ΕΠΙΚΑΙΡΑ

H Fox το παρακάνει προμοτάροντας το «Αντίδοτο στην Ευεξία»

cure-wellness0002

Τελικά και υπό την απειλή αγωγών και μηνύσεων, η 20th Century Fox αναγκάστηκε να κάνει ανακοίνωση και να ζητήσει και δημόσια συγνώμη για την επικοινωνιακή πολιτική της και το επιθετικό μάρκετινγκ που επέλεξε για να διαφημίσει την νέα ταινία της «Αντίδοτο στην Ευεξία» (A Cure for Wellness).

Η καμπάνια γέμισε πολλούς ιστότοπους με ψευδείς ειδήσεις, άλλες εμφανώς χιουμοριστικές και μη ρεαλιστικές, άλλες όχι τόσο, κάποιες πάλι ξεπερνούσαν τα όρια του ψεύδους, γίνονταν και προσβλητικές. Μάλιστα, το «προμοτάρισμα» του μάρκετινγκ κατάφερε και ξεγέλασε κάποιες ιστοσελίδες, που αναδημοσίευαν τις ψευδείς ειδήσεις ως αληθινές! Ενδεικτικά, ανάμεσα στις ειδήσεις, ορισμένες ανέφεραν ότι ο Ντόναλντ Τραμπ πρόκειται να έχει συνάντηση με τον Βλαντιμίρ Πούτιν σε ένα Σουηδικό Spa ή ότι το halftime show της Lady Gaga στο Super Bowl ήταν αφιερωμένο στους Μουσουλμάνους…

cure-wellness0001

Εκπρόσωπος της εταιρείας (όπως αποκαλύπτει και το Deadline) δήλωσε:

«Προσπαθώντας να τραβήξουμε τα βλέμματα στη νέα μας ταινία, βάζουμε τα δυνατά μας να σπρώξουμε παραπέρα τα όρια του παραδοσιακού μάρκετινγκ, ώστε να εκφράσουμε πιο δημιουργικά το μήνυμα μας προς τους καταναλωτές μας. Σε αυτή την περίπτωση το παρακάναμε. Η διαδικτυακή καμπάνια ήταν αδόκιμη και ακατάλληλη σε πολλά επίπεδα, ειδικά σε σχέση με τη μακροχρόνια προσπάθεια μας να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μας. Επανεξετάσαμε τις διαδικασίες μας εσωτερικού ελέγχου και έγκρισης και κάναμε όλες τις απαραίτητες αλλαγές για να εξασφαλίσουμε ότι θα αποφευχθούν αντίστοιχα περιστατικά στο μέλλον. Ζητάμε ειλικρινά συγνώμη

Από ότι δείχνουν τα πράγματα, ίσως κάποιος να έχασε τη δουλειά του εκεί μέσα, μπορεί και όχι. Πάντως, ένα είναι το σίγουρο. Τόσο η διάδοση ψευδών ειδήσεων, αλλά πολύ περισσότερο η μετέπειτα απάρνηση τους από την εταιρεία και ο ντόρος που προκλήθηκε, μάλλον έφερε τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα, επιβεβαιώνοντας πως «αρνητική διαφήμιση δεν παύει να είναι διαφήμιση». Ενώ δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα τι στάση θα κρατήσουν οι ιστοσελίδες απέναντι στην εταιρεία, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βρήκαν άλλο ένα παιχνίδι και αυτός που σίγουρα τρίβει τα χέρια του είναι ο σκηνοθέτης Γκορ Βερμπίνσκι.

Η ταινία, που ξεκίνησε να προβάλλεται από 15 Φεβρουαρίου, από 16 Φεβρουαρίου στη χώρα μας και την υπόλοιπη Ευρώπη και από 17 Φεβρουαρίου στις ΗΠΑ, έχει πάρει κακά ως μέτρια σχόλια και κριτικές (διαβάστε την κριτική της ταινίας).  Παρόλα αυτά υπολογίζεται ότι θα κάνει ένα άνοιγμα πρώτου σαββατοκύριακου της τάξεως των έξι με οκτώ εκ. δολάρια. Χόλιγουντ είναι αυτό, βγει δε βγει καλή η ταινία θα πάρουν πίσω τα λεφτά τους!

Αντώνης Γκούμας

cinepivates

Συντακτική ομάδα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *