ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινε-προτάσειςΣινεμά

Η Αυτοκρατορία (Imperium)

2popcorn

 

 

Ο Νέιτ είναι ένας νεαρός πράκτορας του FBI, που αναλαμβάνει υποθέσεις περί τρομοκρατίας. Όταν άγνωστοι κλέβουν μια μεγάλη ποσότητα επικίνδυνης χημικής ουσίας, ο Νέιτ αναλαμβάνει να εισχωρήσει μυστικά σε μία εξτρεμιστική ρατσιστική οργάνωση που θεωρείται ο βασικός ύποπτος για την ληστεία. Κατορθώνει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του αρχηγού της ομάδας, αλλά ταυτόχρονα αναγκάζεται να εκτελέσει σκληρές πράξεις που έρχονται ενάντια στις πεποιθήσεις του.


autokratoria

Η «Αυτοκρατορία» είναι ένα αστυνομικό θρίλερ με τον Ντάνιελ Ραντκλιφ να προσπαθεί ως πράκτορας Νέιτ να εντοπίσει τους δράστες μίας μεγάλης τρομοκρατικής επίθεσης και να αποτρέψει την υλοποίηση ενός παρόμοιου σχεδίου με τη χρήση χημικών όπλων. Στηρίζεται σε πραγματικά γεγονότα, που είχαν ως πρωταγωνιστή τον αστυνομικό Μάικλ Τζέρμαν, ο οποίος βοήθησε τον σκηνοθέτη στο σενάριο.

O Ραντκλιφ μπορεί να μείνει για πάντα στο μυαλό μας ως Χάρι Πότερ, αλλά προσπαθεί να ξεφύγει από αυτό με το να πειραματίζεται σε μια ταινία όπως αυτή. Δυστυχώς όμως δεν καταφέρνει να εξελίξει όσο θα έπρεπε τον χαρακτήρα του, πιθανόν γιατί δεν τον βοήθησε και το σενάριο. Από την άλλη, η Τόνι Κολέτ, ως συνάδελφος του Νέιτ, ερμήνευσε τον ρόλο της με τέτοια ακρίβεια σε σημείο που να μπορούμε να μιλάμε για έναν από τους καλύτερους της καριέρας της.

autokratoriacollete

Ο σκηνοθέτης Ντάνιελ Ραγκούσις, μετά τις δύο μικρού μήκους ταινίες «Haber» και «Word is bond», επιχειρεί ένα θρίλερ μεγάλου μήκους, προσεκτικά δομημένο χωρίς να πέφτει σε σκηνοθετικές παγίδες και λάθη, αλλά ο αφηγηματικός του ρυθμός είναι κάπως άτονος, χωρίς να έχει κάτι το πρωτότυπο που θα περίμενε κανείς από έναν νέο δημιουργό. Αυτό μοιάζει να κόστισε ερμηνευτικά, αλλά και στην εξέλιξη των ρόλων, καθώς οι ηθοποιοί δεν κατάφεραν να εμβαθύνουν στους χαρακτήρες του φιλμ. Ο φανατισμός, ο ρατσισμός, η βία και η τρομοκρατία είναι φαινόμενα στα οποία αναφέρεται ο Ραγκούσις, τα οποία κάνουν το έργο του σκηνοθέτη επίκαιρο, σε μια πραγματικότητα που τα βιώνει και αποφεύγει να συζητάει για αυτά.

Κατερίνα Σιδηροπούλου

Κατερίνα Σιδηροπούλου

Οι πρώτες ταινίες ήταν τα κλασικά κινούμενα σχέδια της Disney. Έπειτα ήρθε η «Ελισάβετ» και τότε μπήκε δειλά στον κόσμο του κινηματογράφου. Ώσπου, στο πανεπιστήμιο ήρθε ο καλός βωβός κινηματογράφος και άλλα αριστουργήματα της έβδομης τέχνης. Και κάπως έτσι, ξεκίνησε ο κινηματογραφικός της εθισμός!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *