Στα Δάση της Σιβηρίας (Dans les Forets de Siberie)
Νεαρός άνδρας αποφασίζει να πάει για να ζήσει για έξι μήνες στη Σιβηρία και συγκεκριμένα στις όχθες της Λίμνης Βαϊκάλης, έχοντας την ανάγκη να αποκοπεί από όλα και όλους. Αγοράζει μία μικρή καλύβα και μένει μόνος συντροφιά με τα βιβλία του και τον παγωμένο καιρό. Η αρχική αίσθηση ελευθερίας δίνει τη θέση της στις δυσκολίες -μεταξύ των οποίων μία χιονοθύελλα και η συνάντηση με μια αρκούδα. Ο νεαρός Τέντι μαθαίνει ότι την περιοχή επέλεγαν κατά το παρελθόν εγκληματίες που προτιμούσαν να κρυφτούν και να διατηρήσουν την ελευθερία τους. Έναν τέτοιο άνθρωπο, έναν Ρώσο φυγά, συναντά ο Τέντι και μεταξύ των δύο ανδρών αναπτύσσεται μια στενή φιλία.
Βασισμένη στο επιτυχημένο ημί-αυτοβιογραφικό βιβλίο του συγγραφέα και ταξιδευτή Σιλβαίν Τεσόν, η ταινία αναζητά τι είναι αυτό που κάνει έναν άνθρωπο να εγκαταλείπει την άνετη ζωή του για την μοναξιά και την απομόνωση της άγριας φύσης. Η ταινία δεν απαντά με σαφή τρόπο στο ερώτημα περιγράφοντας με γενικόλογο τρόπο τι είναι αυτό που αναζητά ο Τέντι. Ο σκηνοθέτης Σαφί Νεμπού καταφέρνει, όμως και αποκαλύπτει τη φύση σε όλο της το μεγαλείο, δίνοντάς μας σκηνές εντυπωσιακές: όπως εκείνη όπου το αυτοκίνητο οδηγεί πάνω στον πάγο ή εκείνη όπου ο Τέντι περπατά πάνω στους σπασμένους πάγους. Ταυτόχρονα παρουσιάζει με συγκινητικό τρόπο τη σχέση του Αλεξέι -παρουσιάζεται ως μια σχεδόν πατρική και μυθική φιγούρα- και του πιο αφελούς Τέντι (παρά τις προειδοποιήσεις, ο δεύτερος μοιάζει να μην είναι καθόλου προετοιμασμένος για να ζήσει σε ένα τέτοιο σκληρό περιβάλλον).
Η μουσική έρχεται να προσθέσει στην ομορφιά του τοπίου και να συνοδεύσει υπέροχα τις εικόνες. Παρά το γεγονός ότι η ταινία προσπαθεί σε στιγμές να μας πείσει ότι τα πράγματα είναι πολύ επικίνδυνα για τον κεντρικό ήρωα της ταινίας, πολλές φορές ο θεατής θα αισθανθεί ότι οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζει δεν είναι αρκετά μεγάλοι. Για αυτό μπορούμε φυσικά να κατηγορήσουμε πάντα τον Λεονάρντο ΝτιΚάπριο και τη μάχη του με την -ψεύτικη- αρκούδα. Ετούτη εδώ η ταινία δεν στηρίζεται σε αρκούδες CGI, αλλά πραγματικές.