ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινε-προτάσειςΣινεμά

Η Τρελή Χαρά (Like Crazy)

3popcorn

Μετά το «Ανθρώπινο Κεφάλαιο», ο ιταλός σκηνοθέτης Πάολο Βίρτσι στρέφει το βλέμμα του σε δύο γυναίκες. Το «Μες την Τρελή Χαρά» είναι κάτι ανάμεσα σε «Θέλμα και Λουίζ» και «Girls Interrupted».

la_pazza_gioia-01

Η ταινία δεν διστάζει να στηλιτεύσει ξανά την ανώτερη τάξη της Ιταλίας. Η Μπεατρίς, μία μυθομανής μεγαλοαστή που εγκατέλειψε τον πλούσιο δικηγόρο σύζυγό της, ακολουθώντας τα κάλλη ενός απατεώνα συναντά την Ντονατέλα σε μία ψυχιατρική κλινική. Οι δύο γυναίκες θα το σκάσουν και θα αναζητήσουν στιγμές ελευθερίας και κατανόησης των γύρω τους, καθώς και συνειδητοποίησης της κατάστασης στην οποία έχουν βρεθεί.

Χρησιμοποιώντας εναλλάξ κωμικά και δραματικά στοιχεία, ο Πάολο Βίρτσι βουτάει στην γυναικεία ψυχοσύνθεση δύο γυναικών με ψυχολογικά προβλήματα, παραδίδοντας μια ανθρώπινη ταινία με ένα φινάλε που απογειώνεται.

la-pazza-gioia-001

Οι δύο συμπρωταγωνίστριες αποτελούν ένα καλοκουρδισμένο δίδυμο, αλλά είναι η Βαλέρια Μπρούνι Τεντέσκι εκείνη που απογειώνει την ταινία με την ερμηνεία της (όχι άδικα είναι και υποψήφια για βραβείο ερμηνείας της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου).

Η ταινία, η οποία συμμετείχε επισήμως στο Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών του Φεστιβάλ των Καννών, αποτελεί ένα ανθρώπινο road trip

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *