ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Hobbit, ματιά πίσω από τα σκηνικά

Θα θέλατε να μπείτε και να δέιτε απο κοντά τα διάφορα τμήματα παραγωγής του Hobbit; Τo ακόλουθο Making Of Video μας αφήνει να ρίξουμε μια σύντομη ματιά στο τρόπο παραγωγής αυτής της επικής ταινίας. Hobbitomania θα αναρωτηθείτε; Οχι, απλά αναφορά στην καλύτερη ταινία της χρονιάς (κατά εμένα φυσικά).

Το βιντεάκι αρχίζει με σκηνές 8 εβδομάδες πριν την πρώτη προβολή δείχνοντας τον Jackson και ένα συνεργάτη του να κάνουν το τελικό μοντάζ.

Προχωράει στο τμήμα Pre-Visualization το οποίο δημιουργεί όλες τις σκηνές στον υπολογιστή πριν γυριστούν πραγματικά, μαζί με αρχικές εκδόσεις των χαρακτήρων, μοντέλων και τις προτεινόμενες κινήσεις τις κάμερας.  Το επίπεδο ποιότητας σε αυτό το επίπεδο είναι στην ποιότητα των σημερινών βιντεοπαιχνιδιών και ο τρόπος και η ταχύτητα του τμήματος αυτού είναι εντυπωσιακή.

Έπειτα ακολουθεί το τμήμα των Visual Effects Animation, Motion Capture (καταγραφή κίνησης) και δείχνει την εκπληκτική δουλειά που έγινε με τα Trolls. Αναφέρει και το ειδικό τμήμα ψηφιακής καταγραφής κίνησης γενειάδων…. Επειδή κατά το γύρισμα έχαναν πολλές πραγματικές γενειάδες, αποφάσισαν να τις καταγράφουν ψηφιακά σε ειδικό εργαστήριο ξεχωριστά και να τις τοποθετούν στον χαρακτήρα/ηθοποιό σαν δεύτερο βήμα. Που σημαίνει ότι οι ηθοποιοί δεν έπαιζαν με γενειάδες…

Προχωράμε στο χρόνο στις 4 εβδομάδες πριν το τέλος και επισκεπτόμαστε τα ψηφιακά εργαστήρια της Weta που φτιάχνει τα εικονικά σκηνικά και μοντέλα, τους concept artists που είναι αυτοι που ζωγραφίζουν με παραδοσιακό τρόπο στο χαρτί όλα τα σκηνικά πριν μεταφερθούν στον υπολογιστή ή γίενι η κατασκευή τους. Γίνετε ειδική αναφορά στο ότι χρειαστήκανε πιο πολλά κτήρια παραγωγής σε σχέση με την προηγούμενη τριλογία.

Η βόλτα συνεχίζει στα στούντιο της ειδικής ομάδας που κατασκεύασε την υπόγεια πόλη των  Goblin αλλά και τον τρόπο με τον οποία αλλάζουν και προσαρμόζουν το χρώμα και την τελική εικόνα (Color Grading) ώστε να ταιριάζει με το ύφος που θέλει να δώσει ο σκηνοθέτης. Για παράδειγμα οι λήψεις στο Hobbiton έγιναν με αίθριο καιρό ενώ το σενάριο ήθελε μια πιο καθαρή μέρα. Κανένα πρόβλημα, φτιάχτηκαν ψηφιακά όλα μετά τα γυρίσματα!

Η βόλτα τελειώνει με την εκπληκτική δουλειά που έγινε στους ήχους και τις ενορχηστρώσεις. Ενώ πολύ πλάκα έχει η επίσκεψη στο Foley studio όπου κάτι τύποι παράγουν με απλά αντικείμενα (ξύλα, καρφιά, σίδερα) τα μικρά ηχητικά εφέ για τις σκηνές.

Επειδή αναφέρθηκα σε προηγούμενο άρθρο μου στις εκπληκτικές εξωτερικές σκηνές, παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο που συνοψίζει το πώς μετέφεραν του ηθοποιούς με ελικόπτερα στα πιο εντυπωσιακά μέρη της Νέας Ζηλανδίας. Οι ίδιοι ηθοποιοί λένε χαρακτηριστικά ότι έπαθαν κόπωση από το να βλέπουν συνεχώς τοπία απίστευτης ομορφιάς.

 

Αν ακόμα δεν χορτάσατε προτείνω θερμά το παρακάτω blog http://www.thehobbitblog.com/

 

Δημήτρης Χριστόπουλος

Ξεκίνησε το '80 με τετράχρωμα pixel που έβλεπε στην 14 ιντσών τηλεόραση του και έφτασε στο σήμερα προγραμματίζοντας στερεοσκοπικές 3D παραγωγές full HD για πλανητάρια. Μοναχικός cowboy κάθεται μεταμεσονύκτια, όταν τα πάντα έχουν σωπάσει, μπροστά στο θαμπό φως της οθόνης του και περιπλανιέται ανάμεσα στα μηδενικά και άσους του internet, μάχεται σε ψηφιακούς κόσμους των video games και καλπάζει στο κόσμο των cine effects. Θα προσπαθήσει να σας περιγράψει αυτά που βλέπει απλά και απέριττα, "Talk to me like Ι am a six year old!".

Μια σκέψη για το “Hobbit, ματιά πίσω από τα σκηνικά

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *