Home CinemaTV ΚριτικέςΚΡΙΤΙΚΕΣ

H Γυναίκα Στο Παράθυρο (The Woman in the Window)

Βαθμολογία: **

Κλεισμένη στο σπίτι της σχεδόν ένα χρόνο λόγω αγοραφοβίας, η ψυχίατρος Anna Fox παρακολουθεί με μανία τα γειτονικά της σπίτια. Όταν θα γίνει μάρτυρας της δολοφονίας της νέας της γειτόνισσας την οποία και γνώρισε, η αλήθεια και η πραγματικότητα θα μπερδευτούν με το ψέμα και την φαντασιοπληξία, προσπαθώντας να αποδείξει στην αστυνομία και τους γύρω της πως λέει την αλήθεια.

Βασισμένη στο χιτσκοκικό best seller τoυ A.J Finn (ο οποίος λέγεται κανονικά Dan Mallory), σε σενάριο του Tracy Letts ( υπεύθυνος και για το σενάριο του Killer Joe του Wiliam Friedkin) και σε σκηνοθεσία του Joe Wright ( Εξιλέωση, The Darkest Hour) η Γυναίκα στο Παράθυρο διαθέτει ως ιδέα όλα εκείνα τα στοιχεία που προδιαθέτουν την επιτυχία. Σασπένς, εγκλεισμός, αναφορές σε κλασικό κινηματογράφο, ανατροπές και καλούς ηθοποιούς. Τι πήγε στραβά λοιπόν; Πως ένα ογκωδέστατο βιβλίο γεμάτο στοιχεία γίνεται μια ταινία 98 λεπτών που βιάζεται να τελειώσει ενώ έχει ένα υπέροχο εναρκτήριο μισάωρο; Πως η Fox που αγόρασε κατευθείαν τα δικαιώματα του βιβλίου αναγκάστηκε να ξεφορτωθεί την ταινία στο Netflix;

Μία ταινία που διαδραματίζεται αποκλειστικά μέσα σε ένα σπίτι, οφείλει να διαθέτει μοντάζ που θα πηγαίνει χέρι χέρι με την σκηνοθεσία. Το είδαμε με μεγάλη επιτυχία στο The Father. Στην Γυναίκα στο Παράθυρο, οι βασικές ιδέες υπάρχουν στο σενάριο αλλά οι λεπτομέρειες παραγκωνίζονται σε τέτοιο σημείο που σε συνδυασμό με την εφετζίδικη σκηνοθεσία και το επιτηδευμένο μοντάζ κάνουν την ταινία να μοιάζει σαν θρίλερ της δεκαετίας των 90s. Οποιαδήποτε χιτσκοκική αναφορά πάει περίπατο και η σκηνοθεσία του Joe Wright είναι άκρως επιτηδευμένη κυρίως στις σκηνές των κινηματογραφικών αναφορών (Laura,Spelbound). H Fox έπειτα από screentests προχώρησε σε αναγκαστικά reshootings με νέο σκηνοθέτη, ο Danny Elfman ανέλαβε την μουσική επένδυση όταν αποχώρησαν οι Atticus Ross και Trent Reznor και όλη αυτή η ταλαιπωρία συν την καθυστέρηση εξόδου της ταινίας λόγω πανδημίας, αποτυπώθηκαν στην ταινία που από μεγάλο χαρτί κατάντησε να πωλείται από την Disney που αγόρασε την Fox, στο Netflix προκειμένου να βγουν τα οικονομικά σπασμένα.

Η Amy Adams αποδεδειγμένα καλή ηθοποιός κάνει το καλύτερο που μπορεί, η Julianne Moore στα 10 λεπτά της είναι η ηθοποιός που δίνει το στίγμα της, ο Gary Oldman και η Jennifer Jason Leigh δεν έχουν καν ρόλο από το σενάριο και όλο το εγχείρημα τελικά είναι μία εύπεπτη ταινία για τηλεοπτική κατανάλωση, χωρίς ίχνος κινηματογραφικής πρωτοτυπίας και με ένα τελευταίο εικοσάλεπτο που μοιάζει ξένο με το σύνολο της ταινίας. Χαμένη ευκαιρία, μία ταινία ταλαιπωρημένη η Γυναίκα στο Παράθυρο σηματοδοτεί το τέλος των φιλόδοξων ταινιών που με το ζόρι τα κινηματογραφικά studio θέλουν να τα κάνουν επιτυχία, καταστρέφοντας κάθε είδους πρωτοτυπίας. Τα πράγματα άλλαξαν!

Αχιλλέας Βασιλείου

O Αχιλλέας Βασιλείου γεννήθηκε λίγο πριν το δεύτερο μέρος του «The Godfather» κερδίσει το Oscar καλύτερης ταινίας. Επιβεβαιωμένες πηγές αναφέρουν ότι η σύλληψη από τους γονείς του έγινε εφόσον αυτοί παρακολούθησαν το τετράωρο έπος «Lawrence of Arabia». Στα 6 του χρόνια, μεγαλύτερα ξαδέλφια του τον ανάγκασαν να δει τον «Εξορκιστή» και έτσι ο δαίμονας του σινεμά τον κυρίευσε στην κυριολεξία. Σπούδασε δημοσιογραφία, μόνο και μόνο για να ασχοληθεί με την κριτική κινηματογράφου. Στόχος του: H Live αναμετάδοση της Απονομής Oscar μέσα από το Dolby Theater, παρέα με το σουρεαλιστικό κοινό της ραδιοφωνικής εκπομπής του'' 7 Oscar για τον Αχιλλέα''.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *