ΕΠΙΚΑΙΡΑΚινηματογραφικά Νέα

«Βαλίτσες» για Θεσσαλονίκη φτιάχνει η Εβδομάδα Αφρικανικού Κινηματογράφου (φωτορεπορτάζ)

Το συναρπαστικό κινηματογραφικό ταξίδι στην Αφρική συνεχίζεται. Η 6η Εβδομάδα Αφρικανικού Κινηματογράφου μεταφέρεται στη Θεσσαλονίκη.

Αστικοί μύθοι, εξωτισμός από το παρελθόν, μεγάλες προσωπικότητες, σύγχρονες ανθρώπινες ιστορίες απασχολούν τις ταινίες που προβάλλονται στην αίθουσα Παύλος Ζάννας, από τις 16 έως τις 22 Μαρτίου.

17356828_10155170172957577_2137688618_o

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη με την έκδοση εισιτηρίου μηδενικής αξίας.

Δείτε το φωτορεπορτάζ από την διοργάνωση της Εβδομάδας στην Αθήνα (φωτογράφος: Δημήτρης Πιτσάκης).

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Η 6η Εβδομάδα Αφρικανικού Κινηματογράφου αποτελεί μια συνδιοργάνωση των διαπιστευμένων στην Ελληνική Δημοκρατία Πρεσβειών και Επίτιμων Προξενείων των Αφρικανικών Χωρών με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και την Ταινιοθήκη της Ελλάδος.

Περισσότερο και λιγότερο γνωστές πλευρές της, αποκαλύπτονται μέσα από ένα ψηφιδωτό 18 ταινιών από 9 χώρες:

  • Αλγερία: Ζήστε τη συναρπαστική ιστορία του Emir Abd El–Kader (Abd El Kader, Σαλέμ Μπραχιμί), ενός σπουδαίου ανθρωπιστή και της πλέον εξέχουσας μορφής στην ιστορία της Αλγερίας, την καθηλωτική διαδρομή ενός κοριτσιού που καθοδήγησε την αντίσταση ενάντια στην αποικιοκρατία (Fadhma N’soumer, Μπιλκασέμ Χατζάτζ), αλλά και μια σκληρή πολιορκία (Το πηγάδι, Λατφί Μπουσουσί).
  • Αγκόλα: Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο, όχι όμως όταν παρεμβαίνει ο έρωτας (Κρίνοντας από την εμφάνιση, Άλεν Μαμόνα).
  • Αίγυπτος: Μεγάλοι ηθοποιοί του αιγυπτιακού σινεμά ενσαρκώνουν έξι ανθρώπους που ενώνονται απρόσμενα από τη μοίρα (Ώρα Καΐρου, Αμίρ Ραμσίς), ενώ τα όνειρα και η πραγματικότητα συγκρούονται σε μια γλυκόπικρη ταινία με φόντο τη γειτονιά Κιτ-Κατ (Kit – Kat, Νταούντ Αμπντέλ Σαγιέντ).
  • Κένυα: Μια φανταστική ιστορία για τον δεσμό της οικογένειας και την εσωτερική αναζήτηση (Το ταξίδι της ψυχής, Χάουα Έσουμαν).
  • Μαρόκο: Τρεις συγκινητικές αφηγήσεις για ένα ζευγάρι που το χωρίζει ο πόλεμος (Το κόκκινο κασκόλ, Μοχάμεντ Λιούνσι), τα όνειρα και τη γυναικεία φιλία (Μικρές χαρές, Moχάμεντ Σριφ Τριμπάκ) και τους ισχυρούς δεσμούς της οικογένειας (Η ορχήστρα των τυφλών, Μοχάμεντ Μουφτακίρ).
  • Νιγηρία: Ένα αγωνιώδες παιχνίδι κυριαρχίας (CEO, Κούνλε Αφολάνιο) και η διαδρομή του ηθοποιού Ade Love, μιας σημαντικής μορφής της Νιγηρίας (Ade Love, Κούνλε Αφολάνιο).
  • Νότιος Αφρική: Η ουσία που κρύβεται μακριά από τα φώτα και τη λάμψη του Χόλιγουντ (Η πρωταγωνίστρια, Χενκ Πρετόριους) και ένα ρομαντικό φιλμ για τον έρωτα που έρχεται αντιμέτωπος με τις οικογενειακές παραδόσεις (Elewani, Ιντσάμπενι γούα Λουρούλι).
  • Σουδάν: Ένα μαγικό ντοκιμαντέρ για την πανέμορφη έρημο του Β. Σουδάν (Towards the Nubian Oasis, Αμπντουλχαγκάρ Αχμέντ) και ένα απρόσμενο φιλμ για την αρμονική συνύπαρξη των θρησκειών στη χώρα (Reflected Mirrors, Μοχάμεντ Άλι Μεχάουι).
  • Τυνησία: Η μουσική κουλτούρα και ο χορός gougou ενάντια στον ρατσισμό (Made in Gougou, Λατίφα Ντόγρι) και ένα συγκλονιστικό ντοκιμαντέρ για τον αόρατο άνδρα που τρομοκρατούσε της γυναίκες στην Τυνησία (Ο σημαδευτής της Τυνίδας, Κάουθερ Μπιν Χανία).

cinepivates

Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *