ΕΠΙΚΑΙΡΑΠρόσωπα

Ντάνι Μπόιλ: “Δε Φερθήκαμε καλά στον Γούαν Μακ Γρέγκορ”

Στις 23 Μαρτίου ο Ντάνι Μπόιλ ήταν ο επίσημος καλεσμένος της εκπομπής του Τζόναθαν Ρος (Jonathan Ross Show στο ITV talk show).

Σε μια ανοιχτή κουβέντα, όπως συνηθίζεται άλλωστε, ο σκηνοθέτης μίλησε ελεύθερα -και αυτοσαρκαστικά- για τη σκηνοθεσία της τελετής της Ολυμπιάδας του Λονδίνου, την οποία θεωρεί πολύ πετυχημένη για τον βρετανικό λαό σε σχέση με την προηγούμενη του Πεκίνου (ναι, καλά dream on Danny!). Ενδιαφέρον το πώς έπεισε την βασίλισσα να υποδυθεί τον εαυτό της. Ουσιαστικά, είπε την ιδέα του ότι ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό από το πρωτόκολλο και ότι δε θα προσβαλλόταν με κάποιο τρόπο η εικόνα της και τελικά η αυτού εξοχότης δέχτηκε από μόνη της, ενώ αρχικά ο σκηνοθέτης προσανατολιζόταν να ντύσει την Έλεν Μίρεν στο ρόλο. “Ευτυχώς δε μου ζήτησε να παίξει τον Μπόντ” δήλωσε χαριτολογώντας! Έχοντας κάνει μια μικρού μήκους ταινία για τον Μπόντ στα πλαίσια της Ολυμπιάδας και συνεργαστεί με τον Ντάνιελ Κρέγκ, φυσικά τέθηκε ερώτηση για το αν θα τον ενδιέφερε να γυρίσει την επόμενη ταινία του 007, μιας που ο Μέντες δε φαίνεται διατεθειμένος να τη γυρίσει, όπως αρχικά εικαζόταν. “Δε μου αρέσει να γυρίζω ταινίες υψηλού μπάτζετ ειλικρινά. Μου αρέσει να τις βλέπω, αλλά όσον αφορά τη δουλειά μου, μου αρέσει να γυρίζω ταινίες χαμηλού προϋπολογισμού και να τις κάνω να φαίνονται σαν υπερπαραγωγές χιλιάδων εκατομμυρίων δολαρίων“.

Έντονο το ενδιαφέρον φυσικά για τη νέα του ταινία, το ψυχολογικό θρίλερ “Trance” που άνοιξε στη Βρετανία, εχθές, Τετάρτη (επίσημη πρεμιέρα στις 27/3). Ο James McAvoy μπλεγμένος σε βρώμικα παιχνίδια πλειστηριασμών, αποφασίζει να υποβάλει τον εαυτό του σε υπνωτισμό στην προσπάθεια του να θυμηθεί που έχει κρύψει έναν κλεμμένο πίνακα. Στην ταινία συμπρωταγωνιστούν ο Vincent Cassel και η εκθαμβωτική Rosario Dawson. “Όλη η επιτυχία σε αυτές τις ταινίες είναι να δίνεις στο κοινό τα στοιχεία που ξετυλίγουν το κουβάρι του μύθου ένα δευτερόλεπτο πριν το καταλάβουν μόνοι τούς αλλιώς το έχεις χάσει” δήλωσε ο Μπόιλ, για αυτό το “αλλόφρον παζλ γεμάτο μυστήριο, βία και σεξ“, όπως το χαρακτήρισε ο Ρος. Επίσης, ευχαρίστησε χαριτολογώντας τον σκηνοθέτη για την αποκαλυπτική σκηνή της (“full frontal nudity… thanks for that”)! Μέχρι να αρχίσει η προβολή της ας ρίξουμε μια κλεφτή ματιά στο τρέιλερ:

Πώς φτάνουμε όμως στον αγαπημένο μας Γιούαν; Ο Ρος τον πήγε πλάγια εκεί, ρωτώντας τον για το αναμενόμενο sequel του Trainspotting. “To T2 σκεφτόμαστε να το ονομάσουμε Porno, φυσικά αν ο Τζέιμς Κάμερον δεν έχει κλείσει ήδη τον τίτλο για δικιά του ταινία”! Για την υπόθεση είπε πως η βασική ιδέα είναι να επικεντρωθούν στους ίδιους χαρακτήρες και την ίδια ιστορία 20 χρόνια μετά. Να θυμίσουμε, ότι έντονη ρήξη στη σχέση του Ντάνι  Μπόιλ και του Γιούαν Μακ Γκρέγκορ έχει επέλθει μετά την μη επιλογή του για τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία “Η Παραλία” (The Beach, 2000). Ως τότε οι σχέσεις των δυο ανδρών και πέραν των συνεργασιών τους (Shallow Grave – Μικρά Εγκλήματα μεταξύ Φίλων, Trainspotting, A Life Less Ordinary) ήταν άριστες. Μάλιστα, αποτελούσαν ομάδα (μαζί με τον σεναριογράφο John Hodge και τον παραγωγό Andrew McDonald) που θεωρείτο από πολλούς “η συνταγή επιτυχίας” του Ντάνι Μπόιλ. “Πρέπει να είμαι ειλικρινής σε αυτό, δεν του φερθήκαμε σωστά. Αναγνωρίσαμε τα λάθη μας και ζητήσαμε συγνώμη. Όταν γυρίσαμε την Παραλία δώσαμε την εντύπωση στον Γιούαν ότι θα πρωταγωνιστήσει, αλλά τελικά προτιμήσαμε έναν άλλο νεαρό ταλαντούχο ηθοποιό, τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο. Στην απόφαση έπαιξαν ρόλο εκτός των χρημάτων η ψευδαίσθηση που νιώθαμε ότι έπρεπε να ανεβάσουμε τον πήχη  και τις προοπτικές μας και χρειαζόμασταν έναν πιο αναγνωρισμένο αστέρα για την καλύτερη προώθηση της ταινίας. Τελικά συνειδητοποιήσαμε ότι είναι καλό να κρατάς τις ρίζες σου και να έχεις το κοντρόλ και μάθαμε από τα λάθη μας και λίγα χρόνια αργότερα γυρίζοντας το Slumdog Millionaire (2008) προσπαθήσαμε αυτό ακριβώς να κρατήσουμε και πιστεύω κάναμε μια καλύτερη ταινία, για αυτόν ακριβώς τον λόγο”.

Αναλυτικά η συνέντευξη:

Αντώνης Γκούμας

Θα μπορούσε να ζήσει εξίσου ευχάριστα στη Μέση Γη όσο στη Metropolis, από τα πιο ρεαλιστικά πλάνα στα πιο σουρεαλιστικά συννεφάκια. Μπαίνοντας στις αίθουσες παθιάζεται αμετανόητα κάθε φορά που σβήνουν τα φώτα. Στα Φεστιβάλ που καλύπτει αντί για τις πολυαναμενόμενες ταινίες προτιμά να ανακαλύπτει άγνωστα μικρά διαμαντάκια που ίσως να μην δούμε ποτέ στις ελληνικές αίθουσες. Συνήθως καλοπροαίρετος, προσέξτε, όμως, όταν κραδαίνει το «τσεκούρι» του.

Μια σκέψη για το “Ντάνι Μπόιλ: “Δε Φερθήκαμε καλά στον Γούαν Μακ Γρέγκορ”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *