Η πιο μεγάλη απάτη (JT Leroy)
Η Λόρα Άλμπερτ (Λόρα Ντερν) είναι μια μεταχίπι συγγραφέας στα 90ς που γράφει χρησιμοποιώντας το avatar της με όνομα JT Leroy. Όταν το βιβλίο της έγινε best seller σκαρφίστηκε την ιδέα να χρησιμοποιήσει την ανδρόγυνη Σαβάνα Κνουπ (Κρίστεν Στιούαρτ) αδελφή του φίλου της, για να παρουσιαστεί στο κοινό, στους λογοτεχνικούς κύκλους και στις social εκδηλώσεις ως την ενσάρκωση του JT Leroy. Σύντομα οι εμφανίσεις και ο ίδιος ο JT γίνεται ανάρπαστος στους καλλιτεχνικούς κύκλους. ‘Όταν όμως μια Γαλλίδα ηθοποιός σκηνοθέτιδα (Νταιάν Κρούγκερ) -στην πραγματικότητα η Asia Argento- θελήσει να αγοράσει τα δικαιώματα και να μεταφέρει το βιβλίο στον κινηματογράφο, η υπόθεση θα πάρει άλλες διαστάσεις και το σκάνδαλο δεν θα αργήσει να ξεσκεπαστεί. Υπάρχει η όχι στην πραγματικότητα ο JT;
Βασισμένο σε αληθινή και εξωφρενική ιστορία ( και στο βιβλίο Girl Boy Girl: How i became JT Leroy της Σαβάνα Κνουπ) η ταινία του Τζάστιν Κέλι (I am Michael, King Cobra) προσπαθεί να βγάλει νόημα στην απίθανη ιστορία τριών και περισσοτέρων ψυχολογικά ταραγμένων ανθρώπων και ιδίως της Σαβάνα Κνουπ που για έξι σχεδόν χρόνια υποδυόταν έναν άνθρωπο που δεν υπήρχε. Με τέτοιο υλικό θα μπορούσε να γίνει ή μια σουρεαλιστική κωμωδία ή ένα εμπνευσμένο κινηματογραφικό σχόλιο για την οφθαλμαπάτη που προσφέρει η show biz. Όμως τίποτε από όλα αυτά δεν συνέβη σε αυτή την άνευρη και σε πολλά σημεία βαρετή ταινία. Ο τρόπος που χειρίζεται το θέμα του ο σκηνοθέτης θυμίζει κωμωδία Σαββάτου μεσημέρι αλλά χωρίς τα αστεία. Η εμμονή της Λόρα Ντερν αρχίζει από ένα σημείο και γίνεται εκνευριστική, αν και η ηθοποιός κάνει ότι καλύτερο μπορεί, αλλά η ενοχλητική ερμηνεία της Κρίστεν Στιούαρτ σε συνδυασμό με τον επίσης ανυπόφορο χαρακτήρα που υποδύεται, καθιστούν την Πιο μεγάλη απάτη ένα φιλμ που αρχίζεις να δυσανασχετείς από το πρώτο μισάωρο.
Υποτιθέμενες δηλώσεις του σκηνοθέτη για ανδρόγυνες ταυτότητες, για τα έμφυλα και για ανακάλυψη πραγματικού χαρακτήρα δεν μπορούν παρά να προκαλέσουν μειδίασμα με αυτό το αποτέλεσμα που σε τίποτα δεν μπορεί να ολοκληρώσει ότι υποτίθεται ήθελε να πει. Οι σκηνές που είναι γυρισμένες στο Φεστιβάλ Καννών (πραγματοποίησαν γυρίσματα στο Φεστιβάλ του 2017) αποτελειώνουν σεναριακά αλλά και σκηνοθετικά την ταινία.