Vicky Christina Barcelona. Στο ενδιάμεσο αυτών των ταινιών έχει παίξει σε επιτυχημένες (The Prestige) και λιγότερο επιτυχημένες (Η Μαύρη Ντάλια, TheOtherBoleynGirl) ταινίες, καθώς και στο πρώτο της μεγάλο μπλοκμπάστερ (Το Νησί με τον Γιούαν ΜακΓκρέγκορ). Παράλληλα, οι ερωτικές της σχέσεις έρχονται στο προσκήνιο. Μετά το Χαμένοι στη Μετάφραση, η ίδια δήλωσε ότι ένιωσε τέτοια σύνδεση με άνδρες μεγαλύτερης ηλικίας που δεν μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό της να βγαίνει ραντεβού με άνδρες κάτω των 30. Ακολουθώντας τα λόγια της, βγαίνει με τον 17 χρόνια μεγαλύτερό της Μπενίτσιο Ντελ Τόρο. Αργότερα, άλλαξε γνώμη και παντρεύτηκε τον ηθοποιό Ράιαν Ρέινολντς, με τον οποίο χώρισε λίγους μήνες μετά το γάμο τους, λόγω «απόστασης». Εκτός από την υποκριτική της καριέρα, προώθησε και τη μουσική. Λόγω της αγάπης της για τον Τομ Γουέιτς, η Σκάρλετ κυκλοφόρησε το 2008 το μουσικό άλμπουμ Anywhere I Lay My Head, το οποίο αποτελείτο μόνο από τραγούδια του Τομ Γουέιτς. Οι κριτικές που πήρε ήταν απλά συμπαθητικές. 

Αφού έπνιξε τον πόνο της από τον χωρισμό της με τον Ρέινολντς στην αγκαλιά του Σον Πεν (κι αυτό για λίγο) έπεσε με τα μούτρα στο σινεμά παίζοντας σε αδιάφορες ταινίες (The Spirit, HeJust Not That Into You). Μέχρι που ήρθε ο ρόλος της Μαύρης Χήρας στο Iron Man 2, ο οποίος μπορεί να ήταν μικρός, ωστόσο αποτελούσε «προάγγελο» των τωρινών Avengers που επιφύλασσε στη Γιόχανσον μεγαλύτερο ρόλο.

Η Γιόχανσον απασχόλησε τα εξώφυλλα των περιοδικών με τις γυμνές φωτογραφίες της που η ίδια είχε τραβήξει με το κινητό τις και οι οποίες διέρρευσαν όταν κάποιος έκλεψε το κινητό της τηλέφωνο. Η υπόθεση έφτασε μέχρι το FBI.

Στη διάρκεια της καριέρας της έχει προταθεί τέσσερις φορές για Χρυσή Σφαίρα ερμηνείας (για τις ταινίες Το κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι, Χαμένοι στη Μετάφραση, Love Song for Bobby Long και MatchPoint).

Αυτή την εβδομάδα την βλέπουμε στην Ελλάδα εκτός από τους Avengers (με στενή σούπερ σέξι λάτεξ στολή) και στο We Bought Zoo στο πλευρό του Ματ Ντέιμον. 

Η νεαρή σταρ απέκτησε την Τετάρτη το δικό της αστέρι στη Λεωφόρο της Δόξας του Χόλιγουντ (αριθμός 2470). Στο επερχόμενο Hitchcock, ταινία αφιερωμένη στον μεγάλο μετρ του σασπένς, ερμηνεύει την Τζάνετ Λι, ενώ θα πρωταγωνιστήσει και στο σκηνοθετικό ντεμπούτο του ηθοποιού Τζόζεφ Γκόρντον-Λέβιτ με τίτλο Don JonAddiction.

Και μιλώντας για… εμμονές, η ίδια δηλώνει: «Έχω έναν εμμονικό χαρακτήρα. Κάνω μανικιούρ στα νύχια μου στις τρεις τα ξημερώματα, επειδή κανείς άλλος δεν μπορεί να το κάνει σωστά. Ίσως αυτό να είναι το μυστικό της επιτυχίας μου». Μπορεί, Σκάρλετ. Αλλά σίγουρα και εκείνα τα χείλη έπαιξαν το ρόλο τους…

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *