ΘΕΜΑΤΑΦεστιβάλ

«ΤΑ ΣΙΝΕΜΑ ΜΑΣ, Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ»: Κάλεσμα στήριξης των αιθουσών και της πόλης μας:

Την Κυριακή 2 Απριλίου, τα ιστορικά σινεμά του κέντρου της Αθήνας ΙΝΤΕΑΛ, ΑΣΤΟΡ και ΙΡΙΔΑ ανοίγουν τις πόρτες τους με δωρεάν προβολές και live για το κοινό, απευθύνοντας ένα κάλεσμα στήριξης σε όλους τους σινεφίλ και τους κατοίκους της πόλης μας, για τη συνέχιση της λειτουργίας τους, αλλά και για τον ίδιο τον κινηματογραφικό πολιτισμό της χώρας μας.

Οι τελευταίες εξελίξεις θέτουν εν αμφιβόλω την επιβίωση των δύο αιθουσών της Πανεπιστημίου και της Στοάς Κοραή, ενώ είναι ορατός ο κίνδυνος διακοπής της λειτουργίας και της “Ίριδας”, όπου πραγματοποιεί τις προβολές του ο Κινηματογραφικός Τομέας του Πολιτιστικού Ομίλου Φοιτητών του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Οι προβολές θα ξεκινήσουν το απόγευμα και θα διαρκέσουν έως το βράδυ μέσα αλλά και έξω από τους κινηματογράφους, στην πλατεία Κοραή και στην Ακαδημίας 55, όπου θα στηθούν οθόνες.

Στο πρόγραμμα συμμετέχουν με επιλογές τους μια σειρά από συνεργαζόμενα φεστιβάλ και διοργανώσεις:

Μια προβολή του Φεστιβάλ Νύχτες Πρεμιέρας – Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας

Μια προβολή της Cinematek

Μια προβολή του Φεστιβάλ Εθνογραφικού Κινηματογράφου Αθήνας

Μια προβολή της Χαμένης Λεωφόρου του Ελληνικού Σινεμά

Μια προβολή του Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου Eλλάδος

ΠΡΟΒΟΛΕΣ:

18:00 | ΑΣΤΟΡ | Aftersun, της Σάρλοτ Γουέλς, 102λ. [1]

18:30 | ΙΡΙΔΑ | Η Χρονιά με τα 13 Φεγγάρια, του Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ, 124λ.

20:00 | ΑΣΤΟΡ | Brutalia: Μέρες Εργάσιμες, του Μανώλη Μαυρή, 26λ. [2]

19:45 | ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ | Cannibal Tours, του Ντένις Ο’Ρουρκ, 72λ. [3]

20:45 | ΑΣΤΟΡ | Final Cut!, του Μισέλ Χαζιναβίσιους, 110λ. [4]

21:00 | ΙΡΙΔΑ | Ποίηση Χωρίς Τέλος, του Αλεχάντρο Χοδορόφσκι, 128λ.

21:15 | ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΟΡΑΗ | Ο Χαμένος τα Παίρνει Όλα, του Νίκου Νικολαϊδη, 120λ. [5]

21:30 | ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ 55 | Climax, του Γκασπάρ Νοέ, 96λ.

21:45 | ΙΝΤΕΑΛ | Το Μπλε Καφτάνι, της Μαριάμ Τουζάνι, 122λ.

LIVE @ΑΣΤΟΡ:

21:30 | Night in Athens

22:30 | Incirrina

Κατερίνα Σιδηροπούλου

Οι πρώτες ταινίες ήταν τα κλασικά κινούμενα σχέδια της Disney. Έπειτα ήρθε η «Ελισάβετ» και τότε μπήκε δειλά στον κόσμο του κινηματογράφου. Ώσπου, στο πανεπιστήμιο ήρθε ο καλός βωβός κινηματογράφος και άλλα αριστουργήματα της έβδομης τέχνης. Και κάπως έτσι, ξεκίνησε ο κινηματογραφικός της εθισμός!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *