ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινε-προτάσειςΣινεμά

Στο Τέλος του τούνελ (Al final del tunel)

tunel1
2popcorn

Το πιο αδύναμο από τα ισπανικά θρίλερ που είδαμε φέτος στη μεγάλη οθόνη, το «Στο Τέλος του Τούνελ» αφηγείται την ιστορία ενός παράλυτου άνδρα, ο οποίος δέχεται να νοικιάσουν ένα δωμάτιο του σπιτιού του μία νεαρή γυναίκα με την κόρη της. Από το διπλανό σπίτι, ο Χοακίν ακούει θορύβους και σύντομα διαπιστώνει ότι αυτοί δεν οφείλονται σε κάτι αθώο.

Εμπνευσμένο από την παράδοση ταινιών όπως το χιτσκοκικό Σιωπηλός Μάρτυρας, το Στο Τέλος του Τούνελ θέλει έναν άνδρα καθηλωμένο σε αναπηρικό καροτσάκι να βρίσκει ευφάνταστους τρόπους για να «κοροϊδέψει» τους ληστές. Η ταινία βασίζεται στην περιστασιακή αγωνία και το σασπένς, ενώ ακόμα και τα twist (οι σεναριακές ανατροπές δηλαδή) θα φτάσουν να κουράσουν τον θεατή.

tunel2

Σε αρκετά σημεία του θα σας θυμίσει το πρόσφατο Ποιος κλέβει ποιον; Και εκεί είχαμε μια ληστεία τράπεζας, οργανωμένη για να κρυφτούν τα μυστικά ενός ισχυρού προσώπου, όπως και εδώ και σε μεγάλο βαθμό τα πράγματα πήγαιναν στραβά.

Η ταινία διαθέτει μεν ατμόσφαιρα, αλλά το μάλλον αφελές φινάλε της και οι αναμενόμενες ανατροπές, καθώς και οι χάρτινοι χαρακτήρες (η στριπτιζέζ που παραστράτησε αλλά έχει καλή καρδιά, ο άτυχος πρωταγωνιστής, ο σαδιστής «κακός») δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από ένα ενδιαφέρον θρίλερ.

Αγγελική Στελλάκη

Η πρώτη ταινία που είδε σε κινηματογραφική αίθουσα ήταν το Χορεύοντας με τους Λύκους. Κατά τη διάρκεια του οποίου διάβαζε Μίκι Μάους, σπάζοντας τα νεύρα όλων. Σε σινεφίλ μονοπάτια οδηγήθηκε όταν, κατά τη διάρκεια μοναχικών κινηματογραφικών βραδινών περιπλανήσεων, διαπίστωσε ότι νοιώθει μια παράξενη ευτυχία, κάθε φορά που τα φώτα χαμηλώνουν, ο ήχος του προτζέκτορα πλημμυρίζει το χώρο και μυρωδιά ποπ κορν ξεχύνεται στην αίθουσα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *