ΚΡΙΤΙΚΕΣΣινε-προτάσειςΣινεμά

Όλα από την Αρχή (The Bachelors)

3popcorn

Όταν η γυναίκα του Μπιλ πεθαίνει από καρκίνο εκείνος, θέλοντας να ξεφύγει από τις αναμνήσεις μιας υπέροχης ζωής μαζί της, μετακομίζει με τον γιό του Γουές σε μια νέα πόλη αναλαμβάνοντας μια νέα δουλειά. Οι αλλαγές αυτές τελικά θα αποδειχτούν μάταιες καθώς ο Μπιλ όχι μόνο δεν μπορεί να ξεχάσει αλλά σταδιακά χάνεται όλο και περισσότερο σε μια βαριάς μορφής κατάθλιψη.

The Bachelors 18_preview

Ο Τζ. Κ. Σίμονς, στον ρόλο του Μπιλ, ερμηνεύει έναν άνθρωπο που γνώρισε την πραγματική αγάπη και την έχασε αιφνίδια. Με μόνο στήριγμα τον γιό του, και έναν ψυχολόγο, προσπαθεί να σταθεί ξανά στα πόδια του για να μπορέσει να κρατήσει την δουλειά του αλλά και την ζωή του γενικά. Για εκείνον όλα καταλήγουν να είναι ένα καθημερινό μαρτύριο και η απάντηση της επιστήμης είναι η χορήγηση χαπιών για την δημιουργία ευδιαθεσίας. Ο Γουές (Τζος Γουίγκινς), από την άλλη, χωρίς να έχει ξεχάσει την μητέρα του, περιορίζει την θλίψη σε ευχάριστες αναμνήσεις και προσπαθεί να ξαναχτίσει όνειρα για το μέλλον του. Αντιλαμβάνεται ότι η ζωή του δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια, κυρίως γιατί ο πατέρας του δεν μπορεί να δεχτεί την απώλεια που καταδίκασε την οικογένεια του. Δεν είναι όμως μόνο η δική τους σχέση που θα δοκιμαστεί αλλά και η σχέση τους με το άλλο φύλο. Και οι δύο τους θα γνωρίσουν νέες φίλες, την Καρίν (Ζιλί Ντελπί) ο Μπιλ και την Λέισι (Οντέγια Ρας) ο Γουές. Θα σχηματίσουν ζευγάρια που θα προσπαθήσουν να ισορροπήσουν πάνω σε συνεχείς συγκρούσεις των επιθυμιών και των «πρέπει». Οι εφηβικές ερωτικές ανησυχίες δεν διαφέρουν από εκείνες των ενηλίκων και οι οικογενειακές συγκρούσεις και οι τσακωμοί πολλές φορές καταφέρνουν να ανοίξουν τον δρόμο προς μια καλύτερη συνεννόηση.

The Bachelors 3_preview

Η ερμηνεία του Τζ. Κ. Σίμονς είναι σπαρακτική και αληθινή. Έχοντας ενσωματώσει την κατάθλιψη σε κάθε έκφραση του προσώπου του, νιώθεις την θλίψη και την αδυναμία αυτού του ανθρώπου να επανέλθει σε ρυθμούς φυσιολογικούς. Το Όλα από την Αρχή, αν και στο τέλος προσπαθεί βεβιασμένα να δώσει λύτρωση στο δράμα του, τελικά δεν μπορείς να το κατηγορήσεις ότι δεν κλιμάκωσε την πάθηση του Μπιλ ρεαλιστικά και με σεβασμό στον ήρωα του. Η ταινία του Κερτ Βέλκερ δεν βασίζεται μόνο στις ερμηνείες των ηθοποιών αλλά και στην ευαίσθητη προσέγγιση της κατάθλιψης για να προσφέρει αυθεντική συγκίνηση στον θεατή.

 

Γιώτα Τσιορβά

Θυμάται τον εαυτό της να κλαίει επειδή η μαμά της δεν ήθελε να την πάει να δει το «Μπάμπι το Ελαφάκι»... Σκασίλα της για το ελαφάκι, σινεμά ήθελε να πάει… και ακόμα αυτό θέλει… να πηγαίνει σινεμά… να βλέπει ταινίες… με αδυναμία στα κινούμενα σχέδια (όσα χρόνια και αν περάσουν!) και μεγάλη της αμαρτία οι ταινίες με μεταφυσικούς πρωταγωνιστές (βαμπίρ, λυκανθρώπους, ζόμπι κτλ.). Παρ’όλα αυτά θα δει τα πάντα. Και σημαντική σημείωση: δεν έχει κοιμηθεί ποτέ σε ταινία, όσο κουρασμένη και αν είναι, όσο βαρετή και να είναι η ταινία. Αρκεί να είναι σινεμά… χόμπι, ανάγκη, εξάρτηση, έρωτας…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *