ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινε-προτάσειςΣινεμά

Σχέδιο Απόδρασης: Προσωπική Υπόθεση (Escape Plan: The Extractors)

 


stallone2

Γράφει ο Τάσος Ντερτιλής 
(το κείμενο δημοσιεύτηκε στο grandmagazine.gr)

two-popcorn-002

Η τριλογία των περιπετειών του Ρέι Μπρέσλιν ολοκληρώνεται εδώ ικανοποιητικά για τον πάντα δυναμικό Σιλβέστερ Σταλόνε

Παραγωγή: ΗΠΑ – 2019

Διάρκεια: 97 λεπτά

Είδος: Περιπέτεια

Σκηνοθεσία: John Herzfeld

Πρωταγωνιστούν: Sylvester Stallone, Dave Bautista, Curtis Jackson, Jin Zhang, Harry Shum Jr., Devon Sawa, Jaime King, Lydia Hull, Melise, Russell Wong, Daniel Bernhardt, Jeff Chase, Rob de Groot, Holland Herzfeld, Tyler Jon Olson.

Θέλοντας να εκδικηθούν τον δημιουργό της φυλακής υψηλής τεχνολογίας από την οποία μόλις απέδρασαν, ο Ρέι Μπρέσλιν και η ομάδα του διασταυρώνονται με τον Σεν, έναν ακόμα περιβόητο δραπέτη και σύμμαχο που αναζητά την απαχθείσα κόρη ενός Κινέζου δισεκατομμυριούχου. Η δίψα τους για εκδίκηση και η νέα τους αποστολή θα συγκρουστούν όταν διαρρήξουν το Devil’s Station, μια αδιαπέραστη φυλακή, όπου το κορίτσι κρατείται όμηρος. Μια σκοτεινή φυλακή που δημιουργήθηκε από τον ορκισμένο εχθρό τους.

Μετά το περσινό φιάσκο με το Escape Plan Hades, ένα sequel τόσο άχρηστο που πήγε στις περισσότερες χώρες απευθείας στα καλάθια του video club, ο πάντα δυναμικός και επίμονος Σιλβέστερ Σταλόνε δεν το έβαλε κάτω. Αυτή η 3η ταινία της σειράς είχε ξεκινήσει να γυρίζεται πριν καν κυκλοφορήσει η 2η οπότε το σχέδιο προχώρησε κανονικά και σχεδόν δικαίωσε τον ηλικιωμένο πλην ευσυνείδητο και κάθε άλλο παρά παροπλισμένο άρχοντα των ταινιών δράσης και τεστοστερόνης. Δικαίωσε γιατί εδώ, παρά τα αναμενόμενα σεναριακά κλισέ και την αίσθηση του déjà vu που αφήνει το φιλμ, η δράση έχει σερβιριστεί με μπόλικες δόσεις υψηλής αισθητικής στη φωτογραφία, με προσεγμένη καλλιτεχνική διεύθυνση και χορογράφηση των σκηνών «βρωμόξυλου» και πάνω από όλα με το έμπειρο στο είδος στιβαρό σκηνοθετικό χέρι του Τζον Χέρζφελντ. Συν τον υπέροχο Ντέιβ Μπαουτίστα που κλέβει την παράσταση στις δικές του σκηνές.

Συνολικά το φιλμ είναι ευπρόσωπο στο είδος του και αναμένεται να ικανοποιήσει το κοινό του τόσο το εγχώριο όσο και το διεθνές (βλέπε Κίνα και Ρωσία) αφού στις ΗΠΑ κυκλοφόρησε απευθείας σε ψηφιακή μορφή.

Τάσος Ντερτιλής

The past is a foreign country... they did things differently there. Γι'αυτό ας το αφήσουμε ήσυχο κι ας ασχοληθούμε με το παρόν. Το παρόν λοιπόν είναι χτισμένο με κινηματογραφικές εικόνες, με χιλιάδες ταινίες, με οθόνες και όνειρα. Κλειδώστε με εκεί μέσα και εγώ θα ανοίξω ένα παράθυρο να αγναντεύω το μέλλον. The future now...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *